المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مشكلة فى تسطيب بيس 2017

مصطفى 2017
05-08-2017, 00:44
مشكل عند بدء تسطيب لعبة بيس 2017 يظهر لي هاذهى الرساله
error this is not freearc archive or this archive is corrupt parameter name : setup-1.bin
نسخة العبه
ريباك بلاك بوكس
حجم العبه 4.3
مع العلم ان العبه كان شغال معايه قبل ما افرد النسخه وحمل اكتر من نشخه وكل مره فى مشكله غير التانيه
وشكراااا

phenomenon
05-08-2017, 16:54
اخي العزيز
لو الهارد في مشاكل او فيروسات هيتسببلك في خراب العابك و مشكله جديده كل فتره و الاخرى
الواضح ان اللعبه كانت سليمه و فجأه الملف المضغوط نفسه تلف و دي مش بتحصل الا لو الهارد نفسه فيه مشاكل

هل محمل اللعبه تورنت ولا روابط مباشره ؟

مصطفى 2017
06-08-2017, 02:10
انا محمله رابط مباشر
وانا لم لقيت العبه تالفه حملته من جديد اكتر من مره ومش عارف اعمل ايه

phenomenon
06-08-2017, 02:19
ياريت تفهمنا المشكله بالضبط يا اخ مصطفى عشان نقدر نساعدك

هل اللعبه كانت تعمل لديك بشكل طبيعي ثم فجأه توقفت عن العمل او الملف الأصلي ليها اصبح معطوب فجأه ؟

لازم تفهمنا الامر لانك لو حملت ملف اللعبه أكتر من مره و لكن في كل مره بتعطيلك رسائل خطا اثناء فك الضغط فهذا يعني رابط اللعبه نفسه تالف و متتعبشي نفسك معاه تاني

او ربما يتطلب اصدار احدث من برنامج فك الضغط نفسه

فهمنا المشكله بالترتيب عشان نعرف هل العيب من الهارد ولا الملف

لان لو الملف تالف هوجهك على الطريقه السليمه اللي تحمل بيها اللعبه بدون مشاكل

مصطفى 2017
06-08-2017, 02:38
انا هشرحلك الموضوع كلو العبه كانت شغاله تمام معايه ع نضام 64 بت بس انا كانت عاوز اشغل مورتال كوماكت 9 روحت مغير النسخه الى 32 بت وبعد كدا جيت اشغل العب بيس 2017 مشتغلتش مسحته وجيت اسطبه من جديد عطانى مشكلة روحت محمله تانى برضو منفعش وحملته 4 مرات من روابط مختلفه ومش شغاله اخر مره ادنى الرساله دى

error this is not freearc archive or this archive is corrupt parameter name : setup-1.bin
واانا مش عارف اعمل ايه

phenomenon
06-08-2017, 03:05
تمام اخي الكريم إذن المشكله تفصح عن نفسها بكل بساطه

اللعبه كانت لديك مضغوطه و ثبتها و بتلعبها بشكل طبيعي جدا

لكن حولت نظام الويندوز إلى 32bit عشان خاطر لعبة Mortal 9

الان انت على ويندوز 32bit

فكرت تشغل اللعبه مشتغلتش و بالتاكيد هذا شيء طبيعي لان الريجيستري و السيف جيم 64bit

فكرت بتثبيت اللعبه من جديد بدأ يعطيلك رساله Error

إذن بكل بساطه المشكله في عدم تدعيم ويندوز 32bit لنظام ارشفة ملفات اللعبه لديك و الرابط سليم و لكن لن يتم فك الضغط عنه الا بعد الرجوع الى نظام 64bit

اعتقد ذلك

مصطفى 2017
06-08-2017, 03:12
بس انا عاوز اقولك انه كانت شغال معايه برضة قبل ما اغير الجهاز على 32 بت

مشكور والله يا برنس هعمل نسخ 64 وشوف كدا

phenomenon
06-08-2017, 14:33
مفيش مشاكل لو مشتغلتش برضو هنحاول نشوف مصدر موثوق بس على الخاص لان تداول السوفتوير المقرصن ممنوع