المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : موجود دعوة BTN للتبادل

الصفحات : [1] 2

eross
28-03-2018, 14:37
موجود دعوه BTN للتبادل

eross
28-03-2018, 15:02
الساده اعضاء منتدى عرب هاردوير ارجوكم توخوا الحذر من هؤلاء الاشخاص (عاشق الملكي )و( Hishamelmadridi )تعديل من قبل الأداره للمواقع دي’’AWESOMEHD.TORRENTLEECH.IPTORRENT
من هؤلاء الاشخاص عن طريق التبادل ولأن الواحد مابيحاولش انه حتى يخون حد وبيقول احنا مسلمين وهنستحرم نأذي بعض بس للاسف كل الكلام ده مش مظبوط وللاسف بنستحل في بعض اي حاجه
انا ممكن بأسهل الطرق ااقفل الحسابات دي بس للأسف هأذي نفسي قبل ماهأذيهم بس انا قلت اعرفكم علشان بعد كده كل واحد ياخد حذره ومايبدلش مع حد الا اذا كان متأكد منه وواثق فيه وعموما انا عندي ادله على كلامي من الرسايل وياريت حد يطلع يكدبني ويقول ان كلامي غلط
وعندي طلب من المشرفين والقائمين على منتدى عرب هاردوير ياريت عمليه التبادل تتم عن طريقكم علشان ماحدش يفكر ياخد حاجه مش من حقه .

Torrentawy
28-03-2018, 15:13
الساده اعضاء منتدى عرب هاردويير ارجوكم توخوا الحذر من هؤلاء الاشخاص (عاشق الملكي )و( Hishamelmadridi )تعديل من قبل الأداره’AWESOMEHD.TORRENTLEECH.IPTORRENT
من هؤلاء الاشخاص عن طريق التبادل ولأن الواحد مابيحاولش انه حتى يخون حد وبيقول احنا مسلمين وهنستحرم نأذي بعض بس للاسف كل الكلام ده مش مظبوط وللاسف بنستحل في بعض اي حاجه
انا ممكن بأسهل الطرق ااقفل الحسابات دي بس للأسف هأذي نفسي قبل ماهأذيهم بس انا قلت اعرفكم علشان بعد كده كل واحد ياخد حذره ومايبدلش مع حد الا اذا كان متأكد منه وواثق فيه وعموما انا عندي ادله على كلامي من الرسايل وياريت حد يطلع يكدبني ويقول ان كلامي غلط
وعندي طلب من المشرفين والقائمين على منتدى عرب هاردوير ياريت عمليه التبادل تتم عن طريقكم علشان ماحدش يفكر ياخد حاجه مش من حقه .

نفس اللى حصل معايا بالظبط مع العضو اللى اسمه ( عاشق الملكي ) ده ونزلت موضوع تحذير هنا والادارة حذفته وأخدت مخالفة على كده ومصدقوش كلامى
اقسم بالله واخد منى اكونت MoreThanTV قديم وبفر وما عارف ارجعه منه ولا هو عايز يدهولى وانا ممكن بالفعل والله زي محضرتك بتقول ادخل على الايرك وكلم الاستف وقفله الاكونت بس انا مش عايز اعمل كده قولت يمكن فى يوم من الايام ربنا يهديه ويدخل عليا ويفاجئنى ويقولى معلشى سامحنى خد الاكونت بتاعك او حتى يعطينى دعوة.

ibrahim1984
28-03-2018, 15:43
الكل يحذر تعديل من قبل الأداره وربنا يعوض

ibrahim1984
28-03-2018, 15:44
موجود دعوه BTN للتبادل

الموقع ده مبند مصر
BTN

eross
28-03-2018, 15:48
للاسف انا كنت مضطر احط العنوان ده علشان اكبر عدد من الناس يدخل ويشوف الموضوع.

ibrahim1984
28-03-2018, 15:58
الكل يعمل تقارير بمشاركه سيئه تعديل من قبل الأداره

fatehdzfateh
28-03-2018, 16:09
تم اخ قمة باظافتهم الى قائمة التجاهل
الرجو من جميع الحدر منهم وشكرا
ارجو من الادارة لتدخل و تصرف

Torrentawy
28-03-2018, 16:18
للاسف انا كنت مضطر احط العنوان ده علشان اكبر عدد من الناس يدخل ويشوف الموضوع.

ولا يهمك ياحبيبي بجد انا بشكرك جزيل الشكر على الموضوع ده خلى أعضاء عرب هاردوير كلها تعرف علشان الكل يحذر من التعامل مع الناس دى ويكفى إنهم بيخسروا ثقة الأعضاء والناستعديل من قبل الأداره .

eross
28-03-2018, 17:01
علي ايه ياحبيبي ده واجب.وللعلم انا بعتله دعوه Awesomehd وكنت هاخد منه حساب Morethantv اللي تقريبا كده كان الحساب بتاعك بس للاسف.طلع زي ماانت عارف وحسبنا الله ونعم الوكيل فيه ربنا عالم انا جايب الدعوه منين وازاي
وبتمنى من الاداره تشوف حل للموضوع ده وياخدوا بالهم من العضويات الجديده لأنهم سهل اووووي حساباتهم تتقفل ويعملوا عضويات ومحدش هايعرف.

cactus
28-03-2018, 17:57
كلامكم كله صحيح يا أصدقاء
ومعلومه أخرى صحيحه 100% عن هذا الكائن (عاشق الملكي) وهي ان له اسم مستخدم (fwaz1) في كل من عرب سين و عرب p2p
وممكن في تراكرات عربيه واجنبيه أخرى
... ونتسأل لما سمعتنا نحن العرب عند التراكرات الغربيه سيئه !!! معهم كل الحق
توخو الحذر دائما
بالتوفيق
:)

eross
28-03-2018, 18:00
كلامك مظبوط كان مديني من فتره عنوان ال Skype
وقالي ان اسمه فواز

cactus
28-03-2018, 18:08
نفس اللى حصل معايا بالظبط مع العضو اللى اسمه ( عاشق الملكي ) ده ونزلت موضوع تحذير هنا والادارة حذفته وأخدت مخالفة على كده ومصدقوش كلامى
اقسم بالله واخد منى اكونت MoreThanTV قديم وبفر وما عارف ارجعه منه ولا هو عايز يدهولى وانا ممكن بالفعل والله زي محضرتك بتقول ادخل على الايرك وكلم الاستف وقفله الاكونت بس انا مش عايز اعمل كده قولت يمكن فى يوم من الايام ربنا يهديه ويدخل عليا ويفاجئنى ويقولى معلشى سامحنى خد الاكونت بتاعك او حتى يعطينى دعوة.
صديقي نعم انصحك أيضا بالابلاغ تعديل من قبل الأداره في ايرك MTV ان كنت تعلم معلومات الحساب جيدا , ماذا تفعل # اذهب اليهم الى القناة وادخل باسم عادي وجديد واعلمهم تعديل من قبل الأدارهوتاجر يتاجر بالاكاونتات واعطيهم جميع المعلومات وعندها سيرون ان النشاط بالحساب تغير وان أي بي تغير وسيتم حظر الحساب .
وتستطيع فيما بعد التقدم للحصول على دعوه في MTV مستقبلا عن طريق القناة حيث يفتحون التسجيل بالمقابلة بشكل سنوي وعندها تستطيع البدأ من جديد وبناء البفر ليس ذلك الهم والمشكلة الكبيره .

cactus
28-03-2018, 18:12
https://www.arabp2p.com/smf/index.php?action=profile;u=75445
https://arabscene.org/userdetails.php?id=15971

eross
28-03-2018, 18:29
ياريت بقى ياجماعه كل اللي معاه حساب Morethantv وarabsceneوarabp2p
يبلغوا عن الشخص ده وياريت الاخ torrentawy تبعتلي user حساب Morethantv أنا حصلت على دعوه فيه وسجلت وهادخل وهاحاول اكلمهم في irc

Torrentawy
28-03-2018, 21:33
علي ايه ياحبيبي ده واجب.وللعلم انا بعتله دعوه Awesomehd وكنت هاخد منه حساب Morethantv اللي تقريبا كده كان الحساب بتاعك بس للاسف.طلع زي ماانت عارف وحسبنا الله ونعم الوكيل فيه ربنا عالم انا جايب الدعوه منين وازاي
وبتمنى من الاداره تشوف حل للموضوع ده وياخدوا بالهم من العضويات الجديده لأنهم سهل اووووي حساباتهم تتقفل ويعملوا عضويات ومحدش هايعرف.

كلامكم كله صحيح يا أصدقاء
ومعلومه أخرى صحيحه 100% تعديل من قبل الأداره وهي ان له اسم مستخدم (fwaz1) في كل من عرب سين و عرب p2p
وممكن في تراكرات عربيه واجنبيه أخرى
... ونتسأل لما سمعتنا نحن العرب عند التراكرات الغربيه سيئه !!! معهم كل الحق
توخو الحذر دائما
بالتوفيق
:)

كلامك مظبوط كان مديني من فتره عنوان ال Skype
وقالي ان اسمه فواز

صديقي نعم انصحك أيضا بالابلاغ تعديل من قبل الأداره في ايرك MTV ان كنت تعلم معلومات الحساب جيدا , ماذا تفعل # اذهب اليهم الى القناة وادخل باسم عادي وجديد واعلمهم تعديل من قبل الأداره يتاجر بالاكاونتات واعطيهم جميع المعلومات وعندها سيرون ان النشاط بالحساب تغير وان أي بي تغير وسيتم حظر الحساب .
وتستطيع فيما بعد التقدم للحصول على دعوه في MTV مستقبلا عن طريق القناة حيث يفتحون التسجيل بالمقابلة بشكل سنوي وعندها تستطيع البدأ من جديد وبناء البفر ليس ذلك الهم والمشكلة الكبيره .

https://www.arabp2p.com/smf/index.php?action=profile;u=75445
https://arabscene.org/userdetails.php?id=15971

ياريت بقى ياجماعه كل اللي معاه حساب Morethantv وarabsceneوarabp2p
يبلغوا عن الشخص ده وياريت الاخ torrentawy تبعتلي user حساب Morethantv أنا حصلت على دعوه فيه وسجلت وهادخل وهاحاول اكلمهم في irc

eross البيانات ارسلت على الخاص
بالفعل هو اسمه فواز وكان صديقى ليا على الـSkype

ibrahim1984
29-03-2018, 12:04
ياجماعه الي حسابه اتسرق مفيش مشاكل ياخذ الحساب مني arabp2p (https://www.arabp2p.com/smf/index.php?action=profile;u=75445)

عاشق الملكي
29-03-2018, 12:39
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

بما أن العنوان أوله ( خدعه ) ليست تبادل دعوات ولكن تفاصيل الموضوع تختلف ومواجهه معي (وليس لي علاقة بالعضو الأخر المتهم)

الحمد لله عندي الشجاعه لمواجهه أي عضو إتهمني وبعض الأعضاء يعلموا أنني أرسلت لهم دعوات بلا مقابل والبعض الأخر هنا لايعلم ماهي القصة كاملة

نبدأ بالعضو
eross

اللي دار بيننا صحيح مثل ماذكر

تم طلب حساب
.morethan.tv مقابل دعوةawesome-hd.me

فعلاً أخذت الدعوة ولكن بعد التسجيل لا أعلم عن الموقع سابقاً أي شي ورأيت أن المبادلة مع morethan.tv ليست في صالحي واقدم الإعتذار له رغم أنه ( حذف معرفي على السكايب قبل أشهر لأنه طلب مني فلوس مقابل دعوة ورفضت المبلغ اللي طلبه )

هذا أنا أمام الأعضاء والزوار أقدم الأكونت لصاحب الدعوة إن أرادها ومتنازل عنه ولو يبي الحساب يكلمني خاص وأرسل البيانات ( يبي يبيعه يبادله هو حر )

هذا الأول إنتهينا منه .

بالنسبة للعضو
Torrentawy أبيه يقسم أمام الأعضاء وفي ذمته أنه لم يتنازل لي عن
.morethan.tv

وأنا من ناحيتي سأقسم بالله العلي العظيم أن هذا العضو طلب مني 3 دعوات وأخذها مقابل .morethan.tv

تفاجأت بعدها أنه تغير وقال هات الأكونت قلت وين الإتفاق اللي بيننا قال مابيني وبينك أي حاجة ....!

أقسم بالله العلي العظيم هذا اللي حصل بيننا وأتحداه يقسم أنه لم يتنازل

العضو قبل التنازل قلت له إذا كان عندك دعوة في .morethan.tv عطني قال لا ماعندي

قلت طيب أنت حاول تجيب ،، قلت له وش رايك أشترك بسيد بوكس وتعطيني الأكونت وأنا ارفع الأبلود والنقاط يمكن أخذ دعوة، قال طيب إتفقنا

أقسم بالله العظيم أني مشترك بسيد بوكس قيمته 70 ريال لأجل الموقع وتفاجأت أنه غير البسورد بدون أي سبب رغم إني رافع 500 قيقا بعدما كان 50

قلت ليش غيرت البسورد قال على كيفي مابيننا إتفاق ( هل فيه أحد يقبل هذه الحركة بعد هذا الرفع؟)

تعديل من قبل الأداره

طيب إذا هو مايثق فيني ليش يلح كل يوم يبي :x264.me

المشكلة قلت له تبي :x264.me وتعطيني Shazbat (https://torrentinvites.org/f36/shazbat-tv-2017-review-212832/#post777759) قال موافق

قلت له عطني صورة من الرفع والتحميل وقال لا ( هذا شي من حقي )

قلت أنا ابي الأكونت من حقي أشوف المعلومات وأشوف إذا يناسب ورجع يقول موافق بس تعطيني x264.me و morethan.tv

ومع ذلك أقول أمام الجميع إذا قد كلمته هو يبي x264.me مقابل Shazbat (https://torrentinvites.org/f36/shazbat-tv-2017-review-212832/#post777759) يكلمني خاص ( مو يقول ماشي وبعدها يجيب كلام ثاني )

بالنسبة للعضو
cactus هذا ما أعرفه ولا قد كلمته أصلاً وأبيه يفهم القصة

تعديل من قبل الأداره

abdalhaliem
29-03-2018, 13:33
السلام عليكم جميعاا

أنا أجد أن الموضوع زاد عن حده

وأصبح هذا القسم لايخدم أحداا

خصوصاا أن منتدى عرب هاردوير

منتدى تقنى بالأساس

ولايصح ممارسه أساليب الشات به

المنتدى به هذا القسم خدمه لأعضائه فقط

برغم أنه منتدى تقنى بالمقام الأول

لكن الأمر أنحرف عن المسار

وصارت مواضيعه بأغلبها بها مشاكل

وصار التراشق بالألفاظ

سمه من سمات هذا القسم

حسنا لقد طفح الكيل

من يملك رسائل خاصه تدين أحداا

فليرسلها لى

( سكرين شوت واضح )

وسنواجه صاحبها

وأذا ثبت عليه الأمر

سيتم حظره نهائياا

وحظر ال ( ip ) الخاص به

ومن الأن فصاعداا

أى تجاوز بالألفاظ سيتم التعامل معه بحزم

سيترك الموضوع لفتره

لأعطاء صاحب الموضوع

والمتداخلون فرصه للرد

بدون أى أساءة

وسيتم حذف العبارات المسيئه من المشاركات أعلاه

باأنتظار التوضيح من الجميع

...................

عاشق الملكي
29-03-2018, 14:12
هذا إعتذار المدعو

على الرسائل الخاصة

هل فيه أحد يرضى أن يجي شخص يتلفظ عليه بالأفاظ بذيئة ..!

رغم إنه عمل اللي عمله ولكن عفيت قلت له الله يسامحك

وجاي يبي
x264.me قلت له بدل Shazbat (https://torrentinvites.org/f36/shazbat-tv-2017-review-212832/#post777759) قال ماشي وأتحداه يقول ماقلته والرسائل موجودة

يقول أبي موقع بدل موقع بعدما تقريباً ننتهي يرجع بكلامه

Torrentawy
29-03-2018, 15:18
بالنسبة للعضوTorrentawy أبيه يقسم أمام الأعضاء وفي ذمته أنه لم يتنازل لي عن
.morethan.tv

وأنا من ناحيتي سأقسم بالله العلي العظيم أن هذا العضو طلب مني 3 دعوات وأخذها مقابل .morethan.tv

تفاجأت بعدها أنه تغير وقال هات الأكونت قلت وين الإتفاق اللي بيننا قال مابيني وبينك أي حاجة ....!

أقسم بالله العلي العظيم هذا اللي حصل بيننا وأتحداه يقسم أنه لم يتنازل

العضو قبل التنازل قلت له إذا كان عندك دعوة في .morethan.tv عطني قال لا ماعندي

قلت طيب أنت حاول تجيب ،، قلت له وش رايك أشترك بسيد بوكس وتعطيني الأكونت وأنا ارفع الأبلود والنقاط يمكن أخذ دعوة، قال طيب إتفقنا

أقسم بالله العظيم أني مشترك بسيد بوكس قيمته 70 ريال لأجل الموقع وتفاجأت أنه غير البسورد بدون أي سبب رغم إني رافع 500 قيقا بعدما كان 50

قلت ليش غيرت البسورد قال على كيفي مابيننا إتفاق ( هل فيه أحد يقبل هذه الحركة بعد هذا الرفع؟)

اولاً بلاش تقعد تحلف كتير ويريت مافيش داعي اننا نتبادل الاتهامات لأن كلامك ده كله محض كذب وإفتراء ومحصلشى حاجه من اللى حضرتك بتقوله ده
الخلاف بدأ بينى وبين الأخ بسبب دعوة لـ موقع IPT بطلب منه دعوة فى الأول وفى الأخر رفض يعطيني دعوة بحجة إنه ممكن الحساب بتاعه يتعرض للخطر المهم انا بحاول الخص الموضوع على أد مقدر لان الموضوع طويل جدا.
فى نفس الوقت كان حسابى الـ MoreThan معاه ولما نشب الخلاف بيننا قمت بلغته وقولتله بعد إزنك متفتحشى الحساب بتاعى تانى بعدها مفيش ربع ساعة بفتح الاكونت بيدينى معلومات غلط جيت بستعيد كلمة المرور مرة تانية بيقولى الايميل غير موجود فى قاعدة البيانات
من وقتها وانا فصلت منه على الاخر والحركة دايقتنى جدا جدا طلبت منه انه يرجعلى الاكونت مراراً وتكرارا ورفض قال الاكونت معايا وبحمل منه لغاية ما نحصل على دعوة وبعطيك الاكونت ده بناءا على كلامه
التبادل اللى سيادته بيتكلم عليه ده وانى تنازلت عن الاكونت هذا إفتراء منه وكذب لانه لم يحصل على الاطلاق
انا عايز اوضح لحضراتكم حاجه على خلفية التبادل اللى المفروض كانت تتم بينى وبينه العملية دى ياجماعة كانت عبارة عن صفقة تبادل فشنك بمعنى اخر عامله زي اللى ببيع سمك فى ميه
الاستاذ عرض عليا تقريبا 3 دعوات لـ 3 مواقع للاسف ياجماعة انا مش فاكر ايه همه التلت مواقع دول بالظبط مع العلم ان المواقع المذكورة دى مستواهم ضعيف جدا ولا يتماشوا مع مستوى الاكونت اللى اخده منى ولو هو لسه فاكر المواقع دى يريت يعرضهالكم
بعد الكلام والهرى دا كله وحسيت ان انا موافق بنسبة 60% على الصفقة وقولت ماشى وعلى رأى المثل خليك ورا الكداب لغاية باب البيت وإنتظرت من الاستاذ انه يرسل لي البيانات بتعت المواقع دى او يطلب منى على الاقل الايميل الخاص بي علشان يرسل عليه الدعوات صفقة زيها زي اى عملية صفقة تبادل بتتم على كل المواقع اللى عرفنها لقيت الاستاذ بيعطينى لينك لموقع Reddit والكل يعلم ماهو موقع Reddit وبيقولى ادخل على اى موقع انت تبغاه من هادول وبعت رسالة وهمه بيعطوك الدعوة خدوا بالكوا من الكلام دى كانت طريقة كلامه بالظبط فأنا اندهشت بصراحة وذهلت من الكلام فين ياعم المواقع اللى انت بتقول عليها يقولى منا عطيتك الموقع المهم هو فكر اننا استفدت منه بحاجه كبيرة بعد معطاني الموقع ده وقال خلاص كده انا خلصت من ام قرفه علشان ميقعدشى يزن على دماغي بالاكونت بتاعه ده وخلع منه ادايقت منه اوى اكتر من الاول قولتله لا يابيه دى صفقة فاشلة وملهاش لازمه وانا مش ها دخل على الموقع ولا هقدم على اى حاجه لانى انا عارف الموقع ده وليا حساب عليه من زمان ومن يوم مسجلت عليه وانا محصلتش منه على دعوة وحده لأى موقع بتاتا
ثالثا حكاية تغيير باسورد السيدبوكس دى والله والله يمين يحاسبني ربنا عليه ويشهد عليا ان كنت بكدب انه محصل منى حاجه زي كده ولا فكرت اننا ابقا زيه وأخون شخص يأمنلي على حاجه بتعته ودى على فكرة حتة تغيير الباسورد بتاع السيدبوكس دى لسه جديدة فى الموضوع لأنه هو عايز يسئ لسمعتي
هو دا كل الموضوع ياجماعة ودى الحقيقة وانا مبزايدشى ولا بفترى على حد وربنا اللى يعلم بنوايا الناس
وانا عايزكوا انتوا اللى تحكموا وتقولوا الحق على صفقته دى بكل صراحة بدون مجاملات.

Torrentawy
29-03-2018, 15:29
بعيدًا عن الاساءة خالص ويريت متربطشى الاساءة بالموضوع ده موضوع الاساء ده خلص ومفيش داعى نفتحه تانى والاستاذ عبدالحليم مدير القسم يعلم هذا الكلام تماما وكويس انك عرضت رسالة الاعتذار علشان الكل يشوف انى بعتذر لما بغلط ومش عيب انى اعتذرت والاستاذ عبدالحليم بنفسه مدير القسم الله يكرمه اللى طلب منى بفعل هذا وهذا ما حصل بالفعل
بس يريتك كمان تعرض الرسايل اللى بعدها بخصوص الاكونت وتظهر ان قولتلك ايه عن الاكونت وانت رديت عليا وقولتلى ايه
واله بتظهر اللى ليك بس واللى فيه الحق متظهروش .

عاشق الملكي
29-03-2018, 15:31
بالمناسبة إضافة أخرى من كثر ماعمل معي العضو Torrentawy نسيت أكثرها ولكن تذكرت واحده وسأعود إن تذكرت أمور أخرى

العضو Torrentawy طلب قبل قرابة السنة ( سيد بوكس ) وقلت عندي وأتحداه يحلف ويقول ماعطيته سيد بوكس

كان عارض دعوة لموقع CHDBits وقلت عندي السيد بوكس عادي إحنا إخوان وأخذ السيد بوكس

إسبوع إسبوعين شهر شهرين مرت سنة وحتى اليوم

وين الدعوة يالأخ< الرد( ماعندي)

فين العوض طيب بلاشي CHDBits << الرد ( مافيش ) عوض ( تبغا دعوة أديني مثلها )

أقول أنت أديني دعوة بدل السيد بوكس يقول لا إنسى الدعوة

هو يذكر ماصار في ( سكايب ) هذا اللي صار والله العظيم ماكذبت بكلمة عليه

eross
29-03-2018, 16:05
السلام عليكم
مبدئيا انا مش عارف انت تقصد ايه بكلمه خدعه ولو افترضنا انك تقصد ان الموضوع في خادع وفيه مخدوع تقدر تقولي من هو الخادع ومين المخدوع. هل ياترى الخادع هو اللي اتفق وصدق ولا
اللي ماصدقش طيب انا عايز اسألك سؤال لو حضرتك شايف نفسك مخدوع يعني اتضحك عليك بمعنى اصح وان الموضوع ده اتظلمت فيه انت شايف انك تسكت يومين وماتردش على 6 رسايل وبعد كده تيجي تتظلم وتقول انا ماكنتش اعرف ان الموقع ده مايتقارنش بالموقع اللي معايا طيب انا عايز أسأل حضرتك سؤال هو انت الفتره دي كنت بتعمل ايه بتجرب وتقيم الموقع مثلا . طيب بلاش سيبك من كل اللي فات. هو انا ذنبي انك انت ماتعرفش. ماتعرفش ديه انت تشيلها لوحدك. ماحدش مسؤول عن ماعرفش دي غيرك. وبعدين انت بتكلم عن موضوع بيع الحساب. موضوع بيع الحساب ده كان من شهرين وانتهى انت عرضت عليه مبلغ وانا بكل ذوق رفضت. والموضوع انتهى وحتى لما اتفقنا على التبادل ماجيبناش سيره بيع الحساب في اي رساله. يبقى مالوش لازمة يتفتح دلوقتي وللعلم انا مامسحتكش من ال سكاي بي ايه اللي يخليني امسحك. انا اصلا مابفتحوش وناسي الايميل والباسورد. مستني رد حضرتك على الرساله

Torrentawy
29-03-2018, 17:08
السلام عليكم
مبدئيا انا مش عارف انت تقصد ايه بكلمه خدعه ولو افترضنا انك تقصد ان الموضوع في خادع وفيه مخدوع تقدر تقولي من هو الخادع ومين المخدوع. هل ياترى الخادع هو اللي اتفق وصدق ولا
اللي ماصدقش طيب انا عايز اسألك سؤال لو حضرتك شايف نفسك مخدوع يعني اتضحك عليك بمعنى اصح وان الموضوع ده اتظلمت فيه انت شايف انك تسكت يومين وماتردش على 6 رسايل وبعد كده تيجي تتظلم وتقول انا ماكنتش اعرف ان الموقع ده مايتقارنش بالموقع اللي معايا طيب انا عايز أسأل حضرتك سؤال هو انت الفتره دي كنت بتعمل ايه بتجرب وتقيم الموقع مثلا . طيب بلاش سيبك من كل اللي فات. هو انا ذنبي انك انت ماتعرفش. ماتعرفش ديه انت تشيلها لوحدك. ماحدش مسؤول عن ماعرفش دي غيرك. وبعدين انت بتكلم عن موضوع بيع الحساب. موضوع بيع الحساب ده كان من شهرين وانتهى انت عرضت عليه مبلغ وانا بكل ذوق رفضت. والموضوع انتهى وحتى لما اتفقنا على التبادل ماجيبناش سيره بيع الحساب في اي رساله. يبقى مالوش لازمة يتفتح دلوقتي وللعلم انا مامسحتكش من ال سكاي بي ايه اللي يخليني امسحك. انا اصلا مابفتحوش وناسي الايميل والباسورد. مستني رد حضرتك على الرساله

أخ eross بعيدًا عن مشكلتى وانا بعتذر اني بأقحمك فى مشكلتي مع نفس الشخص اللى بينك وبينه نفس المشكلة ايضاً استسمحك انك تقرأ كلامى بالاعلى وتقول لي رأيك
لما حصلت عملية التبادل الفاشلة اللى قولت لحضراتكم عليها بالأعلى بين الكلام انى انا ادايقت وزعلت منه جدا وطلبت منه كتير انه يرجعلى الاكونت وقولتله ان الصفقة دى متنفعنيش ولا تنفع تكون صفقة حتى وهو رفض طلب استرجاع الاكونت دا كان سبب دخولنا فى شد وجذب مع بعض ووصلت لدرجة التطاول بالألفاظ الخارجة وانا منكرشى الكلام ده ولا انكر انى غلطت فيه.

دلوقتى هو بيقول انا لو مش واثق فيه مكنتش اهتميت بموضوع التبادل الاخير للبدل اكونت x264
بالمناسبة هو مش موضوع ثقة ولا حاجه ولا عايز يكون فيه صفقات تبادل بينا تانى بالعكس انا حبيت ادخل معاك فى كلام تاني وعتذرتلك علشان افتح معاك سيرة الاكونت بتاع الـ Morethan تانى .

eross
29-03-2018, 17:46
هاقول حاجه واحده بس.معلش اخ تورنتاوي ودي كلمه واقسم بالله كل كلمه هقولها حصلت وهي
انه في بدايه التفاوض معاه كان عرض عليه حساب Morethantv كان الكلام ده من شهرين وكان عايز ياخد حساب Awesomehd وانا وقتها كنت عرضه للبيع. في حاجه انا عايزه يتكلم هل العقبه كانت في الفلوس ولا كانت في طريقه التحويل. وان حضرتك ساكن في منطقه ماينفعش تحول منها الواضح قدامي انك مابتقولش كل حاجه.بتقول اللي يطلع كلامك صح والناس اللي قدامك هي اللي غلط وده اللي واضح قدامي اخ تورنتاوي ان الاخ عاشق الملكي مش بيقول كل حاجه

عاشق الملكي
29-03-2018, 21:02
أخ eross القصد من عنوان الموضوع أنك تطرح دعوة لBTN وفي التفاصيل أنك تشكي وتحذر مني

هاذي ليست خدعه لي انا أتكلم عن تنسيق الموضوع ومضمونه

أنا لو أكتب في العنوان ( الإنتخابات المصرية ) يجي عضو يبي يبحث عن مستجدات الإنتخابات

يتفاجأ أن الموضوع يتكلم عن أحداث اليمن ..!

هذا أولاً

الأمر الآخر بAHD ماأنكرت ولا أحب أتكلم عن اللي بسكايب بس بما أنه تم ذكره فأنا أطرح كل شي حصل

الآن بينت اللي عندي وقلت مالدي بخصوص AHD أعرض علي ماتريد على الخاص ونقفل موضوعه

أتمنى أن تكون الأشياء اللي حصلت بيننا تكون بيننا هنا بيني وبينك فقط ، يعني ماتتداخل في مشكلة
Torrentawy هذا لو عنده مشكلة حقيقة وهو الآن تهرب من المواجهه

عاشق الملكي
29-03-2018, 21:19
الأخ Torrentawy (https://arabhardware.net/forum/member.php?u=11304454) لاتهرب من المواجهه بعدما طرحت بعض ماحصل بيننا وأنت من بدأها وتحملها

لم يستطيع أن يرد على كلامي بخصوص إعطاءه السيد بوكس ومن ثم التجاهل بطلب دعوة CHDBits

يالله يا أخ Torrentawy رد علي أو طالب بفزعه من eross وقول أين الدعوة تبع
CHDBits مقابل السيد بوكس اللي اخذته وتجاهلتني

ألم تأخذ مني موقع thevault.click بدون مقابل قلت لك هذا حق الأخوة اللي بيننا؟

ألم أعطيك دعوة في TehConnection (https://torrentinvites.org/f36/tehconnection-teh-movies-2017-review-205283/#post765292) ؟!

ألم تطلب مني دعوة في .iptorrents.com وقلت لك عطي بدالها وأنت رفضت وزعلت بسببها وتغيرت 180% درجة وقمت كل يوم تغلط علي.؟

بالنسبة ل https://x264.me/ أنت اللي جاي وقلت أقبل أبادل معك وفي نفس موضوعي وأرسلت لك قلت ما أقبل أتكلم معك إلا بإعتذار

أنت إعتذرت وتوافقنا أن المقابل Shazbat صح ولالا؟

لماذا رفضت أعطائي معلومات عن الرفع والتحميل بعدما طلبت منك؟

ومع هذا انا أقولها إذا أنت جاد وصادق نزل راشيو بروف للموقع هنا وعضوية x264.me بدالها لك والجميع يشهد

مو تنزل راشيو بروف وتروح من وراء ترسل خاص تقول أنا أبي موقع أخر مع x264.me

Torrentawy
29-03-2018, 21:20
Torrentawy هذا لو عنده مشكلة حقيقة وهو الآن تهرب من المواجهه

انا عايز أعرف مواجهة ايه اللى بهرب منها دى وانت أصلا ممعكشى دليل ولا معاك الحق اللى تواجهني بيه يبقا مواجهة ايه اللى بهرب منها دى انت مش لاقى حاجه تقولها
انت أكلت الاكونت واللى كان كان وانا مش مسامحك والله منا مسامحك الا لما الاكونت ده يرجعلى
وأنا لازم اعمل زي ما الاخ
cactus (https://arabhardware.net/forum/member.php?u=11325280)
ودخل على الايرك وكلمهم لازم أرجع الحساب ده يا اما اقفلهولك خالص علشان متبقاش تعمل الحركات دى تانى مع اى حد

عاشق الملكي
29-03-2018, 21:55
انا عايز أعرف مواجهة ايه اللى بهرب منها دى وانت أصلا ممعكشى دليل ولا معاك الحق اللى تواجهني بيه يبقا مواجهة ايه اللى بهرب منها دى انت مش لاقى حاجه تقولها
انت أكلت الاكونت واللى كان كان وانا مش مسامحك والله منا مسامحك الا لما الاكونت ده يرجعلى
وأنا لازم اعمل زي ما الاخ
cactus (https://arabhardware.net/forum/member.php?u=11325280)

ودخل على الايرك وكلمهم لازم أرجع الحساب ده يا اما اقفلهولك خالص علشان متبقاش تعمل الحركات دى تانى مع اى حد

أخذت مني سيد بوكس مقابل دعوة
CHDBits أم لا

هذا الكلام صار بيننا أم لا وأستحلفك بالله هل أعطيتني بداله شي؟