المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : بخصوص كرت 970 وتوافره في السوق المصري ؟؟

adshii
03-11-2014, 10:22
طبعا كلنا عارفين ان كارت 970 نزل من شهر ونص بره مصر وفيه نسخ اتباعت منه هنا وطبعا بسعر مبالغ فيه 3700 وفيه نسخه عرب هردوير وطبعا الناس الي من المحافظات او لا يفضلون الشراء الالكتروني مستنيين نزل الكرت في المحالات العاديه وطبعا موسم الالعاب بدأ ودخلين عليه ومفيش اي اخبار عن دخول الكرت مصر ياريت الي عنده معلومات يقول يا شباب

sprocketgear
03-11-2014, 11:05
مفيش اخبار عند دخولة لسه ,, وعلى فرض انه نزل لن يختلف السعر عن سعر المتجر
لو حابب تشترية بسعر مناسب عليك بسوق المستعمل

THE SPY 0.0
03-11-2014, 11:26
انا افضل الشراء من الانترنت

adshii
03-11-2014, 11:45
مفيش اخبار عند دخولة لسه ,, وعلى فرض انه نزل لن يختلف السعر عن سعر المتجر
لو حابب تشترية بسعر مناسب عليك بسوق المستعمل
اخي كرت 970 مستحيل يبقي في سوق المستعمل وانا معنديش مشكله في سعر المتجر انا عايز نفس السعر لاكن للمحلات لاني مقدرش اشتريه من المتجر بسبب الضمان لاني من الاسكندريه ولو حصل حاجه فيه شحن ويرجع موضوع جامد ومصاريف كمان فأنا مستنيه ينزل في المحلات العاديه للسبب ده اانا لو من القاهره اشتريه من المتجر بدون تفكير

حماده55
03-11-2014, 11:57
اخي كرت 970 مستحيل يبقي في سوق المستعمل وانا معنديش مشكله في سعر المتجر انا عايز نفس السعر لاكن للمحلات لاني مقدرش اشتريه من المتجر بسبب الضمان لاني من الاسكندريه ولو حصل حاجه فيه شحن ويرجع موضوع جامد ومصاريف كمان فأنا مستنيه ينزل في المحلات العاديه للسبب ده اانا لو من القاهره اشتريه من المتجر بدون تفكير
انا من أسكندرية وأشتريت عادي من المتجر .. نصيحه اتوكل على الله واشتري ومتضيعش وقت لأن لو ستنتظر المحلات سيطول انتظارك لان الكروت لسه سوف تتوفر على نص نوفمبر او بعده وبنفس الاسعار 3700 وزياده لبعض الموديلات من الكارت بالنسبة للشحن سهل جدا روح ارامكس في الازاريطه على الترام وأبعته لهم اذا لا قدر الله فيه حاجه في الكارت وحيوصل لهم خلال 24 ساعه أو 48 ساعه على الاكثر بمقابل شحن بسيط والمفروض يبقى ساعتها تكلفه الشحن على الموقع..وبالمناسبة الكارت سيتوفر عند ماكسيمم في الديب مول على بعد حوالي أسبوعين أو أقل لكن النسخه ZOTAC أكستريم وسوف تكون غالية لأن سعرها الرسمي فوق 400 دولار يعني لن تكون ب 3700 بل يمكن 4000 أو حاجة زي كدا والله اعلم

whiteknights
03-11-2014, 12:20
الأمر ايضا يعتمد على مواصفات جهازك الحالية ..لو مواصفات جهازك دلوقتى متوسطة و مقضية الغرض معاك فى تشغيل الألعاب الحديثة على اعدادات مقبولة..فا هتبقى فكرة الأستعجال بشراء الكارت مش فكرة كويسة و الأنتظار حتى الوقت المناسب هتكون الفكرة الأفضل.