المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مساعدة ضرورية فى لعبة ميديل اوف هونر

mohamedvip
10-09-2013, 19:12
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
ياجماعة عندى مشكلة فى لعبة ميديل ودورت على حلول كتيرة بدون فايدة فياريت اللى قابلة حل المشكلة يفيدنا ضرورى جدا لان اللعبة دى محتاجها تشتغل عندى فياريت المساعدة
المشكلة اول ما بشغل اللعبة بتظهر شاشة سوداء وبعدين بتظهر رسالة خطأ مش عارف حل المشكلة
ودى صورة لرسالة الخطأ اللى بتظهر اثناء تشغيل اللعبة
18789

جربت تعريف كارت الشاشة من الاسطوانة الاصلية ونزلت تعريف كارت الشاشة من الموقع الرسمى بدون فايدة
ملحوظة لو العيب من تعريف كارت الشاشة كارت ظهرت رسالة open gl عشان كدة انا متطمن ان العيب مش من التعريف ولكنى جربت اكتر من تعريف بدون فايدة
ملحوظة العيب مش من اللعبة لان اللعبة شغالة عندى على اكتر من جهاز وكمان شغالة على الجهاز دا لكن على الكارت الخارجى وشغالة بدون اى مشاكل لكن بالنسبة للكارت المدمج مش شغالة وكل ما اشغلها بتظهرلى رسالة الخطأ.

ملحوظة اخرى انا مثبت جميع برامج المساعدة بتعت الالعاب مثل الديركت اكس والفيجوال سى ونت فرام ورك 4 وجميع البرامج الاخرى

ملحوظة اخرى العيب من فى كارت الشاشة لان كارت الشاشة يعتبر قوى واللعبة دى الجرافيك بتاعها معدوم لانها شغالة على جهاز تانى كارت شاشة مدمج 256

البروسيسور core i5 3470
والرامات 8 جيجا بايت

ياريت ياجماعة عدم اهمال الموضوع لانى محتاج اللعبة دى عشان خاطر اخواتى الصغار اللعبة دى عندهم تعتبر اهم لعبة ولازم اشغلها ليهم وتعبت وانا بدور على حلول لكن ان شاء الله الاقى حل عندكم

mohamedvip
12-09-2013, 01:17
للرفع وان شاء الله الاقى مساعدة وحل للمشكلة

RonaldinhoF
12-09-2013, 12:29
ما هي مساحة اللعبة بعد التسطيب

mohamedvip
12-09-2013, 18:24
اللعبة مش متسطبة
انا اخدها كوبى بست من جهاز تانى واللعبة شغالة عندى على اكتر من جهاز بدون مشاكل وكمان شغالة على الجهاز اللى فيه المشكلة لكن على كارت الشاشة الخارجى لكن الكارت المدمج مش شغالة
وعموما مساحة اللعبة 2.76 GB