المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : استفسار بخصوص مول التكنولوجيا

THE HEAVY GAMER
25-10-2016, 15:54
سلام عليكم ......
انا كنت ناوي انزل الفترة الجاية ان شاء الله اجمع كيسة في مول التكنولوجيا في مدينة نصر .
يس للاسف انا متعملتش مع اي شركة في الشركات اللي هناك قبل كدا(لاني مش من القاهرة) زي الفرنسية و رام تكنولوجي مثلا.
فلو حد يفيدني اجيب من هناك و لا الشركات دي مش مضمونة و التعامل و كدا و بالنسبة للشركتين اللي انا ذاكرهم نظامهم ايه؟
و لو في اماكن تانية كويسة ياريت ترجحوهالي.....
و شكرا لحضراتكم..

البعد الخامس
25-10-2016, 16:35
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

من وجه نظرى

بالنسبه لشركة الفرنسية تعاملت معها من قبل وشركه محترمه بس لم اتعامل معها فى استراجاع اى منتج .

بالنسبه لشركة رام تكنولوجى تعاملت اشتريت منها حاجة من قبل كانت فلاشه ومفيش مشاكل وناس محترميين برضه .

فى اماكن اخرى تقدر تشوفها برضه مثل

سوق العصر 1 ، 2 فى شارع الخليفة المأمون - روكسى - مصر الجديده

اسرع طريق بالنسبه لحضرتك هو ركوب اى حاجة من ميدان رمسيس بتعدى على الخليفه المأمون .

او تركب ميترو الانفاق وتنزل محطة كوبرى القبه وتركب حاجة داخله شارع الخليفه المأمون .

اهم حاجة تكون الشركه بها سجل تجارى وفاتورة ضريبية

THE HEAVY GAMER
25-10-2016, 16:51
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

من وجه نظرى

بالنسبه لشركة الفرنسية تعاملت معها من قبل وشركه محترمه بس لم اتعامل معها فى استراجاع اى منتج .

بالنسبه لشركة رام تكنولوجى تعاملت اشتريت منها حاجة من قبل كانت فلاشه ومفيش مشاكل وناس محترميين برضه .

فى اماكن اخرى تقدر تشوفها برضه مثل

سوق العصر 1 ، 2 فى شارع الخليفة المأمون - روكسى - مصر الجديده

اسرع طريق بالنسبه لحضرتك هو ركوب اى حاجة من ميدان رمسيس بتعدى على الخليفه المأمون .

او تركب ميترو الانفاق وتنزل محطة كوبرى القبه وتركب حاجة داخله شارع الخليفه المأمون .

اهم حاجة تكون الشركه بها سجل تجارى وفاتورة ضريبية

شكرا لاهتمام حضرتك بالموضوع.....
طب هل في طريقة اعرف منها الاسعار هناك في سوق العصر زي موقع ايجي برايس و لا المحلات اللي هناك عليه و زي ايه مثلا ادور ع اسعارها
الواحد مش عاوز يعد يلف و يتوه .... عاوز اعرف الاسعار و انزل عليهم علطول.
و بعتذر اني مطول ع حضرتك

البعد الخامس
25-10-2016, 16:56
شكرا لاهتمام حضرتك بالموضوع.....
طب هل في طريقة اعرف منها الاسعار هناك في سوق العصر زي ******** و لا المحلات اللي هناك عليه.زي ايه مثلا ادور ع اسعارها
الواحد مش عاوز يعد يلف و يتوه .... عاوز اعرف الاسعار و انزل عليهم علطول.
و بعتذر اني مطول ع حضرتك

للاسف حضرتك الاسعار بتتغير كل يوم والافضل ان حضرتك تنزل فى يوم بدرى وبلاش يوم الجمعه عشان فى بعض الشركات بتاخد اجازة

تنزل من الصبح وتعمل حسابك تكون فى اى مول بعد الساعه 12 ظهراً عشان تكون كل المحلات فتحت

بس الافضل تكون حضرتك مجهز التجميعه او نوع اللاب او المنتج وتشوف فى المولات المختلفه حتى تصل لاحسن سعر

لهذا الافضل انك تشوف بنفسك الشركه وحاله المنتج وسعره اليوم كام عشان تقدر تقارن

THE HEAVY GAMER
25-10-2016, 17:45
للاسف حضرتك الاسعار بتتغير كل يوم والافضل ان حضرتك تنزل فى يوم بدرى وبلاش يوم الجمعه عشان فى بعض الشركات بتاخد اجازة

تنزل من الصبح وتعمل حسابك تكون فى اى مول بعد الساعه 12 ظهراً عشان تكون كل المحلات فتحت

بس الافضل تكون حضرتك مجهز التجميعه او نوع اللاب او المنتج وتشوف فى المولات المختلفه حتى تصل لاحسن سعر

لهذا الافضل انك تشوف بنفسك الشركه وحاله المنتج وسعره اليوم كام عشان تقدر تقارن
تمام حضرتك...
طب مفيش مثلا شركات مش كويسة منحاولش نتعامل معاها او ناس اتنصب عليها قبل كدا و لا كل الشركات في المولات دي بتكون مضمونة و كويسه؟

البعد الخامس
25-10-2016, 17:52
تمام حضرتك...
طب مفيش مثلا شركات مش كويسة منحاولش نتعامل معاها او ناس اتنصب عليها قبل كدا و لا كل الشركات في المولات دي بتكون مضمونة و كويسه؟

عشان كده تكبت لك فى اول مشاركه يجب ان تكون الشركه به سجل تجارى وفاتوره ضريبية عشان لا تكون من ضمن الشركات التى تفتح سنه وتقفل

انتظر منى رساله انهارده بليل على الخاص

THE HEAVY GAMER
25-10-2016, 17:54
عشان كده تكبت لك فى اول مشاركه يجب ان تكون الشركه به سجل تجارى وفاتوره ضريبية عشان لا تكون من ضمن الشركات التى تفتح سنه وتقفل

خلاص تمام انتظر منك الرد بالليل .....
و شكرا لحضرتك

zozo 22
25-10-2016, 22:52
لو حضرتك مكانك بعيد ممكن. حضرتك تشترى من متجر عرب هاردوير شحن والاستلام تانى يوم والضمان تمام

البعد الخامس
26-10-2016, 12:32
خلاص تمام انتظر منك الرد بالليل .....
و شكرا لحضرتك

تم

freezcore
26-10-2016, 22:41

ممكن حضرتك اعرف المتاجر الى اشترى منها فى سوق العصر عشان هشترى جهاز ديسك توب يوم الاحد

البعد الخامس
26-10-2016, 22:53
ممكن حضرتك اعرف المتاجر الى اشترى منها فى سوق العصر عشان هشترى جهاز ديسك توب يوم الاحد

حاضر سوف ابعت لك رساله