المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : طالب بخصوص تحويل الروتر لى اكسيس

mahmoudreda
01-05-2014, 07:11
السلام عليكم
انا عندى روتار بتاع tedata وحولتو لى اكسيس وشغال تمام معايه انا واخد نت من شبكه داخليه الى هو نظام اليكروتوك كل واحد فى الشبكه ليه يوزر وبسورد امهم انا لما اجى ادخل من الاكسيس بيطلب من اليوزر والباسورد واجى ادخل من على جهاز تانى كذالك (المطلوب) انا عايز لو جهاز من الى مستقبلين من الروتر الى حولتو اكسيس فتح يفتح عند الناس كلها يعنى الاكسيس افتحبو على كذا جهاز بيوزر وبسورد واحد ادخلو على جهاز يفتح مع الباكى نت والحكايه دى موجوده فى معظم الاكسيس ارجو اكون وصلت لحضراتكم المطلوب

ahmed-hn
01-05-2014, 16:14
نظام الميكروتك معمول عشان تحديد السرعات ومش عشان كل واحد يحط سوتيش ويدخل اربع اجهزة دة بستغل على نظام الماك ادرس
وفى بيكون عاوز يدخل نت على اكسس بوينت لو بموافقة صاحب الشبكة ممكن يبعتللك مثلا 512 مسجا ويحسبك عليهم وانت حر تدخل الف برجتك كلة من سرعتك

lovenet
01-05-2014, 16:28
مشاركة مميزة الى الامام الف شكر

mido16592
11-05-2014, 19:40
نظام الميكروتك معمول عشان تحديد السرعات ومش عشان كل واحد يحط سوتيش ويدخل اربع اجهزة دة بستغل على نظام الماك ادرس
وفى بيكون عاوز يدخل نت على اكسس بوينت لو بموافقة صاحب الشبكة ممكن يبعتللك مثلا 512 مسجا ويحسبك عليهم وانت حر تدخل الف برجتك كلة من سرعتك
ممكن حضرتك توضح اكتر :)

mahmoudreda
04-06-2014, 05:44
اولا شكر ليك بس انا سئالى انى اعمل اكسس بحيث لو انا فتحت اليوزر بتاعى على الاكسس مش هيطلب يوزر من اى شخص وهيبقى شغال عل اليوزر الى انا دخلتبو يعنى يوزر واحد يفتح بسرعتو المتحدده ليه لاكسيس يفتح عند اى واحد واخد من الاكسيس من غير ميدخل على صافحة الميكروتاك لاانو كده هيبقى شغل بالسرعه بتاعتى الى انا فتحتها (شكر ليك على الاهتمام بالموضوع)

امون
16-11-2015, 23:38
رائع تشكر