المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : للبيع فقط اكونت Battlefield 3 Premium و Sim City Limited Edition

White Jaguar
12-08-2013, 14:23
للبيع فقط اكونت Battlefield 3 Premium و Sim City Limited Edition

مطلوب : 140 جنيه

طريقة الدفع رصيد مبيعات

لو عايز وسيط من المتاجر انا موافق

تحياتي

ملاحظة : الاكونت معاه كل البيانات الي انت عايزها ايميل سؤال سري سؤال الاورجن السري الخ ..

medo748
12-08-2013, 20:48
ممكن البدل

mo7amed999
12-08-2013, 21:18
ممكن البدل

اقرا اسم الموضوع

White Jaguar
12-08-2013, 21:33
ممكن البدل

زي ما الاخ محمد قالك !!

medo748
12-08-2013, 22:27
طيب انا اسف ما اخذت بالي

White Jaguar
12-08-2013, 23:52
للرفع

White Jaguar
13-08-2013, 18:50
صورة لأثبات وجود الاكونت بالبريميم :

صورة لوجود Sims Limited Edition :

White Jaguar
14-08-2013, 09:40
للرفع

SatchBoOoGiE
14-08-2013, 12:48
السلام عليكم... أنا عايز آخد الأكونت,.. ابعتلي نمرتك لو سمحت...

White Jaguar
14-08-2013, 18:18
للرفع

SatchBoOoGiE
15-08-2013, 06:29
عامتا أنا كلمتك بخصوص الاكونت, أنا ساكن قريب منك جدا.... لكن تصميمك على عدم المقابلة غريب شوية صراحة. عالعموم إنت قلتلي ممكن أتأكد من الاكونت الأول بعدين ابعتلك المبلغ.... أنا معنديش مشاكل.. بس إيه اللي يضمنلك إني أنا نفسي مش نصاب مثلا؟

AbdullahEGY
15-08-2013, 07:19
عامتا أنا كلمتك بخصوص الاكونت, أنا ساكن قريب منك جدا.... لكن تصميمك على عدم المقابلة غريب شوية صراحة. عالعموم إنت قلتلي ممكن أتأكد من الاكونت الأول بعدين ابعتلك المبلغ.... أنا معنديش مشاكل.. بس إيه اللي يضمنلك إني أنا نفسي مش نصاب مثلا؟

باشا .. احسن حاجة تستعمل وسيط :)

حوار المقابلة ده عادي و ممكن يكون من شخصيته حتى عادي جدا

شوف حد من ال Stores الكبيرة هنا mido او HBK و خليه وسيط .. بمعنى هوا هياخد الاكونت من الراجل و يجرب كل حاجة و انتا تدفعله و لو الفلوس وصلت تمام هوا يبعتلك اكونتك :)
و بالتوفيق ^^

White Jaguar
15-08-2013, 17:14

أمرك غريب جداً وانا شرحتلك ليه مقدرش اقابلك وبرده مُصر تيجي الموضوع وتعمل فيها المحقق توجوموري وتسأل اني مش عايز اقابلك وقولتلك شوف اي متجر HBK_JAMES او ميدو بتاع بروفيشنال وخليه وسيط !! وحكاية ايه الي ضمني انك مش نصاب عشان انا حخلي فيه وسيط !! يعني الوسيط حياخد الاكونت بكل بياناته ويعطيك الاكونت فقط ولما تبعتله الفلوس حيبعتلك هو بقية البيانات واظن عمر ما في متجر من دول نصاب المنتدي كله بيتعامل معاهم !

AbdullahEGY
15-08-2013, 17:29
أمرك غريب جداً وانا شرحتلك ليه مقدرش اقابلك وبرده مُصر تيجي الموضوع وتعمل فيها المحقق توجوموري وتسأل اني مش عايز اقابلك وقولتلك شوف اي متجر HBK_JAMES او ميدو بتاع بروفيشنال وخليه وسيط !! وحكاية ايه الي ضمني انك مش نصاب عشان انا حخلي فيه وسيط !! يعني حتاخد الاكونت الاول بعد كدا تبعت الفلوس لما تتبعت للوسيط ابعتلك الباقي كله

توجوموري .. مش قادر ابطل ضحك :ah21:

بالتوفيق ان شاء الله :)

SatchBoOoGiE
15-08-2013, 17:43
أنا الفكرة إني معرفش حد من ال stores دي يا abdullah, و معرفش موضوع الوسيط ده, وموضوع رصيد المبيعات ده عمري معملته قبل كده.. بقالي سنين طويلة يعني اللي بيشتري مني أو بيبعلي باقابله عدي, ناس بتكون في المرج, في أكتوبر, وفي حتت بعيدا جدا,. وبرده بنتقابل عادي..
صاحب الموضوع ساكن جمبي في مدينة نصر, ومصمم منتقابلش والموضوع مش بياخد 5 دقائق,.. فـطبيعي جدا إني استغرب,. خاصةً إني قلتله إني اتنصب عليَّ مرتين في accounts اشتريتها... فبدل متخش تتريق علينا ياعم كان ممكن ترد على سؤالي عادي..

إنت قلتلي ممكن تاخد ال account و بعد ماتتأكد منه تبقى تبعت رصيد المبيعات... قصدك يعني إنك هتديني جزء من بيانات ال account وبعد الدفع تبعتلي الباقي؟

AbdullahEGY
15-08-2013, 18:02
أنا الفكرة إني معرفش حد من ال stores دي يا abdullah, و معرفش موضوع الوسيط ده, وموضوع رصيد المبيعات ده عمري معملته قبل كده.. بقالي سنين طويلة يعني اللي بيشتري مني أو بيبعلي باقابله عدي, ناس بتكون في المرج, في أكتوبر, وفي حتت بعيدا جدا,. وبرده بنتقابل عادي..
صاحب الموضوع ساكن جمبي في مدينة نصر, ومصمم منتقابلش والموضوع مش بياخد 5 دقائق,.. فـطبيعي جدا إني استغرب,. خاصةً إني قلتله إني اتنصب عليَّ مرتين في accounts اشتريتها... فبدل متخش تتريق علينا ياعم كان ممكن ترد على سؤالي عادي..

إنت قلتلي ممكن تاخد ال account و بعد ماتتأكد منه تبقى تبعت رصيد المبيعات... قصدك يعني إنك هتديني جزء من بيانات ال account وبعد الدفع تبعتلي الباقي؟

انا اتريقت O.o انا وضحت السؤال بتاعك و متريقتش !

SatchBoOoGiE
15-08-2013, 18:04
لأ أنا مش قصدي عليك يا abdullah,.. قصدي على صاحب الموضوع, اللي بيقولي عملي فيها محقق مش عارف إيه ... أنا حتى شكرتك في الرد بتاعك.

AbdullahEGY
15-08-2013, 18:13
لأ أنا مش قصدي عليك يا abdullah,.. قصدي على صاحب الموضوع, اللي بيقولي عملي فيها محقق مش عارف إيه ... أنا حتى شكرتك في الرد بتاعك.

اها بالتوفيق ان شاء الله و تتم البيع بسهولة :)

White Jaguar
15-08-2013, 18:45

الوسيط حيبقا معاه كل حاجة " الوسيط امين بنسبة 4154688646% " ممكن يديك الاكونت بس تكون معاه ع الفون جنب اي سنترال تبعتله الفلوس رصيد مبيعات او تبعت الاول ويعطيك الاكونت بكل البيانات الي حتطلبها اي بيانات عايزها حيديهالك بس كدا

White Jaguar
15-08-2013, 18:46

كل الحكاية والله يا احمد اني كلمتك ووضحتلك وقولتلي انك حتفكر وانا قولتلك كدا وفي الاخر تيجي تستغرب في الموضوع هنا !!

وحكاية النصب دي سيبك مني خالص صاحب اي متجر من المتاجر الي حيبقا وسيط انا مليش دعوة بالموضوع كأنه هو الي حيبدل معاك !

White Jaguar
15-08-2013, 23:51
للرفع

White Jaguar
16-08-2013, 22:32
للرفع

akrems
17-08-2013, 00:13
White Jaguar (https://arabhardware.net/forum/member.php?u=11275200) trusted and 1000% recommanded
that was my account, i traded with him and everything went fine

White Jaguar
17-08-2013, 00:30
White Jaguar (https://arabhardware.net/forum/member.php?u=11275200) trusted and 1000% recommanded
that was my account, i traded with him and everything went fine

شكرا يا اكرم والله انك راجل محترم

pany
18-08-2013, 16:51
أنا شارى ياباشا
ارجع الخااااااص وياريت رقمك للأتصال

White Jaguar
18-08-2013, 19:44
أنا شارى ياباشا
ارجع الخااااااص وياريت رقمك للأتصال

تم التواصل علي الخاص

White Jaguar