المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : لا تكفى كلمة شكرا لمتجر عرب هاردوير وخاصة الاستاذ هيثم فى خدمة الدعم الفنى

fepro2005
04-04-2013, 13:40
السلام عليكم جميعا

شكرا للاستاذ -هيثم :) فى الدعم الفنى لمتجر عرب هاردوير
بصراحة انا عملت الموضوع ده لان احنا تعبنا من المعاملة السيئة من اغلب المصريين فى كل مكان وفى كل المجالات

فلما الواحد يلاقى اشخاص محترمين جدا وقمة فى الذوق والاخلاق فى التعامل ببقى فرحان جدا ولازم يوفيهم حقهم

انا كنت بجمع جهاز واتصلت بالدعــــــــم الفنى لمتجر عرب هاردوير وكنت متخيل انى هلاقى واحد بيكلمنى بأسلوب غير لائق كالعادة فى الكثير من شركات الكومبيوتر اللى اتصلت عليهم وكأنه مش فاضى او مش عايز يبيع اصلا ودايما بيحسسنى انى فاهم غلط او مش فاهم اصلا فى الكومبيوتر

ولكنى فوجئت بشخص من اكثر الناس ذوق قابلتهم فى حياتى لانه لم يبخل عنى بأى معلومة واعطانى الفرصة كاملة لشرح ما يدور بعقلى عن الكومبيوتر رغم قلة معلوماتى ولكنه كان يصحح اخطائى دون ان يشعرنى بالنقصان او انه اكثر ذكاءا منى كاحال الكثير
واخيرا وليس اخرا والله على ما اقول شهيد
اسعدنى التعامل مع متجر عرب هاردوير وخاصة الاستاذ هيثم فى الدعم الفنى وقريبا هاعمل مراجعة جهازى الجبــــــ:ah40:ــــــــار بعد مايوصل فى الشــــــــــــــــ:ah22:ــــــــــــــــحن
والى لقاء قريب ان شاء الله

متجر عرب هاردوير
06-04-2013, 19:48
اشكرك يا فندم شكرا جزيلا :)
يارب نكون عند حسن ظنك

fepro2005
06-04-2013, 19:58
لا شكر على واجب هذا من حقكم علينا
واتمنى لكم التوفيق ودائما فى تقدم مستمر ان شاء الله

hamo meesi
06-04-2013, 20:05
ان شاء الله جهازي الجديد من المتجر لاني سامع سمع خير عن الاستاذ هيثم واخلاقة
ربنا يديم المعروف ويكتر من الناس الكويسة
ومبروك مقدماً علي الجهاز :)
قولي امكانياته علشان يمكن اجيب زية علشان انا ميح في الكمبيوتر خالص :D

fepro2005
06-04-2013, 20:17
ان شاء الله جهازي الجديد من المتجر لاني سامع سمع خير عن الاستاذ هيثم واخلاقة
ربنا يديم المعروف ويكتر من الناس الكويسة
ومبروك مقدماً علي الجهاز :)
قولي امكانياته علشان يمكن اجيب زية علشان انا ميح في الكمبيوتر خالص :D
انت فعلا لما تجرب تتعامل مع متجر عرب هاردوير هاتحس بفرق وخصوصا الاستاذ هيثم
انا تقريبا اشتريت الجهاز من المتجر علشان استريحتله جدا ولاسلوبة وهاتتأكد من ده بنفسك
ولله يبارك فيك يا أخى
وامكانيات الجهاز
intel core i7 3770 3.4GHz
gigabyte B75 D3h
gigabyte gtx 670 wf3 2gb
corsair 8 gb 1600
corsair 500R mid tower
seasonic m12ll 750w
على فكرة انا معلوماتى ميح جدا برضة زيك واستفدت كتير من الاعضاء فى قسم طلبات ونصائح تجميع الاجهزة (حوده و شريف و دارك شادو.....)
ادخل هناك وهما اكيد هايفيدوك
نصيحتى انا ليك ما تتسرعش فى الاختيار خالص واقرا كتير عن كل القطع علشان تجيب الجهاز وانت مستريح نفسيا وماتندمش على اى حاجة فيه

hamo meesi
06-04-2013, 20:23
انت فعلا لما تجرب تتعامل مع متجر عرب هاردوير هاتحس بفرق وخصوصا الاستاذ هيثم
انا تقريبا اشتريت الجهاز من المتجر علشان استريحتله جدا ولاسلوبة وهاتتأكد من ده بنفسك
ولله يبارك فيك يا أخى
وامكانيات الجهاز
intel core i7 3770 3.4GHz
gigabyte B75 D3h
gigabyte gtx 670 wf3 2gb
corsair 8 gb 1600
corsair 500R mid tower
seasonic m12ll 750w
على فكرة انا معلوماتى ميح جدا برضة زيك واستفدت كتير من الاعضاء فى قسم طلبات ونصائح تجميع الاجهزة (حوده و شريف و دارك شادو.....)
ادخل هناك وهما اكيد هايفيدوك
نصيحتى انا ليك ما تتسرعش فى الاختيار خالص واقرا كتير عن كل القطع علشان تجيب الجهاز وانت مستريح نفسيا وماتندمش على اى حاجة فيه

ماشاء الله ربنا يباركلك فيه ..
انا فعلاً بحاول استفيد واقرا عن القطع ومرجعاتها من الموقع هنا .. ناس محترمة جداً وخدمة ممتازة
دمت بخير :)

fepro2005
06-04-2013, 20:37
ماشاء الله ربنا يباركلك فيه ..
انا فعلاً بحاول استفيد واقرا عن القطع ومرجعاتها من الموقع هنا .. ناس محترمة جداً وخدمة ممتازة
دمت بخير :)

شكرا لك اخى واى وقت عايز نتبادل معلوماتنا القليلة مع بعض :D انا هايسعدنى جدا انى انقلك ما استفد به

dune2000
06-04-2013, 20:58
بدون شك متجر عرب هاردوير واحد من افضل المتاجر الالكترونيه الموجوده الان لتقديم خدمة البيع وخدمة مابعد البيع,وبلا شك ان هذا المتجر يستحق ان يكون فى الرياده للعدد الهائل من المتخصصين الذين يقومون بتقديم كل هذه الخدمات على اعلى مستوى مطلوب

شكر خاص لكل القائمين على هذا العمل ويجتهدوا لانجاحه وتقديمه بهذا الشكل.

fepro2005
10-04-2013, 22:13
كفــــــــــــــــــــــــــــــــاية :ah14:كرهت جهازى القديم :ah15: