المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : samsung tab 3 t211

mostafa syd
29-06-2014, 15:36
يا جماعة انا لسة شارى التاب ده جديد وحاسس انى جهاز عقيم بطىء فى فتح قايمة الاسماء والسجل والاتصال هل ده طبيعى مع العلم انى متحدث لاحدث نسخة اندرويد رسمية ومعايا صديق معاه نوت 3 بصراحة بقعد جنبة فى فرق شاسع فى سرعه الجهاز وامكانيات الجهازين تكاد تكون متقاربه جدا عايز حل يا جماعه بالله عليكم عشان بصراحة بفكر ابيعه بسبب الموضوع ده

Saddik Rayan
29-06-2014, 23:28
اخي الكريم ...
ما المساحة الداخلية المتوفرة لديك و الافضل ان ترفع لي صورة من الاعدادات ثم مدير التطبيقات ثم الكل بالنسبة لفتح قائمة الاسماء هناك اجهزة كتيير تعاني من هذه المشكلة و الحل انك بعدما تفتح الاسماء لا تضغط على زر البور ضغطة كبيرة ثم تختار ازالة التطبيقات او مسح الكل

mostafa syd
30-06-2014, 03:03
اخي الكريم ...
ما المساحة الداخلية المتوفرة لديك و الافضل ان ترفع لي صورة من الاعدادات ثم مدير التطبيقات ثم الكل بالنسبة لفتح قائمة الاسماء هناك اجهزة كتيير تعاني من هذه المشكلة و الحل انك بعدما تفتح الاسماء لا تضغط على زر البور ضغطة كبيرة ثم تختار ازالة التطبيقات او مسح الكل
متشكر لردك الكريم مساحة الجهاز الداخلية 8 جيجا متوفر منها 3 جيجا بس بصراحة مش عارف ارفع صورة للاعدادات ازاى

MR_SAMER
30-06-2014, 03:34
جرب تعمل اعدادات ضبط المصنع لأن فيه أجهزة بعد ما بينزلها التحديث الجديد بتهنج

mostafa syd
30-06-2014, 03:45
جرب تعمل اعدادات ضبط المصنع لأن فيه أجهزة بعد ما بينزلها التحديث الجديد بتهنج
لو عملت ضبط مصنع البرامج هتتمسح يا مستر سمير وازاى معلش اعمل ضبط مصنع

Saddik Rayan
30-06-2014, 11:11
لو عملت ضبط مصنع البرامج هتتمسح يا مستر سمير وازاى معلش اعمل ضبط مصنع
اخي الكريم ..
انت بعد ما حدثت الجهاز هل قمت بعمل فورمات من الريكفري او اعادة ضبط مصنع لان هذه الخطوة ضرورية لاظهار سرعة النظام الحقيقة و بهذه الخطوة سيتم مسح جميع المعلومات و الاسماء و الصور

mostafa syd
30-06-2014, 14:36
اخي الكريم ..
انت بعد ما حدثت الجهاز هل قمت بعمل فورمات من الريكفري او اعادة ضبط مصنع لان هذه الخطوة ضرورية لاظهار سرعة النظام الحقيقة و بهذه الخطوة سيتم مسح جميع المعلومات و الاسماء و الصور

بالفعل مشرفنا العزيز تم عمل ضبط مصنع للجهاز وبصراحة الجهاز اتغير كتير للاحسن وبقى اسرع كتير جدا من الاول متشكر جدا ليك والاخ مستر سمير جزاة الله خير .