المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : استفسار بخصوص شراء كارت r9 290x

RVD150
01-11-2013, 19:19
يا جماعة هو كارت r9 290x السافير هاينزل امتى في مصر او حتى على عرب هرد وير ياريت اللى عارف يقولى خصوصا امتى هاينزل في مصر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

unexpected
01-11-2013, 19:24
المفروض البطاقة صدرت بتاريخ 24/10 رسميا وكانت فعلا متوفرة لكن الواد محمد قام بشرائها وغالبا هي غير متوفرة الان في المتجر
لكن الغريب ليست فقط غير متوفرة في المتجر وانما عندنا كانت متوفرة واختفت ايضا وبعض مواقع البيع ايضا اختفت من عندهم البطاقات يوجد شيئ غريب
لكن ارى نسخة موجودة الان في المتجر لكن لا اعرف اذا كانت متوفرة فعلا او ان البطاقة خلصت من عندهم
https://store.arabhardware.net/catalogsearch/result/?q=R9+290X
في جميع الاحوال اذا كنت تريد شراء البطاقة اذكر لنا مواصفات جهازك بالكامل

RVD150
02-11-2013, 01:02
شكرااااا ليك على اهتمامك
انا ناوى اجيب i7 و باور 650 او 700 وات مع رامات 8 جيجا ان شاء الله بس الكارت هاينزل امتى ولا اجيبو منين طيب ياريت اللى يعرف هاينزل امتى يقول

Mohamad Ayman19
02-11-2013, 01:24
المفروض البطاقة صدرت بتاريخ 24/10 رسميا وكانت فعلا متوفرة لكن الواد محمد قام بشرائها وغالبا هي غير متوفرة الان في المتجر
لكن الغريب ليست فقط غير متوفرة في المتجر وانما عندنا كانت متوفرة واختفت ايضا وبعض مواقع البيع ايضا اختفت من عندهم البطاقات يوجد شيئ غريب
لكن ارى نسخة موجودة الان في المتجر لكن لا اعرف اذا كانت متوفرة فعلا او ان البطاقة خلصت من عندهم
https://store.arabhardware.net/catalogsearch/result/?q=R9+290X
في جميع الاحوال اذا كنت تريد شراء البطاقة اذكر لنا مواصفات جهازك بالكامل

ههههه الحمد لله اني لحقتها لان لم يكن متوفر في اللمتجر سوي 3 كروت ولحقت اخر كارت متوفر :D

لكن يؤسفني ان اقول لصاحب الموضوع انها غير متوفرة الان نهائيا في اي بلد عربي ولكن كما ذكر عرب هاردوير سيتم فتح الحجز المسبق للبطاقة وسيتم الاخطار بموعد توفرها في المتجر فلا تقلق قريبا ان شاء الله ستكون متوفرة مرة اخري :)

RVD150
03-11-2013, 20:52
امتى و اعرف منين ان متوفر دلوقتى في متجر عبر هارد وير و في مصر ياريت تقولى

unexpected
03-11-2013, 21:08
امتى و اعرف منين ان متوفر دلوقتى في متجر عبر هارد وير و في مصر ياريت تقولى
ممكن تتصل في المتجر وتستفسر منهم :)