المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : للتبادل دعوة وات

hussien2700
19-07-2013, 05:24
موجود دعوة وات ودي أكبر موقع أغاني وكنت عايز دعوة أو أكونت علي موقع scenehd

ShowOff
19-07-2013, 15:39
يا باشا ممكن تجيب حاجة زي PTP
أما SceneHD ،، فده مستحيل ،،
الدعوة بـ 250 بونص ،، ولو أتبرعت بـ 30 يورو ،، مش هتجيك دعوة ..
عموما هو تراكر معفن ،، مافيش فيه حاجة مميزة فيه ..
و إنتا فعلا مهتم بالأفلام وعايز أنكودر ممتازين ،، عندك تراكر HDWinG
يتفوق ع الجميع :)

Bed0o
19-07-2013, 16:25
الـبونص هنـاك صعب الى حد مـا لكن مش صعب اوي .. بيتعامل بنظام البونص الاسبوعي وفي اخر الأسبوع بتاخد النقاط اللى جمعتها طول الأسبوع عن طريق انك بتحمل ملفات من ال Archive فري ليتش وغير الفري ليتش وفي برضو طرق تانيه بتاخد منها بونص زي بتملي الريكوستات أو بترفع ملفات وفي نـاس بتعمل بانر للموقع ولو الاستف اختار بانر معين صاحبه بياخد 100 نقطه

الدعوة سعرها الأصلى 500 نقطه قبل ما التبرع يوصل ل 100% لو التبرع عدي 100% الدعوة بتوصل ل 250 نقطه .. أما لو عدي 200% بتوصل ل 100 نقطه وده يعتبر اقل سعر .. ف مش صعب الواحد يشتريله دعوة لو معاه سيدبوكس مُحترم.

المشكله في حاجه واحده .. أنا الموقع صعب جدًا في التعامل مع الشجره وممكن بسهوله يسببلك جلوبال باند في باقي المواقع

hussien2700
12-08-2013, 05:57
يا باشا ممكن تجيب حاجة زي PTP
أما SceneHD ،، فده مستحيل ،،
الدعوة بـ 250 بونص ،، ولو أتبرعت بـ 30 يورو ،، مش هتجيك دعوة ..
عموما هو تراكر معفن ،، مافيش فيه حاجة مميزة فيه ..
و إنتا فعلا مهتم بالأفلام وعايز أنكودر ممتازين ،، عندك تراكر HDWinG
يتفوق ع الجميع :)

أيوأنا عارف نظام الموقع هناك أية عارف أنهم غيرو نظام البونص من فترة
أيوة أنا عارف أن الرترك المحتوي بتاعة مغرق الدنيا بس أنا بحب أوقات أنزل أفلام لفرق السين
شكرا لردك

hussien2700
12-08-2013, 06:00
الـبونص هنـاك صعب الى حد مـا لكن مش صعب اوي .. بيتعامل بنظام البونص الاسبوعي وفي اخر الأسبوع بتاخد النقاط اللى جمعتها طول الأسبوع عن طريق انك بتحمل ملفات من ال Archive فري ليتش وغير الفري ليتش وفي برضو طرق تانيه بتاخد منها بونص زي بتملي الريكوستات أو بترفع ملفات وفي نـاس بتعمل بانر للموقع ولو الاستف اختار بانر معين صاحبه بياخد 100 نقطه

الدعوة سعرها الأصلى 500 نقطه قبل ما التبرع يوصل ل 100% لو التبرع عدي 100% الدعوة بتوصل ل 250 نقطه .. أما لو عدي 200% بتوصل ل 100 نقطه وده يعتبر اقل سعر .. ف مش صعب الواحد يشتريله دعوة لو معاه سيدبوكس مُحترم.

المشكله في حاجه واحده .. أنا الموقع صعب جدًا في التعامل مع الشجره وممكن بسهوله يسببلك جلوبال باند في باقي المواقع

شكرا ياغالي
كلامك مظبوط وهو فعلا أنا سألت ناس وقول نفس الكلام
وبالنسبة للشجرة هو الموضوع دي أنا شايف أنو ملوش مقياس هناك بدليل أن ناس أعرفها أتقفلت حسابتها وفضلت الشجرة موجوده

hussien2700
12-08-2013, 06:02
العرض الحالي نضيف عيل دعوة الوات دعوة )+ BitmeTv + WHATCD + TTG ) مقابل scenehd