المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ارجو المساعده من خبراء سيسكو

bakar2006
13-10-2013, 12:01
السلام عليكم
دلوقتى ياشباب انا باذن الله هاخلص شهاده سيسكو ccnp كمان عشر ايام وللاسف فتره السماح لشهاده ccnp اللى هى تلات سنوات هتخلص 7 نوفمبر القادم وسؤالى هل لو الفتره دى خلصت مينفعش امتحن اى امتحان لسيسكو ولازم ابتدى من اول ccna تانى ولا ايه النظام

Eng\M.said
13-10-2013, 15:44
باشا سؤالك مبهم ازاى هتخلص CCNP كمان 10 ايام وان انت شهادة ccnp بتاعتك هتخلص يوم 7 نوفمبر ممكن توضح شوية

bakar2006
14-10-2013, 01:49
باشا سؤالك مبهم ازاى هتخلص CCNP كمان 10 ايام وان انت شهادة ccnp بتاعتك هتخلص يوم 7 نوفمبر ممكن توضح شوية

انا امتحنت امتحان الراوتنج فى 7 نوفمبر 2010 وبالتالى المفروض ان اخر ميعاد علشان اكمل شهاده ccnp فيه هو 6 نوفمبر 2013 ( ثلاث سنوات فتره السماح للشهاده ) انا والحمد لله امتحنت السويتشنج وباذن الله فى خلال عشر ايام همتحن ال tshoot وبكده اكون كملت التلات امتحانات فى مده التلات سنين

سؤالى هو هل لما الشهاده تخلص فى 6 نوفمبر 2013 هل لو حبيت امتحن اى امتحان بعد الميعاد ده لازم امتحن ccna الاول ولا ممكن امتحن عادى بالرغم من انتهاء مده التلات سنوات لشهاده ccnp

والف شكر لردك

mahdi123
18-10-2013, 19:37
انا امتحنت امتحان الراوتنج فى 7 نوفمبر 2010 وبالتالى المفروض ان اخر ميعاد علشان اكمل شهاده ccnp فيه هو 6 نوفمبر 2013 ( ثلاث سنوات فتره السماح للشهاده ) انا والحمد لله امتحنت السويتشنج وباذن الله فى خلال عشر ايام همتحن ال tshoot وبكده اكون كملت التلات امتحانات فى مده التلات سنين

سؤالى هو هل لما الشهاده تخلص فى 6 نوفمبر 2013 هل لو حبيت امتحن اى امتحان بعد الميعاد ده لازم امتحن ccna الاول ولا ممكن امتحن عادى بالرغم من انتهاء مده التلات سنوات لشهاده ccnp

والف شكر لردك

السلام عليكم

أنا اللي فهمته منك انك اختبرت فقط الراوتينج من منهج ccnp فقط خلال هذه المدة
اذا عاوز نصيحة فعلا وواضحة. عليك التواصل مع موقع سيسكو وهما سوف يردو عليك خلال 5 ايام عمل كأقصى حد .

وتقدر تراسلهم عن طريق الموقع الخاص فيهم . وياريت توضح بكلامك ليهم بالتفصيل انك اختبرت من التاريخ المحدد وعاوز تمدد المدة .

بالتوفيق اخي الكريم

bakar2006
19-10-2013, 15:10
السلام عليكم

أنا اللي فهمته منك انك اختبرت فقط الراوتينج من منهج ccnp فقط خلال هذه المدة
اذا عاوز نصيحة فعلا وواضحة. عليك التواصل مع موقع سيسكو وهما سوف يردو عليك خلال 5 ايام عمل كأقصى حد .

وتقدر تراسلهم عن طريق الموقع الخاص فيهم . وياريت توضح بكلامك ليهم بالتفصيل انك اختبرت من التاريخ المحدد وعاوز تمدد المدة .

بالتوفيق اخي الكريم

ياباشا انا دلوقتى امتحنت راوتنج وسويتشنج وهامتحن ان شاء الله تى شوت الاسبوع الجاى وهيبقا فاضل من مده الثلاث سنوات غير كام يوم فهل لو مده الثلاث سنوات خلصت مش هقدر امتحن اى امتحان فى سيسكو الا اما امتحن ccna تانى ؟؟؟ هو ده سؤالى