المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : استفسار بخصوص الامتحان

2m3r
24-12-2012, 20:36
بسم الله الرحمن الرحيم

ان شاء الله ناوي امتحن الاسبوع ده والحمد لله خلصت مذاكرة الكورس self study
وبحل اسئله من p4s &9tut
كنت عايز اعرف سعر الامتحان ولو فيه اي خصومات علي الامتحان و ايه مواعيد الامتحان واحسن اماكن امتحن فيها ولو فيه اي نصيحه
وجزاكم الله خيرا

eng_m_saeed
24-12-2012, 20:49
انا فى شركة اسمها Computec وده ليها فرعين واحد فى الدقى والتانى فى مدينة نصر وانا حجزت الامتحان عندها بعد اسبوع من الان وكانت عاملة عرض كده خصم على الامتحان والحمدلله حجزته ولحقته وكان العرض بدفع من للامتحان 1000 جنيه فقط بدلا من ثمنه الاصلى هو 1850 جنيه على ماتذكر والشركة ديه انا شوفت ناس كتير بتشكر فيها عشان كده تقدر تبحث عنها فى جوجل او الفيس لهم صفحة عليها وتشوف عروضها عموما اى سنتر عشان تمتحن فيه لازم يكون تابع ل VUE Pearson

2m3r
25-12-2012, 12:11
انا فى شركة اسمها Computec وده ليها فرعين واحد فى الدقى والتانى فى مدينة نصر وانا حجزت الامتحان عندها بعد اسبوع من الان وكانت عاملة عرض كده خصم على الامتحان والحمدلله حجزته ولحقته وكان العرض بدفع من للامتحان 1000 جنيه فقط بدلا من ثمنه الاصلى هو 1850 جنيه على ماتذكر والشركة ديه انا شوفت ناس كتير بتشكر فيها عشان كده تقدر تبحث عنها فى جوجل او الفيس لهم صفحة عليها وتشوف عروضها عموما اى سنتر عشان تمتحن فيه لازم يكون تابع ل VUE Pearson

جزاكم الله خيرا لي الرد
هو العرض ده لسه شغال ول لازم امتحن بعد اسبوع من الحجز ولا ممكن قبل كده

ahmed4Negm
25-12-2012, 17:30
جزاكم الله خيرا لي الرد
هو العرض ده لسه شغال ول لازم امتحن بعد اسبوع من الحجز ولا ممكن قبل كده

العرض شغال لنهاية الشهر ده
هما بيقولوا كده بس في الغالب بتلاقيه بعد كده
العرض ده بقاله أكتر من سنه وكل شوية بيقولوا هينتهي في يوم كذا ولكنه الحمد لله مبينتهيش

أنت ممكن تحجز دلوقتي وتروح تمتحن في أي وقت زي ما تحب
عاوز تمتحن دلوقتي كان بها عاوز بعد شهر شهرين 3 أو4 أو ............... زي ما تحب

وتقدر على ما أعتقد أنك لو حجزت الأمتحان مثلا مثلا بعد شهر وجصلتلك ظروف وملحقتش تذاكر تقدر تأجل الأمتحان
(بس أبقى أتأكد منهم أنا شخصيا من سنة أجلته أكثر من مره)