المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اول مره واعذرونى

mohamedfouad
09-06-2007, 02:06
السلام عليكم ورحمه الله
هذه اول مره ابعت او استفسر لانى بجد تعبت
انا عندى كارت مش عارف هل هى كارت فيديو ولا كارت دش المهم انها بتتعرف على الوندوز عادى
بس المهم ان الكارت ليها لرنامج وانا بصراحه انا مش عارف هى كارت ايه ولا عارف اجبلهابرنامج ايه
فياريت اللى عنده معلومه ميبخلش وانا صورتها كده صور بالكاميرا ويارب تعرفوا نوعها ولا برامجها
والسلام عليكم

وهذا رابط تنزبل الملفات

https://www.arabsoftware.net/up/download.php?file=2256b0739a7061424f2d84d33413f7f3

على فكره الكارت انا لاقيتها فى جهاز USED يعنى مش جديده

العمرين
09-06-2007, 13:05
نعم كان عندي واحد مثله
وهو كرت شاشة معه مخرجان للتلفزيون
ومخرج تيونير .
بس هذا الكرت قديم جداا

النديم
10-06-2007, 06:43
هذه البطاقة هي الجيل الأول من بطاقاتAll in Wonder من شركة ATI وهي عبارة عن بطاقة عرض وبطاقة تلفزيون في آن واحد. يمكنكَ أن تجد تعريفها في موقع الشركة .
النديم

mohamedfouad
13-06-2007, 20:55
السلام عليكم ورحمه الله

فى الاول احب ان اشكركم جميعا واتمنى من الله دوام التوفيق

انا عارف ان الكارت قديمه بس انا عاوز اعرف ممكن استخدمها فى ايه
وعاوز البرنامج المستخدم لذلك
ولكم جزيل الشكر

النديم
14-06-2007, 19:00
إنها بطاقة عرض وبطاقة تلفزيون في آن واحد، يعني تستطيع أن تصلها بالشاشة لتشاهد ما يعرضه الكومبيوتر ، وتستطيع أن توصل سلك إشارة التلفزيون (من هوائي التلفزيون أو من كابل الشبكة التلفزيونية المغلقة) لتشاهد قنوات التلفزيون على شاشة كومبيوتركَ. يتوفر تعريفها وبرنامجها من موقع شركتها الصانعة ATI .
النديم

mohamedfouad
21-06-2007, 04:28
السلام عليكم ورحمه الله

فى الاول احب ان اشكرك اخى النديم على اهتمامك ووفقك الله وجعلك ذخرا بالمعلومات
ولكن احب ان اشرح لحضرتك الامر انى قد دخلت على موقع ATI ولكن بصراحه انا تهت ومش لاقى حاجه فياربت لو ممكن تبعتلى اللينك ويكون جزاك الله خير

mohamedfouad
16-07-2007, 01:25
السلام عليكم ورحمه الله

فى الاول احب ان اشكرك اخى النديم على اهتمامك ووفقك الله وجعلك ذخرا بالمعلومات
ولكن احب ان اشرح لحضرتك الامر انى قد دخلت على موقع ATI ولكن بصراحه انا تهت ومش لاقى حاجه فياربت لو ممكن تبعتلى اللينك ويكون جزاك الله خير

معلش ملح فى طلبى