المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : تم حذف موضوعى الخاص ببيع الالعاب بدون سبب فى قوانين المنتدى

مركز بيع العاب
14-09-2013, 17:44
قوانين المنتدى و القسم ده مفيهاش اى حاجة بتقول انه بيتم حذف موضوع بيبيع داتا غير اصلية

غير ان فى مواضيع كتيرة بتبيع داتا غير اصلية من افلام و العاب و برامج و لم يتم حذفها

هل المشرف شغال على مواضيع و مواضع تانية لا ؟؟ظ

فين القانون اللى فى القسم اللى تم حذف موضوعى على اساسه ؟؟؟؟؟؟

فى انتظار رد المشرف لانه مش بيرد على الرسايل و لا فى موضوع الشكاوى

لو عايز تحذف الموضوع ده اتفضل احذفه بس يا ريت توضح بقوانين المنتدى سبب حذف الموضوع التانى و رابط لقوانين المنتدى اللى بتمنع بيع الداتا و الا لو كدة كل مشرف نفسه يعمل حاجة حيعملها

Saudi_2014
14-09-2013, 19:20
المواضيع الحديثه انحذفت لأن المنتدى اترقى لنسخة احدث ... انت ممكن تعمل موضوع بيع العاب مره تانيه مش مشكله ولا تزعل يا غالي ;)

bedoo
14-09-2013, 19:24
المواضيع الحديثه انحذفت لأن المنتدى اترقى لنسخة احدث ... انت ممكن تعمل موضوع بيع العاب مره تانيه مش مشكله ولا تزعل يا غالي ;)
هو يقصد موضوع تاني بعد الترقية

Saudi_2014
14-09-2013, 19:27
هو يقصد موضوع تاني بعد الترقية

اهااا ;)

مركز بيع العاب
14-09-2013, 20:09
لا يا فندم الموضوع اتحذف من مشرف بالقسم هنا يدعى mr popo
سبب الحذف انها العاب كوبى و ممنوع بيع الداتا

مع العلم ان مفيش اى حاجة فى قوانين المنتدى بتقول حاجة زى دى و هو لحد دلوقتى مردش عليا و جاب لى حاجة فى قوانين المنتدى بتقول كدة لانه حذف الموضوع بالغلط و مردش و لا حيجى يرد حتى !!!!

مع العلم ان فى حوالى 5 مواضيع بيبعوا نفس الشغل بتاعى برضة كوبى و مواضيعهم متحذفتش

AbdullahEGY
14-09-2013, 20:15
ملاحظة (1): ​اقصى حجم للخط في الموضوع هو 3 و لا يُسمح بإستخدام أكثر من ثلاثة ألوان فى كتابة الموضوع.

ملاحظة (2): غير مسموح بـبـيع السعة التخزينية (الداتا) مثل الألعاب او الأفلام او الأغانى و خلافه.

راجع هنا : https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=107835

بس الفكرة فعلا ان في مواضيع كتيرة شغالة كده :\

مركز بيع العاب
15-09-2013, 00:12
قريت القوانين و سبب الحذف من المشرف انه ممنوع بيع الداتا
دور معايا كدة انه ممنوع بيع الداتا يمكن انا مخدتش بالى
فى انتظار رد المشرف

AbdullahEGY
15-09-2013, 17:12
قريت القوانين و سبب الحذف من المشرف انه ممنوع بيع الداتا
دور معايا كدة انه ممنوع بيع الداتا يمكن انا مخدتش بالى
فى انتظار رد المشرف

حضرتك بص ف المشاركة اللي قبليها بتاعتي …… انا عامل Quotation او اقتباس للقانون اللي بيقول ممنوع بيع الداتا و حاطط تحت اللنك علشان تراجع

و صحيح تم اغلاق باقي المواضيع المشابهة النهاردة :)

azzelden
15-09-2013, 17:19
لديك شكوى مقدمة بالفعل وقيد النظر
ولمذا هذا الموضوع
القسم التجارى لايسمح بفتح مواضيع بداخله
غير مواضيع البيع فقط