المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مشكله كبيره ف لعبه battlefield 4

هشام الشبلى
08-02-2014, 02:59
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ..

ياريت ي جماعه تساعدوني ف المشكله دي .. اللعبه دي انا كنت عاوزها جداا .. خليت واحد يجبهالي متسطبه يعني جابلي ال تسطيب اللى ع ال c للاسف اللعبه مش اشتغلت .. فكرتها مش تنفع تشتغل .. جربتها ع اللاب اشتغلت .. قولت يمكن مش مظبوطه .. حملت اللعبه وسطبتها ع الجهاز .. وبرده مش لعبت للمره التانيه .. مع العلم الجهاز يشغلها ويشغل اعلي منها :) .. ياريت تفيدوني .. مفيش اي حاجه بتطلعلي لما بضغط ع اللعبه ولا اكني بضغط مش بيجي اي حاجه ؟ ي تري ايه المشكله :(

هشام الشبلى
08-02-2014, 03:02
الويندوز ع الدسك توب اللى اللعبه مش اشتغلت عليه هو win 7 64bt لكن اللاب مسطب عليه win8.1 64bt ارجوووو الحل :((((

Black foxer
08-02-2014, 03:06
وعليكم السلام اخي الكريم

اولا حضرتك مصطب برامج الالعاب ولا لأ ولو مش مصطبها على الاقل صطب البرامج الملحقة مع اللعبة

تاني حاجة اعمل فولدر فاضي باسم Battlefield 4 في البارتيشن مباشرة وانقل فيه ملفات اللعبة وجرب هتفتح ولا لأ

يعني هيكون مسار ملفات اللعبة مثلا كدة

D:\Battlefield 4

هشام الشبلى
08-02-2014, 11:11
وعليكم السلام اخي الكريم

اولا حضرتك مصطب برامج الالعاب ولا لأ ولو مش مصطبها على الاقل صطب البرامج الملحقة مع اللعبة

تاني حاجة اعمل فولدر فاضي باسم Battlefield 4 في البارتيشن مباشرة وانقل فيه ملفات اللعبة وجرب هتفتح ولا لأ

D:\Battlefield 4

أنا متشكر جداً لردك
المشكلة تم حلّها

الكارت بتاعى : SAPPHIRE HD 7770 GHz Edition OC 1GB GDDR5 VAPOR-X
كنت محدثه من موقع Sapphire بآخر تحديث
لكن اكتشفت ان آخر تحديث - آخر سوفت وير موجود على موقع AMD
ولما سطبته اللعبة اشتغلت

متشكر لاهتمامك

OMEGA
08-02-2014, 15:13
وعليكم السلام اخي الكريم

D:\Battlefield 4 +1

adelhekal
09-02-2014, 00:16
يابرنس ممكن تقولى لو النسخة اللى عندك ريلود تعرفنى طريقة التسطيب