المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ارجو مساعدتكم في اقتناء جهاز بمواصفات عاليه او اختيار اخر

tamer_austen
06-02-2016, 20:56
شباب السلام عليكم معلش هو موضوعي غريب شويه انا عندي جهاز ماشاء الله عااااالي جدا بس المشكلة ان الالعاب اللي نازلة من غير كراك و الشركات مقفلاها علي الاخر ولاز تشتري اللعبة عشام تلعبها او الاختيار التاني اني ابيع الجهاز ده و اشتري ps4 مثلا و عرفت انه تم تهكيره و ان معظم الالعاب القادمه نازلة ps4 راي حضراتكم ايه استني علي جهازي وربنا يسهل في تكريك الالعاب و لا ابيعه و اشتري ps4 واعدله معلش ساعدوني

tamer_austen
07-02-2016, 11:45
ياربي يا جماعه انا عايز رأي او تفكير هو الموضوع صعب كده

fate/zero
07-02-2016, 12:26
انتظر اخى الفاضل بعض الالعاب تأخذ وقت حتى ينزل لها كراك وتهكير البلايستيشن عبارة عن اشاعة ممكن فى المستقبل واللعبة الواحدة تكلفتها 500 جنية وممكن تذكر اسم الالعاب التى تريد ان تلعبها

tamer_austen
07-02-2016, 13:14
أحمدك يارب الف شكر علي ردك نفسي العب fifa16 و rise of tomb raider

fate/zero
07-02-2016, 13:42
الالعاب عليها حماية بتحتاج الهاكرز فترة تكرك بالخصوص fifa

dash-mohamed
07-02-2016, 14:12
شباب السلام عليكم معلش هو موضوعي غريب شويه انا عندي جهاز ماشاء الله عااااالي جدا بس المشكلة ان الالعاب اللي نازلة من غير كراك و الشركات مقفلاها علي الاخر ولاز تشتري اللعبة عشام تلعبها او الاختيار التاني اني ابيع الجهاز ده و اشتري ps4 مثلا و عرفت انه تم تهكيره و ان معظم الالعاب القادمه نازلة ps4 راي حضراتكم ايه استني علي جهازي وربنا يسهل في تكريك الالعاب و لا ابيعه و اشتري ps4 واعدله معلش ساعدوني

كراك الألعاب دى مسألة وقت مش أكتر مش مستاهلة خالص بيع وشرا والكلام دة وبما ان عندك pc قوي هيبقى افضل بكتير من اي كونسول واستنى شوية افضلك كتير ، بخصوص شراء الألعاب انت طبعا مش محتاج تشتري لكن موضوع الكراك فيه عيب هو ان اللعبة مش هتعرف تلعبها اونلاين مثلا زى فيفا فممكن بعض الجيمز تشتريها لو عايز تستفيد بموضوع الاونلاين لو مش فارقة خلاص

راجع الموقع دة

https://www.nosteam.ro/

مبيخليش لعبة ملهاش كراك تابع اجدد الالعاب الى بينزلها كراك واستنى لعبتك الى عيزها لو لسة منزلهاش وتابع لحد مينزلها الكراك بتاعها وكمان الموقع فيه كراكات للعب الاونلاين لبعض الجيمز (منصحش بيه اوى لانه مش بيبقى على سرفرات اللعبة الرسمية ومبتبقاش زى الأصلية) لكن جربته قبل كدة وشغال تمام.

بالتوفيق