المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عايز ,, روتر ,,, و بلاور نضيف و ويب كام

ViRus-BoY
03-05-2013, 11:27
سؤاال انا عندي روتر هاواي بتاع تي اي داتا .... بيهيس و كل شوية يفصل و بيشتغلش غير لما اعمل ريسيت ليه ... هل دا ليية حل ؟؟ ولا اشتري واحد جديد ... لو هأشتري يريت نوع ضيف و في المتناول .. و اهم حاجة بكون وايرلس 4 بورت ... و شكرا مقدما

سؤال ثاني

يريت سعر : الروتر و بلاور نضيف و مراوح للكيسه و ويب كام بسيطة

يريت السعر مع الماركة اللي اجيبها و شكراااااااا

الكلام دا في مصر

Mahmoud Essam
03-05-2013, 22:37
سؤاال انا عندي روتر هاواي بتاع تي اي داتا .... بيهيس و كل شوية يفصل و بيشتغلش غير لما اعمل ريسيت ليه ... هل دا ليية حل ؟؟ ولا اشتري واحد جديد ... لو هأشتري يريت نوع ضيف و في المتناول .. و اهم حاجة بكون وايرلس 4 بورت ... و شكرا مقدما

سؤال ثاني

يريت سعر : الروتر و بلاور نضيف و مراوح للكيسه و ويب كام بسيطة

يريت السعر مع الماركة اللي اجيبها و شكراااااااا

الكلام دا في مصر

مرحبا بك أخى الكريم و لكن ما هى ميزانيتك ؟؟ و كم عدد افراد الشبكة ؟؟ بالنسبة لراوتر TEData فهو روتر يعتبر ردئ يعنى كافى لشبكة صغيره كدة 6 افراد ولا حاجة

ViRus-BoY
04-05-2013, 20:55
مرحبا بك أخى الكريم و لكن ما هى ميزانيتك ؟؟ و كم عدد افراد الشبكة ؟؟ بالنسبة لراوتر TEData فهو روتر يعتبر ردئ يعنى كافى لشبكة صغيره كدة 6 افراد ولا حاجة

هيا فعلا شبكة صغيره ... حوالي 4 اجهزة .. دي عندي في البيت ... بس الروتر 24/7 علشان الجهاز عندي مشغله 24/7 .... انا عايز اعرف الورتر هيكون بكاام كدا ... ميزانية الروتر حوال 300 جنية يزيدوا حاجة بسيطة او يقلوا

بالنسبة للبلاور انا جيبتوا علي 60 جنية .. كدا غالي اوي ولا كويس ؟؟

Mahmoud Essam
05-05-2013, 00:11
انصحك براوتر D-Link DSL-2750U Wireless 4 Port Modem Router بسعر 360 ج الراوتر ممتاز و الويرلس الخاص به من نوع N 300 و لو عايز حاجة ارخص ممكن تشترى هذا الراوتر Netgear DGN1000 Wireless-N ADSL Modem / Router بسعر 300 ج .