المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مشكلة فى الماوس

houka_al_saher
24-02-2013, 21:13
اشتريت ماوس جديد والاضاءة بتاعته بتقف لو وقفت الماوس لمدة ثانيتين أو اكتر والماوس بيقف معاه ولازم احركه شويه عشان يبدأ يتحرك تانى، ومش عارف اعمل ايه عشان اخلى الاضاءة دى تفضل منورة على طول؟

MOUSA AL-SARI
24-02-2013, 21:20
هل تقصد انك اذا قمت بترك الماوس بدون تحريك لفترة قصيرة ينطفئ الوضوء ... اذا نعم الوضع طبيعي هذا نظام الماوس نفسه لكي يوفر

طاقة !!!

houka_al_saher
24-02-2013, 21:23
هل تقصد انك اذا قمت بترك الماوس بدون تحريك لفترة قصيرة ينطفئ الوضوء ... اذا نعم الوضع طبيعي هذا نظام الماوس نفسه لكي يوفر

طاقة !!!

يوفر الطاقة ويشل حركتى !!، انا اسيبه ثانيتين اكتب حاجة عالكيبورد ارجع لازم احركه شوية عشان الاضاءة تشتغل ويشتغل تانى؟!!!

MOUSA AL-SARI
24-02-2013, 21:25
يوفر الطاقة ويشل حركتى !!، انا اسيبه ثانيتين اكتب حاجة عالكيبورد ارجع لازم احركه شوية عشان الاضاءة تشتغل ويشتغل تانى؟!!!

نظام توفير الطاقة بكل ماوس يختلف عن الاخر مثلا بعض الماوسات عند تركها فترة قصيرة يضعف ضوئها بشكل ملحوظ وبعضها يضيء

بشكل متقطع هل جربت ماوس اخر على الجهاز ام لا

houka_al_saher
24-02-2013, 21:27
نظام توفير الطاقة بكل ماوس يختلف عن الاخر مثلا بعض الماوسات عند تركها فترة قصيرة يضعف ضوئها بشكل ملحوظ وبعضها يضيء

بشكل متقطع هل جربت ماوس اخر على الجهاز ام لا

كنت شغال بماوس تانى ومكانش بيعمل كده ، الماوس ده لسه جايبه جديد ومكنتش اعرف انه كده،
مفيش طريقة اغير بيها النظام ده؟

MOUSA AL-SARI
24-02-2013, 21:29
كنت شغال بماوس تانى ومكانش بيعمل كده ، الماوس ده لسه جايبه جديد ومكنتش اعرف انه كده،
مفيش طريقة اغير بيها النظام ده؟

للاسف هذا نظام بالماوس نفسه ولن نستطيع التعديل عليه

اذا كان الماوس جديد تستطيع استبداله من المحل الذي قمت بالشراء منه