المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : حل من فضلكم لمشكلة في استلام الاموال في ويسترن يونيون

Em ad
04-06-2017, 12:09
انا عندي قريبي بعتلي 130 دولار وتم تحويلهم لكن روحت لاكثر من بنك وفرع لويسترن يونيون علشان استلمهم قالو لازم اكون 18 سنة وانا حاليآ 17 سنة ولسا سنة حتي اعرف استلمهم لكني محتاجهم بسرعة جدآ ومش هقدر اصبر ومش لاقي حل لو فيه حلول مجربة من الاعضاء يريت الافادة وشكرآ

Yasser
04-06-2017, 13:20
يعنى المبلغ مرسل باسمك انت ورد البنك انك انتظر سنه ! كلام غير منطقى ...هل سألت عن الحل البديل او ضامن يذهب معك مثلا ؟لان من لم يبلغ السن القانونى حياته لاتقف حتى يبلغه !!

Em ad
04-06-2017, 13:40
يعنى المبلغ مرسل باسمك انت ورد البنك انك انتظر سنه ! كلام غير منطقى ...هل سألت عن الحل البديل او ضامن يذهب معك مثلا ؟لان من لم يبلغ السن القانونى حياته لاتقف حتى يبلغه !!
سألت لكن للاسف ما لقيت حل مناسب كل الحلول تصب في اني لازم اكون 18 سنة حتي استلم التحويل حتي لو مرسل بأسمي ومعايا كل البيانات

Em ad
04-06-2017, 13:42
لكن عندي امل في ان اجد فروع لويسترن لا تهتم بالسن و استطيع الاستلام منها لاني معايا كل البيانات المطلوبة

Yasser
04-06-2017, 13:50
لكن عندي امل في ان اجد فروع لويسترن لا تهتم بالسن و استطيع الاستلام منها لاني معايا كل البيانات المطلوبة

صدقنى غير منطقى عدم وجود بديل او ضامن .... انصحك باصطحابك لقريب او شخص اكبر لو متاح

Em ad
04-06-2017, 15:07
صدقنى غير منطقى عدم وجود بديل او ضامن .... انصحك باصطحابك لقريب او شخص اكبر لو متاح
هحاول وشكرآ علي المساعدة