المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : BTN

yasserxx
23-04-2013, 03:04
يارت لو حد موجد يكلمن بسرعاا
انا جبت دعوه بتى ان ومشعارف اسجل ولا ببروكسى ؟

fatehdzfateh
23-04-2013, 03:23
اخ BTN اعتقد انه منبود في مصر
لازم تغير الايبي
او كما قلة لازم بروكسي :)
في كل الاحوال اخ انصحكـ
تقدم دعو لاحد لستفاد منها احسن ما تضيع على فاضي :D
فـBTN حالما بتغير الايبي يقفل الحساب فورا
اسال مجرب و لا تسال الطبيب :D
او اذا كنت تملكـ سيفور ونذوز استعمله منه هذا الحل الوحيد لي معي =)

yasserxx
23-04-2013, 03:43
انا جبت برنامج بروكسى وسجلت فيه عادى جد ودخلت محتوياتو جمداا اوى فى مسلسلات انا ممكن بلبركسى دون احمل بيه عادى

yasserxx
23-04-2013, 03:46
انا مش فاهم موضوع وندوز سرفر دون انا شايف ممكن احملو من على نت واسطبو عادى زى اى وندوزه ولا ده حاجه تنيا

DNNXFile
23-04-2013, 04:24
مبروك الدعوة :D انصحك انك متفتحش الحساب من الي بي بتاعك . و لو فتحتو و لو مرة وحدة فودعوا و استنى البان :o

السيرفر مثل الجهاز اللي انت بتشتغل عليه ليه اي بي خاص بيه تتصل فيه من على جهازك .. يعني تتصل من جهازك لجهاز تاني مش بالمجان يا غالي يلزمك فلوس عشان تشترك :)

yasserxx
23-04-2013, 04:29
مبروك الدعوة :D انصحك انك متفتحش الحساب من الي بي بتاعك . و لو فتحتو و لو مرة وحدة فودعوا و استنى البان :o

السيرفر مثل الجهاز اللي انت بتشتغل عليه ليه اي بي خاص بيه تتصل فيه من على جهازك .. يعني تتصل من جهازك لجهاز تاني مش بالمجان يا غالي يلزمك فلوس عشان تشترك :)
متشكر ياباشا على معلمه ديه انا دخلت عليه بروكسى انا مزبط نفسى فى امريكا بعمل تست على موقع دون ابل مخش بس السؤل ماجى احمل تورنت
هيكشفو موضوع ولا ايه ؟ ده موقع البشوف منه اليبى بتاعى www.findipinfo.com/

كلمنية
23-04-2013, 18:38
انا جبت برنامج بروكسى وسجلت فيه عادى جد ودخلت محتوياتو جمداا اوى فى مسلسلات انا ممكن بلبركسى دون احمل بيه عادى

امممم سجلت ببروكسى ؟!! :cool:

مش عندى غير تعليق واحد :rolleyes:

good bye yasserxx BTN account ( وفى رواية اخرى مع الف سلامة والقلب دعيلك يا برنس )

يعنى من الاخر الحق شوف اللى انت عاوزه فيه وخدلك كام صورة جنبة قبل ما يروح مع اللى راحوا :D

Mansour A.Hassan
23-04-2013, 18:50

good bye yasserxx BTN account ( وفى رواية اخرى مع الف سلامة والقلب دعيلك يا برنس )

يعنى من الاخر الحق شوف اللى انت عاوزه فيه وخدلك كام صورة جنبة قبل ما يروح مع اللى راحوا :D

نسيت تقول ;)

اسال المجرب ومتسالش الطبيب :D

JustX
23-04-2013, 19:10

لا تخاف ياباشا انا جبت دعوه من كام يوم من موقع اجنبى ودخلت على الموقع وسجلت ببروكسى وبعد كده انا بقالى اكتر من خمس ايام بخش بالاى البى المصرى بتاع الجهاز وحملت لغاية دلوفتى حوالى 5 جيجا وانا فاتح الموقع دلوفتى وامبارح دلخت الفورم وطلبت دعوه وجتلى وكنت على الشات كمان فكك وخش بالاى المصرى بتاعك او بالاى بتاع البروكسى ولكن بنفس اى بى البروكسى الذى سجلت منه يعنى لو سجلت باى بى امريكى خش باى بى امريكى يعنى ما تكنش مسجل باى بى امريكى وتيجى تخش بواحد يريطانى او المانى وكده ولكن تنبيه هام لا تتطلب اى دعوات فى الفورم لانهم لما انا طلبت طلبوا منى سبيد تست واديتهلوهم فلو معاك سيرفر اوكا خش ودوس واطلب دعوات مش معاك سيرفر لا تتطلب دعوات او حتى تعلق مجرد تعلية صغير فى الفورم يعنى خليك فى حاك ولما تخش الموقع حمل اللى انت عايزه ورح خارج منه ولا تقعد فاتح الاكونت كتير وابقى برده زيادة استحراض ابقى خش على الاستف ولما تلاقى ناس كتير منهم اون لاين روح خارج على طول من الاكونت ولا تفتحه الا بعديه بشويه علشان لا يلاظك وكما قلتلك انا بقالى اكتر من خمس ايام بخش بالاى البى المصرى بتاع الجهاز وحملت لغاية دلوفتى حوالى 5 جيجا وفى النهايه اقولك مبروك على الدعوه وعيش وارجو اتباع التعليمات اللى انا قلتهاك ولا عوضك على الله فى الاكونت بتاعك :D:D

yasserxx
23-04-2013, 19:22
انا بعمل كده بس خايف احمل تورنت
ممكن يخدو بلهم انا من مصر

yasserxx
23-04-2013, 19:25
نسيت تقول ;)

اسال المجرب ومتسالش الطبيب :D
انا لحد الوتى نخلتو 3 مرات وسحبت كذه تورنت انا لخيف منه هوه مجى احمل التورنت يارت حد يوضحلى

yasserxx
23-04-2013, 19:41
لا تخاف ياباشا انا جبت دعوه من كام يوم من موقع اجنبى ودخلت على الموقع وسجلت ببروكسى وبعد كده انا بقالى اكتر من خمس ايام بخش بالاى البى المصرى بتاع الجهاز وحملت لغاية دلوفتى حوالى 5 جيجا وانا فاتح الموقع دلوفتى وامبارح دلخت الفورم وطلبت دعوه وجتلى وكنت على الشات كمان فكك وخش بالاى المصرى بتاعك او بالاى بتاع البروكسى ولكن بنفس اى بى البروكسى الذى سجلت منه يعنى لو سجلت باى بى امريكى خش باى بى امريكى يعنى ما تكنش مسجل باى بى امريكى وتيجى تخش بواحد يريطانى او المانى وكده ولكن تنبيه هام لا تتطلب اى دعوات فى الفورم لانهم لما انا طلبت طلبوا منى سبيد تست واديتهلوهم فلو معاك سيرفر اوكا خش ودوس واطلب دعوات مش معاك سيرفر لا تتطلب دعوات او حتى تعلق مجرد تعلية صغير فى الفورم يعنى خليك فى حاك ولما تخش الموقع حمل اللى انت عايزه ورح خارج منه ولا تقعد فاتح الاكونت كتير وابقى برده زيادة استحراض ابقى خش على الاستف ولما تلاقى ناس كتير منهم اون لاين روح خارج على طول من الاكونت ولا تفتحه الا بعديه بشويه علشان لا يلاظك وكما قلتلك انا بقالى اكتر من خمس ايام بخش بالاى البى المصرى بتاع الجهاز وحملت لغاية دلوفتى حوالى 5 جيجا وفى النهايه اقولك مبروك على الدعوه وعيش وارجو اتباع التعليمات اللى انا قلتهاك ولا عوضك على الله فى الاكونت بتاعك :D:D
ممكن وصله بتاعت الفورم ياباشا انا كده كده منزبلهم امريكى :D

yasserxx
23-04-2013, 19:44

يا صحبى انا باخد الحاجه منو وتنى :ah40: جارى علطول وافلو

Bed0o
23-04-2013, 20:02
لا تخاف ياباشا انا جبت دعوه من كام يوم من موقع اجنبى ودخلت على الموقع وسجلت ببروكسى وبعد كده انا بقالى اكتر من خمس ايام بخش بالاى البى المصرى بتاع الجهاز وحملت لغاية دلوفتى حوالى 5 جيجا وانا فاتح الموقع دلوفتى وامبارح دلخت الفورم وطلبت دعوه وجتلى وكنت على الشات كمان فكك وخش بالاى المصرى بتاعك

أنا جبت دعوة من فتره وسجلتها بسيرفر ومن بعدها مفتحتش الاكونت قولت افتحه بعدها بأسبوع وهشوف هيحصل ايه فتحت الاكونت بعدها بأسبوع من الاي بي بتاعي وكنت بحمل برضو عادي والاكونت قعد معايا شهرين على النظام ده وفي مره بدخل لقيت الاكونت متبند ..

الغرض من كلامي إنك مش معني انك فتحته من اي بي مصري وبتحمل منه اسبوع او اتنين يبقي انت كده عديت .. هتتبند ولو بعدها بخمس شهُور يعني هتتبند!!

مفيش حد فلت يحج يبقي انت اللى هتفلت :D

yasserxx
23-04-2013, 21:45
أنا جبت دعوة من فتره وسجلتها بسيرفر ومن بعدها مفتحتش الاكونت قولت افتحه بعدها بأسبوع وهشوف هيحصل ايه فتحت الاكونت بعدها بأسبوع من الاي بي بتاعي وكنت بحمل برضو عادي والاكونت قعد معايا شهرين على النظام ده وفي مره بدخل لقيت الاكونت متبند ..

الغرض من كلامي إنك مش معني انك فتحته من اي بي مصري وبتحمل منه اسبوع او اتنين يبقي انت كده عديت .. هتتبند ولو بعدها بخمس شهُور يعني هتتبند!!

مفيش حد فلت يحج يبقي انت اللى هتفلت :D
ان شا الله نكون جبنا دعوه ونعيد كره :D

IRespectU
24-04-2013, 02:09
ريح اجمجمه وهاتلك دعوه فرشون وعيش هتقديك

The Jocker
24-04-2013, 10:32
ريح اجمجمه وهاتلك دعوه فرشون وعيش هتقديك

الفريشون معايا جامد بس المشكله انه هو كمان مبند مصر و بادخله بالبروكسى برضه
بس مشكلته انه مفيش ليشر الا نادرا عشان ترفع او حتى تغش عليهم

+

نصيحتى لصاحب الموضوع
خش على التراكر و حمل ملف التورنت اللى انت عايزه و اعمل SIGN OUT
و حمل عادى من الاى بى المصرى
و ماتعملش اى رد فى الفورمز
و ان شاء الله هتكمل على خير
انا شغال بالنظام ده شهر و نص فى الفريشون و ماشى تمام
و حتى لو اتقفل التراكر يا عم هاتوا تانى اصل انت مش هتستفيد حاجه لو فضلت خايف انك تحمل

boogeyman12
24-04-2013, 11:06
الـ Freshon موقع جامد جداً، هو مبند مصر فى sign up بدعوة فقط

انا شغال بيه اديلى سنتين تقريبا و من ساعة ما سجلت وانا بدخل من البيت عادى

ولو عابز تعمل buffer عليه بـ fake upload سهل مش صعب
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
أنا معايا BTN جبت دعوة من staff و سجلت من البيت (نت اتصلات) وشغال معايا عادى لحد
دلوقتى، بس ربنا يستر بقى، للأسف كان معايا اكونت قديم مصرى لكن مرضيوش يرجعوه بعد البان