المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نـقـاش مــا هــى افـضل المواقع للافلام الــبـــلورى ذات المساحة الصغيرة مثل PIXEL HD

TERGAAAA
19-02-2013, 20:34
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

نـقـاش مــا هــى افـضل المواقع للافلام الــبـــلورى ذات المساحة الصغيرة مثل PIXEL HD

ياريت يا جماعة اى حد يعرف موقع افلام بلورى كويس يقول علية ويقترح ليستفيد الكل
طبعا الافلام البلورى معروفة بمساحتها الكبيرة وكلنا سرعة النت عندنا ضعيفة فا بتبقى صعبة علينا شوية
فا فى مواقع كويسة بتنزل الافلام البلورى بصورة ممتازة بس مضطغوط وبمساحة صغيرة ومواقع ممتازة جدا وعن تجربة
منهم
yify-torrents

PIXEL HD

ياريت يا جماعة اى حد يعرف موقع كويس يفترحو للناس هنا ليستفيد الكل

وشكراا:ah7:

Unknown_Dragon
19-02-2013, 22:19
مفيش خالص يا ريس لانى دخت فى الموضوع ده بسبب جهازى الخربان وسرعنى الزبالة راجع الموضوع ده
انا كنت بستفسر فيه على اللى انته عايزه
arabhardware.net/forum/showthread.php?t=336437

تحياتى ولو وصلت لحاجة اخبرنى لانى محتاج الموضوع ده ضرورى و مش هقدر اتابع الموضوع

ThE DrAgOoON
20-02-2013, 02:04
مافيش احلى من البيكسل انا اترفضت وعملت ايميل واتقدمت تاني ولسه ما ردوش وهفضل على الموال ده لحد ما اتقبل

المهم عشان تتقبل لازم تبقى تكتر الكلام في كل سؤال وتخليه كلام متضبط وكدة ومحترف في اللكنة

واهم حاجة البروفايل لينكس حط تراكر اتش دي كويس تراكر معروف ومش سهل وفيه بفر كويس HDT مثلا ومومقع عام ipt مثلا ببفر كويس وموقع وموقع راشيوليس بافريدج تايم سيد عالي btn مثلا وهتتقبل ان شاء الله

HD-LEGEND
20-02-2013, 03:12
ياااااااه
ماليت الابليكشن امبارح بتاع pixelhd والحمد للّه سجلت النهارده :D:D

سكوووبي
20-02-2013, 04:49
افضل صورة واصغر حجم اللي هي صيغة BRRip وهي حجم مصغر للبلوراي باحجام تتراوح بين 1.5 GB الى 3 GB ومن المواقع

torrentleech

torrentday

xspeeds

bitsoup

scenetime

ahmed.elgamasy
20-02-2013, 15:55
وipمتميز جدا