المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نصيحة مهمة بخصوص r9 280x الفابور

snow leopard
29-03-2015, 18:08
دلوقتى انا على وشك شراء النسخة الفابور من 280x وخايف من موضوع artifacts لانو حصل معايا من سنة ورجعت الكرت لصاحيه عشان كنت شاريه مستعمل
دلوقتى لو ظهرت مشكله ممكن الضمان هيتكفل بيها ولا ايه وهل المشكلة بجد اتحلت بعد تعريفات الاوميجا 14.12
عاوز من الخبراء الرد ضرورى جدا لانى احتمال بكره او بعدو هجيب الكرت

phenomenon
29-03-2015, 21:15
صدق من قال الثعلب لايقع فى الشرك ذاته مرتين ...
انت مستنى راى الخبراء بعد خبرتك وتجربتك الشخصيه مع الكارت ؟
اللى اعرفه ان الخبره بتيجى بالممارسه ... لكن عموما ربما حد من ملاك الكارت يفيدك

snow leopard
29-03-2015, 21:48
سوالى محدد ومعين وسبب سوالى ان لا يوجد شكوى واحدة شوفتها حتى الان من النسخة TRI X
ولو رجعت بالزمن لسنة هتلاقينى تقريبا اول واحد حذر منو السنة اللى فاتت وكنت كاتب تقريبا اول موضوع عن المشكلة

Midohani
29-03-2015, 22:02
انا برده هجيبه بكره او بعده بالكتير و مشكلتى انى مكنتش عارف اجيب باور ايه للكارت بس عموما انا هرست الكارت reviews و محدش قال اى حاجة وحشه فى حقة غير انه POWER HUNGRY و ده الطبيعى من النسخة ال tri-x هو اصلا بيحتاج اتنين 8 pin كل واحد 150w فا عموما متخفش و توكل على الله و انصحك تجيبه من شركة النخيلى عشان دى بتبع باقل سعر للكرت فى مصر و هو 2400 جنيه و انا لو جبته قبلك هقولك الreview الشخصى

phenomenon
30-03-2015, 00:28
سوالى محدد ومعين
ولو رجعت بالزمن لسنة هتلاقينى تقريبا اول واحد حذر منو السنة اللى فاتت وكنت كاتب تقريبا اول موضوع عن المشكلة

وانا كان جوابى عليك محدد وقولتلك ربما حد من الاعضاء يفيدك
لكن بما انك اتكلمت عن التحديد فحضرتك مفرقتش ولا وضحت انك عايز تشترى النسخه الدول او TRI-X الا فى ردك الجديد ؟ Did U ؟

دلوقتى انا على وشك شراء النسخة الفابور من 280x وخايف من موضوع artifacts لانو حصل معايا من سنة ورجعت الكرت لصاحيه عشان كنت شاريه مستعمل

وعشان اكد لحضرتك انك مهتمتشى فى ردك بالنسخه الدوال او التريبل

دلوقتى لو ظهرت مشكله ممكن الضمان هيتكفل بيها ولا ايه وهل المشكلة بجد اتحلت بعد تعريفات الاوميجا 14.12

الواضح ان حضرتك مهتم بالتعريفات اكتر ؟ ولا ايه ؟