المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مساعده بخصوص gtx 1050 ti

refat_14
25-07-2017, 15:41
السلام عليكم
الاخوه الافاضل فى المنتدى رشحوا الكارت لى بس لما نزلت اشتريه اتفاجئت بارتفاع سعره الرهيب(جشع تجار ) ومحدش بيبيعه منفرد

فلوسمحت اى حد هنا يعرف مكان بيبيعه وارخص سعر ليه

سؤال

سعر الكارت فى السعوديه كم واسم المتاجر الى بتبيعه اخلى حد يبعته من هناك وشكرا :)

ahmed.rizk
26-07-2017, 00:57
اول حاجة ما تروح السخاوى او سوق العصر روكسى كل الا هناك ما بيطلعوش حاجة لوحدها وشكلهم متفقين على كدا اعتاقدا منهم انى ممكن اروح ارمى الجهاز بتاعى عشان اجى اجمع جهاز واشترى كارت شاشة منهم قسما بالله جشع واستغلال وتجار *****
انزل مول البستان او مول ram tecnology منهم هتقدر تشترى الكارت لوحدو اما بالنسبة الاسعار فا كل حاجة زادت حوالى 300 جنية عن سعرها الا كان موجود قبل كدا
انا عن نفسى نفسى اجيب النسخة asus strix gtx 1050ti مش لاقيها نهائى ومستنى تنزل منها

sonypc
26-07-2017, 01:03
الاسعار زادت تانى امتى؟

phenomenon
26-07-2017, 01:33
اول حاجة ما تروح السخاوى او سوق العصر روكسى كل الا هناك ما بيطلعوش حاجة لوحدها وشكلهم متفقين على كدا اعتاقدا منهم انى ممكن اروح ارمى الجهاز بتاعى عشان اجى اجمع جهاز واشترى كارت شاشة منهم قسما بالله جشع واستغلال وتجار
انزل مول البستان او مول ram tecnology منهم هتقدر تشترى الكارت لوحدو اما بالنسبة الاسعار فا كل حاجة زادت حوالى 300 جنية عن سعرها الا كان موجود قبل كدا
انا عن نفسى نفسى اجيب النسخة asus strix gtx 1050ti مش لاقيها نهائى ومستنى تنزل منها

بدون غلط اخي الكريم

مُعدل

الواد ميشو
26-07-2017, 02:28
هو في الغالب الاتجاه ناحية الامازون او امن الخارج القصد ..
وهنا يوجد اعضاء ذو ثقة ممكن يفيدوا حضرتك ..

وبالتوفيق والله المستعاان ...

refat_14
26-07-2017, 10:06
اول حاجة ما تروح السخاوى او سوق العصر روكسى كل الا هناك ما بيطلعوش حاجة لوحدها وشكلهم متفقين على كدا اعتاقدا منهم انى ممكن اروح ارمى الجهاز بتاعى عشان اجى اجمع جهاز واشترى كارت شاشة منهم قسما بالله جشع واستغلال وتجار *****

تقصد الاسعار زادت 800 جنيه النسخه الاسوس ب 4600 معلش هو فين مول رام تكنولوجي ؟؟؟ ومول البستان بقى اسوا الان ناس وصلت سعره ل5000

الاسعار زادت تانى امتى؟

اخى الاسعار دلوقتى مش بتقف زياده مستمره عالطول

هو في الغالب الاتجاه ناحية الامازون او امن الخارج القصد ..
وهنا يوجد اعضاء ذو ثقة ممكن يفيدوا حضرتك ..

وبالتوفيق والله المستعاان ...

طب حضرتك ممكن تفيدنى فى الموضوع او اعرف اتواصل معاهم ازاى ؟؟

الواد ميشو
26-07-2017, 11:04
طب حضرتك ممكن تفيدنى فى الموضوع او اعرف اتواصل معاهم ازاى ؟؟

اتفضل حضرتك روابط المواضيع الخاصة بهم

https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=402306
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=443401

Black foxer
26-07-2017, 11:25
رام تكنولوجي مش بياخد من الوكيل الخاص باسوس

لو رحت البدر جروب الي في مول البستان وقولتله انك عضو في عرب هاردوير هيدلك الكارت كدة :)

refat_14
26-07-2017, 17:36
رام تكنولوجي مش بياخد من الوكيل الخاص باسوس

لو رحت البدر جروب الي في مول البستان وقولتله انك عضو في عرب هاردوير هيدلك الكارت كدة :)

للاسف لسه مكلم فرع البستان قالى ان الكارت مش موجود وهيجى الاسبوع الجاى بسعر 4100 وطبعا سعر حلو مقارنه بالباقى

كلمت فرعه التانى عشان اتاكد قالى ان الكارت موجود وسعره 4500 :@

ahmed.rizk
26-07-2017, 19:25
انى فرع سالتو وقالك موجود؟ ا ريت تقول موجود فين وتقصد فرع من البدر جروب ؟ الناس دية محترمة جدا جدا وانا اتعاملت مع واحد هناك اسمو محمد شخص محترم جدا ومتفاهم موجود فى البستان وكنت شارى منو بروسيسور ومازربورد ورامات
وانا هروح هقولو انى عضو فى عرب هاردوير ولما نشوف