المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : استفسار بخصوص freshon

a7medkaka
20-10-2013, 16:55
السلام عليكم
لو سمحتم ياجماعة العندو خبر يقول ان الموقع متبند من مصر ياريت يقولى جيبوة منين عشان انا غلبت فى مواقع تقول متبند ومواقع تانية لا
وشكرا

themraiga
20-10-2013, 17:24
هو مبند التسجيل من مصر بس

لكن سهله ادخل على https://000freeproxy.com/

واجخل على فريشون منه وسجل فيه وسيبه يوم وبعدين ادخل عليه عادى انا دى الطريقه الى سجلت منها

a7medkaka
20-10-2013, 17:26
هو مبند التسجيل من مصر بس

لكن سهله ادخل على https://000freeproxy.com/

واجخل على فريشون منه وسجل فيه وسيبه يوم وبعدين ادخل عليه عادى انا دى الطريقه الى سجلت منها
اصل على sacracorona بيقولو انو مش متبند والباقى يقول متبند طب اعمل اية انا ؟؟

themraiga
20-10-2013, 17:51
لا هو مبند الدعوات للمصريين وده اكيد لكن طريقع التسجيل فيه سهله جدا

Mr_ Mercury
23-10-2013, 09:26
لا أنصحك بهذا الموقع إدا كنت تريد الغش عليه لأن الأعضاء به ضيق والموقع به مراقبين كثر فستكشف مع الوقت . أما إدا كانت سرعت الإنرنات عالية في الإبداية ممكن تحافظ علي الدعوة وإدا لم تستعمل الأكونت لفترة معينة حيغلقوه ويحدفو معه من أعطاك الدعوة و شجرته . الموقع متشدد في القوانين ومافيه رحمة ههههه
والبلدان مباندة للتسجيل فقط . لو دخلت الموقع ومو أعطاك صفحت التسجيل يعني بلدك مباند . بس بعد التسجيل تستطيع أن تشتغل بالموقع عادي . أفضل شيئ btn بالتوفيق لك .

a7medkaka
23-10-2013, 21:51
لا أنصحك بهذا الموقع إدا كنت تريد الغش عليه لأن الأعضاء به ضيق والموقع به مراقبين كثر فستكشف مع الوقت . أما إدا كانت سرعت الإنرنات عالية في الإبداية ممكن تحافظ علي الدعوة وإدا لم تستعمل الأكونت لفترة معينة حيغلقوه ويحدفو معه من أعطاك الدعوة و شجرته . الموقع متشدد في القوانين ومافيه رحمة ههههه
والبلدان مباندة للتسجيل فقط . لو دخلت الموقع ومو أعطاك صفحت التسجيل يعني بلدك مباند . بس بعد التسجيل تستطيع أن تشتغل بالموقع عادي . أفضل شيئ btn بالتوفيق لك .
هو انا كدا كدا معايا cinemagedon و tvt بس فكنت عايز اخد فكرة عن freshon لو انت معاك اكونت او دعوة على btn قولى وممكن ابدلها معاك

Mr_ Mercury
25-10-2013, 19:51
freshon موقع جميل ومنظم بس يعني صعب أنك تحافظ علي الأكونت بس هو نفس المحتوي مع tvt . أما btn فهو غالق نظام الدعوات من زمان ويفتحها في مناسبات قليلة بس . لكن يمكن أن تحصل عليها من خلال مواقع وسيطة .