المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مشكلة كبيره الحقونى

kan_zaman
12-07-2017, 23:45
انا ياجماعة كان عندى مشكلة فى برنامج الانتى فايرس بتاع نسخه 10 وانا بدور على الحل لقيت برنامج اسمه PC Health Advisor بصلح المشاكل الى فى النسخه المهم نزلته ودور وطلع اخطاء وبعد ما نظف فجاه بدور على فولدر الى انا بنزل فية الحجات الى بنزلها من على النت مش لاقية اختفى ومش موجود الفولدر ده انا كنت عامل الدون لود لما يخلص تحميل ينزل فية على طول ارجو الحل انا محتاج الفولدر ده جدا

abdalhaliem
13-07-2017, 00:18
انا ياجماعة كان عندى مشكلة فى برنامج الانتى فايرس بتاع نسخه 10 وانا بدور على الحل لقيت برنامج اسمه PC Health Advisor بصلح المشاكل الى فى النسخه المهم نزلته ودور وطلع اخطاء وبعد ما نظف فجاه بدور على فولدر الى انا بنزل فية الحجات الى بنزلها من على النت مش لاقية اختفى ومش موجود الفولدر ده انا كنت عامل الدون لود لما يخلص تحميل ينزل فية على طول ارجو الحل انا محتاج الفولدر ده جدا

ياراجل خضتنا :):)

أنا قولت فى كارثه

البرنامج المذكور أعلاه لايقوم بحذف الملفات

أكيد قمت أنت بحذفه بالخطأ

هل كان الفولدر Hidden ؟؟؟

قم بأظهار ال Hidden لعلك نسيت

ماعدا ذلك فأنت قمت بحذفه سهوا

عموماا ليست نهايه العالم أى داتا ممكن تعويضها

تحياتى

phenomenon
13-07-2017, 08:54
والله يا اخي برامج الصيانه دي ما هي الا وسائل خبيره للعك بريجيسترى النظام لكن عموما هي لا تحذف ملفات فعلاً

اهم شيء و ممكن نقول معدتشي فيه فائده لو كنت نقلت للبارتيشن اللي فيه ملف الداونلود ملفات وداتا جديده و في الحاله دي هيصعب استرجاعها

لكن لو البارتيشن كما هو لم يتم فرمته ولم يتم ارسال داتا جديده لقطاعات تخزينه فجرب برنامج استرجاع ملفات يسترجع معلومات البارتيشن بالكامل

لو لم تفلح فكما ذكر الاستاذ عبد الحليم ليست النهايه

وارجوا منك اختيار عنوان واضح للمشكله بالمره القادمه

kan_zaman
13-07-2017, 19:08
اولا انا متاكد انى مش حذفته ثانيا انا كنت منزل برنشن الدونلود فى برتشن اساسى يعنى مش فى السى لو ممكن ارجعها لان فيها ملفات مهمه جدا ليا لو فية برنامج مضمون انه يرجع ارجو اضافته

abdalhaliem
13-07-2017, 20:45
البرامج عديده أخى الكريم

منها على سبيل المثال لا الحصر

MiniTool Power Data Recovery

Recover My Files

EaseUS Data Recovery Wizard Professional

بالتوفيق