المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اللهم لك الحمد - نجحت اليوم في 70-291

StrangerInMoscow
16-03-2007, 11:47
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اللهم لك الحمد نجحت اليوم في 70-291 حصلت على 980 من 1000 لم يكن هناك جديد في الامتحان لكن احذر كل الحذر من ال Simulation نفس الاسئلة ولكن هناك تغييرات في ال Settings الخاص ب Simulation Screen يجب ان تقرأ السؤال جيدا قبل الاجابة

ملاحطة :: جميع الاسئلة التي قمت بتصحيحها من ال Pass4sure تصحيحها مظبوط خصوصا سؤال ال Wsus Drag and Drop

ربنا يوفقكم جميعا

اخوكم StrangerInMoscow

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

Tiina
16-03-2007, 11:58
الف مبروك و عقبالي و عقبال الجميع

hossam24
16-03-2007, 12:09
مبروك يا صديقى

No.9
16-03-2007, 12:53
مُبارك يا اخي على النجاح الباهر
انا امتحاني يوم الاحد ادعولي

dxbboy77
16-03-2007, 13:01
الف الف الف مبروك علي النجاح ..

No.9
16-03-2007, 13:09
سؤال مستعجل اخي .... اسئلة السيميوليشن هي بس 4 بالفيديو هل فقط أدرس هذه الاسئلة ..؟؟؟؟ أرجو الايضاح و جزاك الله خيرا

StrangerInMoscow
16-03-2007, 13:52
السلام عليكم

بارك الله فيكم جميعا وانشاء الله نفرح بيكم عن قريب

انا بالنسبة لسؤال اخي NO.9 عن ال Simulation انت ذاكرهم من ال TestKing بس خلي بالك من الاخطاء اللي انا وضعتها في احد مواضيعي في المنتدى بس الاسئلة الخاصة بال SUS متركز عليها لان خلاص ال SUS طلع معاش وال WSUS مختلف 180 درجة عن ال SUS وفي سؤال انا مصححة بتاع ال Drag and Drop خد بالك منة دة جالي في 70-290 و 70-291
انت بس حاول تطبق الاسئلة عملي بايدك وتفهم على فكرة 70-291 اصعب امتحان في MCSE Series وبصراحة غني بالمعلومات فلا تحاول ان تهمل اي جزء منة ومن مميزات الامتحان دة انة مفيش اجزاء من امتحانات تانية اللهم الا الجزئية الخاصة بال WSUS وانا وضعت موضوع في مرجع كامل لل WSUS

وانت لو عايز حاجة تانية اطلب من اخوك وربني يقدرني واخدمكم لاني داخل على 70-284 وما ادراك ما ال MS Exchange اهم امتحان مع ال SQL في امتحانات ميكروسوفت ومعاهم 70-291

اخوك StrangerInMoscow

والسلام عليكم

TRUE MAN
16-03-2007, 19:03
اخوي اولا مبروك الف مبروك
ثانيا اخوي انا راح ادخل الامتحان الاسبوع الجاي
بس محتار لان فيه نسختين من testking و actualtest
النسخة القديمه فيها 376 والنسخة الجديده 355 وما فيها simulation
بس انت درست اي وحده فيهم لاني انا محتار اي امتحان ادرس فيهم خصوصا انهم فيهم اختلاف كبير
اتمنى اخباري ماهي الامتحانات التي درستها وهل كان الامتحان مطابق لاي من الامتحانت التي درستها ؟

StrangerInMoscow
16-03-2007, 19:40

اخوي اولا مبروك الف مبروك
ثانيا اخوي انا راح ادخل الامتحان الاسبوع الجاي
بس محتار لان فيه نسختين من testking و actualtest
النسخة القديمه فيها 376 والنسخة الجديده 355 وما فيها simulation
بس انت درست اي وحده فيهم لاني انا محتار اي امتحان ادرس فيهم خصوصا انهم فيهم اختلاف كبير
اتمنى اخباري ماهي الامتحانات التي درستها وهل كان الامتحان مطابق لاي من الامتحانت التي درستها ؟

والله يااخي لاكون صريح معك انا لا اعرف شئ عن ال Actual Test بس ال TestKing هو ال King انا عارف اسئلتة كثيرة بس اكثر من رائع و 99 % من اجاباتة منطقية وصحيحة

ملحوظة هامة :: لو ال Actual Test يحتوي على اسئلة عن ال WSUS ذاكر الجزء دة منة وان لم يكن يحتوي ذاكر من ال Pass4sure بس لاحظ الاخطاء اللي انا اشرت عليها في موضوع سابق اسئلة ال WSUS في الامتحان اكثر من ال Dhc, DNS , RRAS دي طريقة ميكروسوفت في ترويج منتجاتها الجديدة

ربنا يوفقك اخي شد حيلك وانشاء الله النجاح خليفك

لا تنسونا من صالح الدعاء

اخوك StrangerInMoscow

TRUE MAN
16-03-2007, 20:35

والله يااخي لاكون صريح معك انا لا اعرف شئ عن ال Actual Test بس ال TestKing هو ال King انا عارف اسئلتة كثيرة بس اكثر من رائع و 99 % من اجاباتة منطقية وصحيحة

ملحوظة هامة :: لو ال Actual Test يحتوي على اسئلة عن ال WSUS ذاكر الجزء دة منة وان لم يكن يحتوي ذاكر من ال Pass4sure بس لاحظ الاخطاء اللي انا اشرت عليها في موضوع سابق اسئلة ال WSUS في الامتحان اكثر من ال Dhc, DNS , RRAS دي طريقة ميكروسوفت في ترويج منتجاتها الجديدة

ربنا يوفقك اخي شد حيلك وانشاء الله النجاح خليفك

لا تنسونا من صالح الدعاء

اخوك StrangerInMoscow

اخوي اسئلة testking و actualtest مثل بعض ونفس الاسئلة
بس انا اسئلك عن النسخة اللي درست منها هل اخر نسخة ولا لا
لان فيه نسختين واخر نسخة بس 355 سؤال
فانا اريد رقم النسخة اللي درست منها وهل اتى منها الامتحان ولا كانت الاسئلة مختلفة
فانا الان ادرس هذه الامتحانات فقط
pass4sure v2.40
actualtest 9-3-2007 355q وهي نفس نسخة تستكنج الاخيره والتي نزلت في تاريخ 7-3-2007
فهل هذه الامتحانات تكفيني ام لا وهل سيكون الامتحان الحقيقي مختلف عن هذه النسخ

StrangerInMoscow
16-03-2007, 20:54

اخوي اسئلة testking و actualtest مثل بعض ونفس الاسئلة
بس انا اسئلك عن النسخة اللي درست منها هل اخر نسخة ولا لا
لان فيه نسختين واخر نسخة بس 355 سؤال
فانا اريد رقم النسخة اللي درست منها وهل اتى منها الامتحان ولا كانت الاسئلة مختلفة
فانا الان ادرس هذه الامتحانات فقط
pass4sure v2.40
actualtest 9-3-2007 355q وهي نفس نسخة تستكنج الاخيره والتي نزلت في تاريخ 7-3-2007
فهل هذه الامتحانات تكفيني ام لا وهل سيكون الامتحان الحقيقي مختلف عن هذه النسخ

دي النسخة 070-291 Microsoft Testking 70-291 V.50.1 382 Q and A - Shirow اللي انا ذاكرت منها وياياخي خذ نصيحتي ولا تذاكر النسخة الجديدة نهائيا , عندما فامت TK بتحديث امتحان 70-270 الي V40 من ذاكر من هذة النسخة رسب في الامتحان فانصحك ان تبتعد تماما عن النسخ الجديدة وحاول تركز وتفهم مضمون الامتحان , ونسخة Pass4Sure جميلة بس راجع الاخطاء اللي انا صححتها لهذة النسحة في الموضوع التالي
https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=49551

انت بس اهم حاجة لما تنجح متنسينيش من الدعاء

اخوك StrangerInMoscow

cemfo1983
16-03-2007, 21:57
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الف مبروك ووفقك الله ان شاء الله في فعل الخير

cemfo1983
16-03-2007, 22:11
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

TRUE MAN
18-03-2007, 00:06
اخوي انا اعرف اني تعبتك معاي ودوشتك
بس بقيت اسئلك انت قدمت الامتحان على
vue ولا prometric
واسف على الازعاج

koRn
18-03-2007, 00:49
اولا يا باشا الف مبروك عليك

بس يا باشا انا امتحانى الاربعاء ان شاء الله ومعى pass4sure testengine 70-291 v2.40 ده الاسئله 129 سؤال اذاكر ده ؟ ولا ايه بلظبط مع العلم انى معنديش وقت يدوب الف شكر يااستاذى

StrangerInMoscow
18-03-2007, 04:08

اخوي انا اعرف اني تعبتك معاي ودوشتك
بس بقيت اسئلك انت قدمت الامتحان على
vue ولا prometric
واسف على الازعاج

اخي العزيز مفيش ازعاج ولا حاجة , انا دائما بمتحن في Prometric مجربتش Vue قبل كدة بس في ناس بتشتكي ان توزيعة الاسئلة الخاصة بها في الامتحان غبية بمعنى انها مثلا تنزل 5 اسئلة متتابعة Dns وهكذا اما Prometric شغلها كويس

اخوك StrangerInMoscow

StrangerInMoscow
18-03-2007, 04:16

اولا يا باشا الف مبروك عليك

بس يا باشا انا امتحانى الاربعاء ان شاء الله ومعى pass4sure testengine 70-291 v2.40 ده الاسئله 129 سؤال اذاكر ده ؟ ولا ايه بلظبط مع العلم انى معنديش وقت يدوب الف شكر يااستاذى

بص انا هقلك حاجة ال Pass4Sure هينجحك بس نصيحة اخوية ذاكر الكورس دة لنفسك لانة اهم كورس في ال MCSE Series كلها ولو اهملتة دلوقتي صعب جدا ترجعلة تاني بالاضافة ان في امتحانات كتيرة تعتمد علية

اما لو كنت عايز تنجح وخلاص وتقنع نفسك انك هتذاكرة بعدين فال Pass4Sure كفاية جدا

اخوك StrangerInMoscow

No.9
18-03-2007, 11:50
السلام عليكم عليكم و رحمة الله وبركاته
انا الحمد لله اليوم انتهيت من امتحان 70-291 بنجاح و لله الحمد بسكور 700 الحمد لله على كل حال
المهم الامتحان لم يتغير ابدا عن الباس فور شور 2.40 و الاشاعات الي نزلت بخصوص تغير نظام الامتحانات و الله اعلم خاطئة ووانما هي لترويج اسئلة التست كنج و الله اعلم
بخصوص أسئلة السميوليشن جاني 3 اسئلة
الاول تبع Routing and Remote Access server
والثاني Create & Modify a mail exchange (MX) record
والثالث create user in Active Directory Users and Computers & delegate control
والاسئلة الباقية كلها من Pass4sure 2.40 طبعا مع تصحيحات الاخ StrangerInMoscow بارك الله فيه
و مشكور لكل الاخوة القائمين على مساعدة الاخرين في هذا المنتدى الطيب
و جزاكم الله عنا و عن المسلمين كل خير
و السلام عليكم و رحمة الله وبركاته

koRn
19-03-2007, 00:42
لا يا اخى انا فعلا بذاكر فعلاّ من الكتب وسىدهات التعليم بس بذاكر بردو من الباس فور شور المشكله فى انى خلصت مذكره الكورس من حوالى 3 ايام وبذاكر الاسئله بقا بس مش عارف اذاكر ايه لان الباس فو شور الى عندى اسئلته قليله جدا 129 فياريت الى نجح من الباسفورشور يقولى ان ده فعلاّ اصدار كويس . انا شغلى من 9 الصبح الى 7 بليل ولما بروح باخد حوالى ساعه ونصف فى الطريق وبذاكر لما بروح فا مفيش وقت

شكرا لاهتمامك اخى العزيز وياريت تقولى الباس فو شور 129 سؤال كافى

شكرا

TRUE MAN
20-03-2007, 09:47
السلام عليكم عليكم و رحمة الله وبركاته
انا الحمد لله اليوم انتهيت من امتحان 70-291 بنجاح و لله الحمد بسكور 700 الحمد لله على كل حال
المهم الامتحان لم يتغير ابدا عن الباس فور شور 2.40 و الاشاعات الي نزلت بخصوص تغير نظام الامتحانات و الله اعلم خاطئة ووانما هي لترويج اسئلة التست كنج و الله اعلم
بخصوص أسئلة السميوليشن جاني 3 اسئلة
الاول تبع Routing and Remote Access server
والثاني Create & Modify a mail exchange (MX) record
والثالث create user in Active Directory Users and Computers & delegate control
والاسئلة الباقية كلها من Pass4sure 2.40 طبعا مع تصحيحات الاخ StrangerInMoscow بارك الله فيه
و مشكور لكل الاخوة القائمين على مساعدة الاخرين في هذا المنتدى الطيب
و جزاكم الله عنا و عن المسلمين كل خير
و السلام عليكم و رحمة الله وبركاته

اخوي بقيت اسئلك عن الامتحان لان شفت سكورك شوي نازل على الحفه يعني 700
بس بقيت اسئلك هل انت طوفت جم سؤال ولا في اسئله نسيتها وجاوبتها غلط في الامتحان ولا انت جاوبت نفس pass4sure وطلعت نتيجتك جذي
اخوي شنو انطباعك عن الامتحان وهل فيه تغييرات ولو بسيطه ولا لا

No.9
20-03-2007, 12:52
السلام عليكم
الاسئلة كلها كاملة ما عدا السيميوليشن من الباس فور شور كاملة و حرفيا و لكن المشكلة عندي انه ما كان عندي وقت للدراسة بتركيز لظروف خاصة و الاسئلة كلها من الباس فور شور ولا سؤال خارجه

TRUE MAN
20-03-2007, 13:50
السلام عليكم
الاسئلة كلها كاملة ما عدا السيميوليشن من الباس فور شور كاملة و حرفيا و لكن المشكلة عندي انه ما كان عندي وقت للدراسة بتركيز لظروف خاصة و الاسئلة كلها من الباس فور شور ولا سؤال خارجه

اخوي يعني اتوكل على الله وادخل الامتحان
يعني لو حفظت اسئلة الباس فور شور تمام اقدر اييب فوق 900
ولا لا

الامير
26-03-2007, 21:10
ممكن ترسلي هذه النسخة من Pas4sure وشكرا :)

kassim800
27-03-2007, 16:47
أخى العزيز
ممكن ترسلي هذه النسخة من Pas4sure وشكرا

abu ryan
02-05-2008, 23:52
انا عندي اختباريوم الاربعاء فهل ممكن احد يضع لنارابط pass4sure 70291
ولا تنسون الله يفقكم السميليشن المضبوط

الله يفقكم ومبروك للناجحين وان شاء الله تعدون الباقي وفالكم طيب

alasmer68
03-05-2008, 00:18
انا عندي اختباريوم الاربعاء فهل ممكن احد يضع لنارابط pass4sure 70291