المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مشكل في تشغيل Call of Duty Black Ops II

hobahest
15-11-2012, 07:13
ارجوكم يا جماعه تساعدونى فى المشكله دى المشكله كالاتى
انا نزلت اللعبه من فريق سكيدرو وبعد كده سطبطها وحطط الكراك اللى نزال مع اللعبه وجيت اشغل اللعبه تفتح معايا وكل حاجه وتجيب فديو اللعبه وقبل ما تخوش على اللعب تروح طلعها على الدسيك توب روحت جايب برنامج استيم وسطبطو وبعد كده اللعبه فتحت وكانت تمام ولعبت عليه المرحله الاولى ولما جيت عند المرحله التانيه جبت الكراك الفيكس وروحت حطو فى اللعبه فى نفس التوقيت اللى انا كنت بلعب بى وشغلت اللعبه واشتغلت تمام بعد كده قفلت الجهاز وجيت تانى يوم علشان اشغلها لقيت اللعبه تيجى تشتغل تجيب شاشه سودء وتدينى رسالة خطا ومش مبينا فيها ايه المشكله ارجوكم لو عندكم حل تشفوهلى عذرا على الاطاله

موصفات الجهاز كالاتى معالج i7 2600 k اللو حه الام asrock z68 extreme4 gen3 الرمات 8 جيجا g skill كارت الشاشه جيجا بايت 670 gtx
الويندوذ اللى شغال بى ويندوذ 8

ayoub_bob
15-11-2012, 13:31
أنا ختمتها على نظام 8 كان نفس مشكلتك اخى قم بتسطيب برنامج استيم بدون ما تعمل اكونت علية يعنى تسطيب فقط ويتم الغاء ان يبداء استيم مع بداية الويندوز وشغل اللعبة سوف تعمل على فكرة السيستم لديك نفس السيتم عندى ما اختلاف حجم الرامات وكرت الشاشة عندى 7950

owner
15-11-2012, 15:14
ههههههههههههه انا زعلان منك كدة مش ترجع للخبير بتاعك وانا اقولك تعمل اييييييية اخس على الندالة اخس

unexpected
16-11-2012, 22:12
ارجوكم يا جماعه تساعدونى فى المشكله دى المشكله كالاتى
انا نزلت اللعبه من فريق سكيدرو وبعد كده سطبطها وحطط الكراك اللى نزال مع اللعبه وجيت اشغل اللعبه تفتح معايا وكل حاجه وتجيب فديو اللعبه وقبل ما تخوش على اللعب تروح طلعها على الدسيك توب روحت جايب برنامج استيم وسطبطو وبعد كده اللعبه فتحت وكانت تمام ولعبت عليه المرحله الاولى ولما جيت عند المرحله التانيه جبت الكراك الفيكس وروحت حطو فى اللعبه فى نفس التوقيت اللى انا كنت بلعب بى وشغلت اللعبه واشتغلت تمام بعد كده قفلت الجهاز وجيت تانى يوم علشان اشغلها لقيت اللعبه تيجى تشتغل تجيب شاشه سودء وتدينى رسالة خطا ومش مبينا فيها ايه المشكله ارجوكم لو عندكم حل تشفوهلى عذرا على الاطاله

موصفات الجهاز كالاتى معالج i7 2600 k اللو حه الام asrock z68 extreme4 gen3 الرمات 8 جيجا g skill كارت الشاشه جيجا بايت 670 gtx
الويندوذ اللى شغال بى ويندوذ 8
ان شاء الله الامر بسيط كل ما عليك فعلة هو تعديل تاريخ الجهاز الى 14-11 وان شاء الله ستعمل العبة