المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مساعدة في شراء جهاز وركستيشن والاجابة علي بعض الاسئلة الفنية

magedlion
11-06-2018, 16:03
مساء الخير يا شباب عرب هارد وير دلوقتي انا لو معايا 16 الف استخدامي مش مخصص للريندر ولا الجرافيك مخصص للجيمز وكنت عايز اعمل قناة علي اليوتيوب اخصصها للموضوع دة
اللي سمعتة ان البوردة يستحيل تتغير لكن متاح اني اعمل ابجريد للبروسيسور او الرام او كارت الشاشة اقتراحاتكم اية اجيب وركسيشن ولا اجيب استيراد ولا تجميع
ولو وركستيشن يا ريت المواصفات كاملة
انا مش عايز اسجل فيديو علي الجهاز وبعدين ارفعة علي اليوتيوب لا انا عايز وانا بلعب اليوتيوب يسجل معايا مباشرة زي مثلا المباريات التي تذاع علي الهوا
بالنسبة لربط الادسنس بحسابي عايزة طريقة بحيث استفيد منة اقصي استفادة ويجيني اعلانات كتير علي الفيديو بتاعي وتصميم صورة علي كل فيديو انا اصورة
اسئلتي كتيرة معلش انا مش هشتري الوركستيشن او اي جهاز كمبيوتر بغرض الترفية لا انا هشتريه كمشروع ليا احقق بية ارباح علي اليوتيوب عايز قناتي تبقي زي قناة TheRadBrad
باختصار عايز اوفر الامكانيات المتاحة لقناتي لجذب مزيد من المشاهدين
نيجي بقي لاخر حاجة وهي شبكة النت اللي هعتمد عليها وانا بصراحة محتار اشترك في اورانج ولا اتصالات ولا فودافون ولا وي من حيث الاستفادة بالسرعة القصوي والبنج يكون قليل وكيفية المتابعة مع خدمة العملاء اثناء الاشتراك والتركيب ومعرفة هل خطي يستحمل السرعة القصوي من عدمة ملحوظة انا مقيم في محافظة سوهاج بدولة مصر
يا ريت الرد
رمضان كريم عليكم جميعا

RVD150
11-06-2018, 16:12
حضرتك مبدأيا احنا لا ننصح بى الأجهزة الأستيراد و الورك استيشن

حضرتك ميزانيتك 16 الف طيب زود مثلا بى 20 الف و نجمعلك جهاز محترم

magedlion
11-06-2018, 16:58
حضرتك مبدأيا احنا لا ننصح بى الأجهزة الأستيراد و الورك استيشن

حضرتك ميزانيتك 16 الف طيب زود مثلا بى 20 الف و نجمعلك جهاز محترم

بس حضرتك ناس بتشكر في الوركستيشن جامد وبيقولوا انة احسن بكتير من حيث الميزانية انة اقتصادي واداء اعلي ولا راي حضرتك اية عايز استفيد منك اكتر ؟

RVD150
11-06-2018, 23:19
تأكد حضرتك لما بقولك وحش تأكد انى مليش مصلحة فى الموضوع دة دى أجهزة مستهلكة و قربت تنتهى خلاص و بتتباع كمان هى بتيجى بى بورد مختلفة فى الشكل و فى التصميم لا انصح بيها نهائى

حضرتك لو عايز جهاز مكتبى كنا نقول ماشى هات منها و خلاص لكن حضرتك عايز جهاز للالعاب