المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : محتاج دعوة torrentleech من فضلكم

nolee
23-11-2012, 10:59
السلام عليكم

من فضلكم يا اخواني الكرام انا محتاج دعوة Torrentleech

شوف اكون شاكرا لكم يا اخواني

شكرا مقدما

Mr.pOPo
23-11-2012, 11:23
حضرتك لسه عضويه جديده في المنتدي وشكل الهدف من تسجيلك عشان تطلب دعوة وحتي مقرأتش القوانين الجديده ولا إلتزمت بيها .. طلبك صعب اخي!

nolee
23-11-2012, 11:34
انا حقا في الحاجة الى دعوة من فضلكم T_T

Mansour A.Hassan
23-11-2012, 12:31
انا حقا في الحاجة الى دعوة من فضلكم T_T

اخى اعتقد انك شوفته رد المشرف فى الموضوع حضرتك :rolleyes:

اقراء الاتى وانت هتفهم قصده ايه

قوانين طلب الدعوات

1. لا يحق لك التقدم لدعوة الا بعد اكمال 200 مشاركة وشهرين من تارخ تسجيلك في المنتدي ويحق لك التقدم لاي تراكر من المستوي الاول الي المستوي الثالث اما المستويات الاعلي يجيب ان تتم 3 شهور تسجيل و300 مشاركه بدون اسبام مثل(مشكور , شكرا .....إلخ)

2. عند التقدم للدعوة يجب ارفاق 2 رشيوبروف و speed test من موقع www.speedtest.net (https://www.speedtest.net)

3. لا يحق لك التقدم لدعوة او اكونت إلا بعد كل 15 يوم

4. ممنوع ارسال رسائل علي الخاص لطلب دعوة او تبادل وكل ما يتم الاتفاق عليه علي الخاص الادارة غير مسؤوله عنه

5. ممنوع منعا باتا طلب اكونت او دعوة بأكثر من عضويه علي المنتدي ومن يخالف ذلك سوف يتم حظر العضويات الخاصه به نهائيا

6. لا يحق لك التقدم لاكونت او دعوة سبق وتقدمت لها سابقا وحصلت علي اكونت او دعوة له , الا في حالات خاصه ويجب ان تتجاوز مدة التقدم بين الدعوتين 3 شهور ومن يخالف سوف يتم حظر العضويه الخاصه به لمدة لا تقل عن 15 يوم

7. لا يحق لك بيع اي دعوات او اكونت بمقابل مادي ومن يخالف ذلك سوف يتم ايقاف العضويه الخاصه به نهائيا

8. لا يحق لك التقدم لدعوة لحساب شخص اخر نهائيا

9. الاعضاء الذين يتسببو في إيذاء اصحاب الدعوات (الشجرة) سوف يتم معاقبته بايقاف العضويه الخاصه بيه

10. الاعضاء الذين تم ايقافهم بشكل نهائي وانشاء في المنتدي عضوية اخري سوف يتم وضع البيانات الخاصه بيهم في موضوع عام حتي لا يتضرر احد اخر منهم

deplome
23-11-2012, 12:42
ده غير ان الليتش مش بيوزع دعوات علي الاعضاء اصلا دلوقتي :P :P :P

nolee
23-11-2012, 13:57
اخى اعتقد انك شوفته رد المشرف فى الموضوع حضرتك :rolleyes:

اقراء الاتى وانت هتفهم قصده ايه

قوانين طلب الدعوات

1. لا يحق لك التقدم لدعوة الا بعد اكمال 200 مشاركة وشهرين من تارخ تسجيلك في المنتدي ويحق لك التقدم لاي تراكر من المستوي الاول الي المستوي الثالث اما المستويات الاعلي يجيب ان تتم 3 شهور تسجيل و300 مشاركه بدون اسبام مثل(مشكور , شكرا .....إلخ)

2. عند التقدم للدعوة يجب ارفاق 2 رشيوبروف و speed test من موقع www.speedtest.net (https://www.speedtest.net)

3. لا يحق لك التقدم لدعوة او اكونت إلا بعد كل 15 يوم

4. ممنوع ارسال رسائل علي الخاص لطلب دعوة او تبادل وكل ما يتم الاتفاق عليه علي الخاص الادارة غير مسؤوله عنه

5. ممنوع منعا باتا طلب اكونت او دعوة بأكثر من عضويه علي المنتدي ومن يخالف ذلك سوف يتم حظر العضويات الخاصه به نهائيا

6. لا يحق لك التقدم لاكونت او دعوة سبق وتقدمت لها سابقا وحصلت علي اكونت او دعوة له , الا في حالات خاصه ويجب ان تتجاوز مدة التقدم بين الدعوتين 3 شهور ومن يخالف سوف يتم حظر العضويه الخاصه به لمدة لا تقل عن 15 يوم

7. لا يحق لك بيع اي دعوات او اكونت بمقابل مادي ومن يخالف ذلك سوف يتم ايقاف العضويه الخاصه به نهائيا

8. لا يحق لك التقدم لدعوة لحساب شخص اخر نهائيا

9. الاعضاء الذين يتسببو في إيذاء اصحاب الدعوات (الشجرة) سوف يتم معاقبته بايقاف العضويه الخاصه بيه

10. الاعضاء الذين تم ايقافهم بشكل نهائي وانشاء في المنتدي عضوية اخري سوف يتم وضع البيانات الخاصه بيهم في موضوع عام حتي لا يتضرر احد اخر منهم

اسف يا اخي الكريم سوف التزم بالقوانين باذن الله .

و انا اعتذر مرة اخرى

nolee
23-11-2012, 13:59
ده غير ان الليتش مش بيوزع دعوات علي الاعضاء اصلا دلوقتي :P :P :P

شكرا على الافادة اخي الفاضل

مع العلم انني كنت اريد واحدة :(

سوف ابحث اذا على دعوة iptorrent

deplome
24-11-2012, 01:15
والله انا شخصيا معايا IPT و TL
الليتش معايا اكونت من اكتر من سنتين
ماحملتش منه اكتر من ملفين تلاته حقيقي
:P

irootx
01-01-2013, 20:34
انا عايز دعوه ليتش انا معايا بت اسبيدر وممكن ابادل وانا مش بغش وممكن اوريلك السرعه عندي كام

x3xtt
01-01-2013, 22:34
انا مجحتاج في vblack cats