المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : خدمه للأعضاء الرائعين :)

youlost
07-02-2013, 19:58
سلام عليكم
كنت انهارده جبت سيرفر ويندوز عشان اظبط الرايشو بتاعي واي حد عايز اي خدمه من السيرفر انا في الخدمه وشكرا :)

AbdullahEGY
07-02-2013, 20:10
الله اكبر !!انتا انسان اكتر من محترم و الله ربنا يكرمك :)))

Bed0o
07-02-2013, 20:24
عآلبركه يريس .. يتربي في عزك :D

youlost
07-02-2013, 20:27
لو حد عايز حاجه يكلمني مفهاش كسوف والله احنا هنا كلنا بنساعد بعض :)

حتي لو حاجه مش خاصه بالتورنت يعني ملف قديم وسرعته وحشه عايزني انزله له وارفعو له علي رابط مباشر وسريع اوك مفيش مشاكل :)

السيرفر تحت امركم ^^

ahmed.elgamasy
07-02-2013, 21:25
الف مبروك ياباشا يار بيكون الراجل الى اديته الاكونت بتاعه يكون فا دك فى المعلومات الى كنت عايزها

youlost
07-02-2013, 21:34
الف مبروك ياباشا يار بيكون الراجل الى اديته الاكونت بتاعه يكون فا دك فى المعلومات الى كنت عايزها

انا جبت سيرفر ويندوز مش سيد بوكس بس الراجل اللي اديتني فعلا الاكونت بتاعه راجل زروق ورد عليا بسرعه وان شاء الله بفكر اشترك معاه قدام ان شاء الله ولو عايز اي خدمه يا ابو حميد انا موجود بخصوص السيرفر وكده :)

ahmed.elgamasy
07-02-2013, 21:54
الله يكرمك يا باشا وربنا يخليك لوعزت انت اى حاجة سبلى رسالة وحرد عليك اول ما شوفها

كلمنية
08-02-2013, 00:19
انا عاوز اقولك انت راجل محترم جدا انك تيجى وتعرض مساعده فى ناس محتاجها فعلا ومش معاها تجيب سيرفر او سيد بوكس فربنا يجزيك خير ان شاء الله :)
بس هما دول الكلمتين اللى كنت عاوز اطلعهم :D

المنوفى
08-02-2013, 00:29
مبروك يا باشا

youlost
08-02-2013, 00:46
انا عاوز اقولك انت راجل محترم جدا انك تيجى وتعرض مساعده فى ناس محتاجها فعلا ومش معاها تجيب سيرفر او سيد بوكس فربنا يجزيك خير ان شاء الله :)
بس هما دول الكلمتين اللى كنت عاوز اطلعهم :D

ههههه نورت يا حبي والله يا حبي الاعضاء هنا مش بيتأخرو عليا في حاجه اما ببعت ليهم رسايل واستفسر عن حاجات في التورنت ودي أقل حاجه اقدمها ليهم :)

ThE DrAgOoON
08-02-2013, 01:18
لو انت جايبه للتورنت مش هينفعك لازم سيد بوكس لا وسيد بوكس ساعات مش بينفع على بعض التراكرات لازم تعمله تحميل اوتوماتيك منه زي التورنت ليش لان العالم الي فيه الاغلبية عامل كدة وعلى بال ما تحمل التورنت الجديد وتحطه في البرنامج تلاقي الليشرز خلصوا والملف تملى سيدرز :D

youlost
08-02-2013, 01:56
لو انت جايبه للتورنت مش هينفعك لازم سيد بوكس لا وسيد بوكس ساعات مش بينفع على بعض التراكرات لازم تعمله تحميل اوتوماتيك منه زي التورنت ليش لان العالم الي فيه الاغلبية عامل كدة وعلى بال ما تحمل التورنت الجديد وتحطه في البرنامج تلاقي الليشرز خلصوا والملف تملى سيدرز :D

فعلا يا غالي بس يلا اديني حاطط الملفات فيها الليشرز كتير مع اني مش عايهز بس عايز اظبط الرايشو وسايبهم اهو برحتهم وان شاء الله المره الجايه اجيب سيد بوكس افضل واحسن واسرع في الابلود :)

TERGAAAA
11-02-2013, 22:27
مبررررررررررررررررررروك يا كبيرررررررررر يتربى فى عزك وانا قولتك لغينى لما تجيبو بس انت طنشت:D

شكلى هعمل فيك :ah42:

youlost
11-02-2013, 23:47
مبررررررررررررررررررروك يا كبيرررررررررر يتربى فى عزك وانا قولتك لغينى لما تجيبو بس انت طنشت:D

شكلى هعمل فيك :ah42:

معلش يا صاحبي نسيت يومها والله :*

واهون عليك تعمل فيا كده :D