المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : احتاج لينك لتحميل Windows 8 Enterprise final

omar abdelaziz
17-02-2015, 23:19
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اذا سمحتم اريد لينكات صالحة لتحميل Windows 8 Enterprise x64bit English النسخه النهائية وليست Evaluation
أي لينك صالح حتى لو كان تورنت

Amro.Mustafa
18-02-2015, 20:43
الـــسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخي الكريم ك-

النســــخة خام وقابلة للتحميل :- https://getintopc.com/softwares/operating-systems/windows-8-1-enterprise-free-download-iso-32-bit-64-bit/

omar abdelaziz
20-02-2015, 13:58
الـــسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخي الكريم ك-

النســــخة خام وقابلة للتحميل :- https://getintopc.com/softwares/operating-systems/windows-8-1-enterprise-free-download-iso-32-bit-64-bit/

متشكر جدا لحضرتك ولكنت دي نسخة 8.1 وانا اريد نسخه 8
ولكن مش مشكله انا وجدت لينك لاسطوانه windows 8 Alo اللي فيها جميع اصدارات 8 فهل الاسطوانه المجمعه دي تختلف عن ان انزل اصدار معين في اسطوانه لوحده ؟؟؟؟؟

Amro.Mustafa
20-02-2015, 19:03
متشكر جدا لحضرتك ولكنت دي نسخة 8.1 وانا اريد نسخه 8
ولكن مش مشكله انا وجدت لينك لاسطوانه windows 8 Alo اللي فيها جميع اصدارات 8 فهل الاسطوانه المجمعه دي تختلف عن ان انزل اصدار معين في اسطوانه لوحده ؟؟؟؟؟

الســـلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخي الكريم :-

ويندوز 8 هي الاصدار الاقدم من النظام وفي حين تنصيبها سوف يتطلب تحديثها الي النسخة الأعلي او الاخيرة من شركة مايكروسوفت 8.1 .الفرق بسيط وهو ان النسخة 8.1 تم حل بعض المشاكل التي قد تواجهك في ويندوز 8 .
ايضا تفعيلها امر بسيط ...النسخة التي اراها هيا اسطوانة مجمعه من قبل مبرمجين و عادتا ماتكون بها برامج ضار او تغير في الاعدادات (مزيفة) وقد تسقط النسخة بعد ااسبوع الي شهر علي الاقل .

omar abdelaziz
20-02-2015, 21:34
الســـلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخي الكريم :-

ويندوز 8 هي الاصدار الاقدم من النظام وفي حين تنصيبها سوف يتطلب تحديثها الي النسخة الأعلي او الاخيرة من شركة مايكروسوفت 8.1 .الفرق بسيط وهو ان النسخة 8.1 تم حل بعض المشاكل التي قد تواجهك في ويندوز 8 .
ايضا تفعيلها امر بسيط ...النسخة التي اراها هيا اسطوانة مجمعه من قبل مبرمجين و عادتا ماتكون بها برامج ضار او تغير في الاعدادات (مزيفة) وقد تسقط النسخة بعد ااسبوع الي شهر علي الاقل .
تمام متشكر جدا لحضرتك