المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ماوس جديد

sonypc
23-07-2017, 15:54
انا كل شهرين اشتري ماوس بـ50 جنية اخويا الصغير لما بييجي يلعب بيدمر الزرار اللى على الشمال بسبب العاب الFPS (الزرار ادوس عليه يدوس مرة ومرة لا .. الزرار مبقاش يدعم التحديد والضغط المطول خالص) هل يوجد ماوس فى السوق يقدر يستحمل الهتك ده ولالا :D

phenomenon
23-07-2017, 18:14
ماوس حديد :)
طالما تدخل بالأمر المخترع الصغير فأنسى الأمر تماماً حتى ولو بألوف الجنيهات :)

الحل الوحيد تشتري ليه ماوس و ليك ماوس مخصوص

abdalhaliem
23-07-2017, 20:27
أحنا لينا بركه غير المخترع الصغير :)

جرب أخى الماوسات الأوريجنال ستتحمل أكثر

بالتوفيق

تحياتى لك ولأخيك

sonypc
25-07-2017, 01:26
ماوس حديد :) طالما تدخل بالأمر المخترع الصغير فأنسى الأمر تماماً حتى ولو بألوف الجنيهات :) الحل الوحيد تشتري ليه ماوس و ليك ماوس مخصوص
هههههه المخترع قول المخرب المدمر المغتصب لكن مخترع مش لايقه عليه خالص :D بالفعل فكرت فى نفس الفكرة و انا صلحت ماوس من اللى كنت راكنهم وبوصلوا لما اكون بشتغل
شكرا لمتابعتك اخي الكريم :)

أحنا لينا بركه غير المخترع الصغير :) جرب أخى الماوسات الأوريجنال ستتحمل أكثر بالتوفيق تحياتى لك ولأخيك

شكرا لمتابعتك اخي الكريم :)
تقصد اخى ماوسات ديل وميكروسوفت ؟

Yasser
25-07-2017, 02:49
نفس المشكله اللى كانت عندى واتحلت بتحصيص ماوس لكل يد واعتقد ان الماوس لا يتحمل يدين فى الالعاب عليه وفعلا الماوسات الاوريجنال اللى ب25 /15 جنيه ممكن تكون محتمله مع ضبط سرعه مؤشر الماوس من اللعبه للاسرع .

sonypc
25-07-2017, 22:34
نفس المشكله اللى كانت عندى واتحلت بتحصيص ماوس لكل يد واعتقد ان الماوس لا يتحمل يدين فى الالعاب عليه وفعلا الماوسات الاوريجنال اللى ب25 /15 جنيه ممكن تكون محتمله مع ضبط سرعه مؤشر الماوس من اللعبه للاسرع .
هل الماوسات الاوريجنال هي ... الماوسات القديمة ماركات hp,microsoft,acer,dell زي الصورة دي ؟