المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مشكله وارجو الافاده

eslam468
23-05-2014, 13:26
انا عندي روتر tplink عادي واكسس بوينت وايرليس نوعه aztech hw550-3g واكسس بوينت تاني tp link وايرليس هو كمان والاثنين اكسس بوينت بياخدو من الروتر العادي بس النت بيشتغل الا 3مواقع (facebook , youtube , google) ومش عارف اعمل ايهسعات يشتغلو وساعتا لا والاغلب انهم مبيشتغلوش
رجاء افيدوني اعمل ايه

agrama
23-05-2014, 14:17
انا عندي روتر tplink عادي واكسس بوينت وايرليس نوعه aztech hw550-3g واكسس بوينت تاني tp link وايرليس هو كمان والاثنين اكسس بوينت بياخدو من الروتر العادي بس النت بيشتغل الا 3مواقع (facebook , youtube , google) ومش عارف اعمل ايهسعات يشتغلو وساعتا لا والاغلب انهم مبيشتغلوش
رجاء افيدوني اعمل ايه

تأكد أولا من التاريخ في جهازك مظبوط ولا لأ اليوم والشهر والسنة وثانيا ضبط Time zone بالتوقيت الصيفي الجديد
إذا لم تحل المشكلة برجاء إرفاق صورة من المشكلة (رسالة المتصفح عند عدم فتح المواقع)

eslam468
23-05-2014, 14:55
كل حاجه مظبوطه

Desktop

eslam468
23-05-2014, 14:56
دي لبكتابه الي بتظهر

Secure Connection Failed

An error occurred during a connection to www.facebook.com (https://www.facebook.com).
SSL received a record that exceeded the maximum permissible length.
(Error code: ssl_error_rx_record_too_long)

The page you are trying to view can not be shown because the authenticity of the received data could not be verified.
Please contact the website owners to inform them of this problem. Alternatively, use the command found in the help menu to report this broken site.

Black Hat
01-06-2014, 17:05
حضرتك التاريخ والوقت مش مظبوطين طالما الرسالة دي جات اما الاكسس بوينت والراوتر او الجهاز التاريخ والوقت مش مظبوط فيهم