المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : طلب اسعار مشغل اقراص البلو راي+ سعر الاسطوانة الواحدة وعلبة الاسطوانات ال25

the-storm
12-03-2015, 22:38
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
عايز bluray burner يكون بسعر قليل ومش مهم السرعة تكون عالية لاني عايزه لنسخ ملفات Backup علي اسطوانات + اسعار الاسطوانات لاني عندي بيانات كتيرة عايز اعملها باك اب ومفيش مساحة بس معنديش خلفية عن الBluray

the-storm
13-03-2015, 10:19
up للرفع

the-storm
13-03-2015, 22:35
يا صاح انت وهو فين الردود الكتيرة جدا ؟

nanonona
14-03-2015, 00:16
- أنا من حوالي سنة شفت الـ
bluray burner في محلين في مولات روكسي وكان في نوع بـ 700 ونوع بـ 800 والفرق ما بينهم إن الأغلى بينسخ أنواع أكتر من الـ DUAL LAYER
لكن مكانش عندهم اسطوانات فرحت راديو شاك لقيت الاسطوانة الواحدة بـ 25 حسب ما أذكر ده إذا ما كانش أكتر.. وأظن مش حتلاقي الاسطوانات في اي مول..

المهم أنا طنشت لأن الهاردات العالية والهاردات الـ USB والفلاشات ونظام "اللي شوفته أو لعبته امسحه" قللت حاجة الناس للأسطوانات العالية فمنتشرتش ومرخصتش.. والله أعلم

- أنا حسبتها ولقيت أرخصلي أشتري اسطوانات DVD DUAL LAYER ومساحتها 7.9G ودول العشرة بـ 35 جنيه في أول شارع باب اللوق أو الواحدة بـ 4 جنيه
والحاجات الضخمة بقسمها بأحدث WINRAR لأنه سريع وأنسخ بنيرو حديث على DVD BURNER حديث نسبيا برضه عشان ما يبوظليش الاسطوانة>> أتمنى أكون أفدتك.. بالتوفيق

the-storm
14-03-2015, 20:28
- أنا من حوالي سنة شفت الـ
bluray burner
في محلين في مولات روكسي وكان في نوع بـ 700 ونوع بـ 800 والفرق ما بينهم إن الأغلى بينسخ أنواع أكتر من الـ DUAL LAYER
لكن مكانش عندهم اسطوانات فرحت راديو شاك لقيت الاسطوانة الواحدة بـ 25 حسب ما أذكر ده إذا ما كانش أكتر.. وأظن مش حتلاقي الاسطوانات في اي مول..

المهم أنا طنشت لأن الهاردات العالية والهاردات الـ USB والفلاشات ونظام "اللي شوفته أو لعبته امسحه" قللت حاجة الناس للأسطوانات العالية فمنتشرتش ومرخصتش.. والله أعلم

- أنا حسبتها ولقيت أرخصلي أشتري اسطوانات DVD DUAL LAYER ومساحتها 7.9G ودول العشرة بـ 35 جنيه في أول شارع باب اللوق أو الواحدة بـ 4 جنيه
والحاجات الضخمة بقسمها بأحدث WINRAR لأنه سريع وأنسخ بنيرو حديث على DVD BURNER حديث نسبيا برضه عشان ما يبوظليش الاسطوانة>> أتمنى أكون أفدتك.. بالتوفيق
بارك الله فيك يا صاح لقد افدتتني بخصوص الDual layer Dvd كنت مفكرها اغلى من كدا..
بس اعتقد ان الاسعار بتاعتك غالية اوي لاني شفت "حارق اقراص الشعاع الازرق" على موقع امازون وكان اقل واحد ب400 جنية مش ب700 يعني ...وبرده سعر اسطوانة الشعاع الازراق ذات الحجم 25 جيجا بايت كانت ب6 جنية على امازون برده وانت عارف ان راديو شاك دا حرامي ...لو عندك اسعار تانية يا ريت تفيدني وشكرا على الرد

nanonona
15-03-2015, 21:03
أنا نزلت كذا مرة باب اللوق والبستان ولم أجد أي أثر للبلوراي لا اسطوانات ولا رايتر..لكن انا مسألتش.. وزي ما قلت لك الحاجة الغير منتشرة بيبقى سعرها غالي ونادرة فانت ممكن تنزل المولات الأقرب ليك وتسأل ولو وجدت حاجه قل لنا.. بالتوفيق