المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : امكانية دخول الامتحان في اي وقت من عدمها وهل هي بحجز ام لا ؟

rommio
30-03-2013, 09:31
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هل في اي وقت يمكنني دخول الامتحان ام هي بحجز وما هي المده التي يجب ان تكون بين وقت الحجز و ميعاد الامتحان ؟
برجاء الرد عليا في اسرع وقت حتي لا تفوتني الفرصه
شكرا

ahmed-hn
30-03-2013, 14:44
بتروح اقرب مركز تدفع وتملى ابلكشين وتمتنحن

mohammedhan
30-03-2013, 16:37
بالنسبة ليوم الامتحان اللى انته رايح فيه لازم تروح فى اليوم ده اما بالنسبة لوقت الامتحان فى اليوم ده فده بيكون حسب اللى بيمتحنك يعنى ممكن يدخلك فى الوقت اللى انته بتروح فيه مش بمعاد محدد لان الامتحان بيكون عنده على السيرفر لكن برده لازم تظبطها معاه علشان يكون عامل حسابه.

rommio
31-03-2013, 08:28
يعني لو انا عامل حسابي امتحن كمان شهر اروح احجز قبلها باد ايه ولا انا ببلغه في سعتها او قبلها بكام يوم وخلاص ؟

drunker
31-03-2013, 13:42
انا كنت سالت في الجزئيه دي اللي ي حصل كالاتى

قالي ادفع الفلوس عشان تبقى جاهز في اي وقت تحب تخش فيه الامتحان

اما عن طوول المده وقصرها اكيد موش هادفع للامتحان واخشه بعديها بكتيير ولييه دلوقتى عشان في امتحانات هاتتلغى في اخر شهر 6 او شهر 7

يعنى الحق تخش الامتحان قبل الوقت ده لو محتاج الشهاده

mohammedhan
31-03-2013, 16:57
ده بيكون حسب ال shcedule مفتوح لحد شهر ايه.

rommio
01-04-2013, 11:41
شكرا جزيلا ليكو يا شباب وجزاكوا الله عنا ان شاء الله خير الثواب

hampoka
01-04-2013, 13:06
انا كان حجزت علي اي تي شير الامحانات الاربعة الاوائل كلهم امتحنتهم لكن الامتحان الاخير قررت في الصباح اني امتحنه فرحت للمعهد لكن المسئول مارضي يمتحنني لاني لم احجز قبلها بالتلفون وادفع قبلها وكان معاد سفري تاني يوم فترجيته وشرحت له ظروفي الظاهر انه لا يقدر واتصل علي معهد تاني اسمه فيشون اكاديمي هم بدفعوا بالفيزا كارد والظاهر ناس اي تي شير عندهم مشكلة لازم تاني يوم بعد توريد المبلغ نفس اللحظة امتحنت طوالي في فيشون اكاديمي معناها القصة بتفرق لكن انت لما تكون جاهز ممكن تحجز قبلها وتروح تمتحن طوالي احسن برضو بالتوفيق ان شاء الله
اخوك محمد من السودان

rommio
01-04-2013, 15:48
تسلم يا اخي وجزاك الله عنا خير الجزاء ان شاء الله :)