المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ZoneAlarm Internet Security Suite v7.0.337.000

Nightspy
12-06-2007, 11:27
وانا بلف فى النت وجدت لكم البرنامج الجامد دة
طبعا كلنا عارفينة انة الزووووووووووووون اليرم وهو ليس جدار نارى فقط بل معة مضاد تجسس ومضاد للفيروسات
وهناك بعض المعلومات عن استخدام محرك بحث كاسبر لمضاد الفيروسات الخاص بالزون والله اعلم

https://ithotnews.com/wp-content/uploads/2007/05/zaiss_hoffice_box.jpg

للتحميل اضغط هنا (https://rapidshare.com/files/33215113/CheckPoint.ZoneAlarm.Internet.Security.Suite.v7.0. 337.000-ACME.rar)
الباسورد هنا

www.ithotnews.com

طالب دعوة صادقة

مسـلم
12-06-2007, 12:12
جزاك الله خير لكن من المعروف ان شركة chek point الاسرائليه اشترته من شركته وبكده علشان تضمن التجسس التام على اجهزة العالم وخصوصا الدول المعاديه

وياريت نعمله حملة مقاطعه افضل لان النسبه العظمى من العرب والشركات العربيه بتستعمله وده اصبح ضرر كبير كليهم بعد ما ثبت انه اصبح برنامج تجسس اكتر منه حمايه من التجسس مع العلم ان فيه بدائل تانيه كتير فى نفس القوه زى الباندا والكاسبر و المكافى

Ratio
12-06-2007, 13:24
السلام عليكم . كلمة حق تقال فى حق هذا البرنامج الرائع

اخوانى نصيحة لوجه الله تعالى . برنامج زون الارم من افضل البرامج حماية بل افضلها على الاطلاق هذا الكلام مبنى على تجربه شخصيه دامت 3 اشهر وقبلها كنت استعمل نورتن ومن ثم نود32 ومن بعدها كاسبر للاسف الشديد كلها كلام فاضى وللذى جرب زون الارم سوف يعرف الفرق إليكم التجربه وعليكم الحكم ولكن بشرط يجب أن تفرمت الجهاز ومن بعدها إنزال البرنامج زون الارم وسوف تعرف معنى كلامى ز اللهم انى بلغت اللهم فشهد

The King2
12-06-2007, 15:42
مشكور أخوى على البرنامج
والله يعطيك العافيه

الساده
14-08-2007, 05:30
السلام عليكم . كلمة حق تقال فى حق هذا البرنامج الرائع

اخوانى نصيحة لوجه الله تعالى . برنامج زون الارم من افضل البرامج حماية بل افضلها على الاطلاق هذا الكلام مبنى على تجربه شخصيه دامت 3 اشهر وقبلها كنت استعمل نورتن ومن ثم نود32 ومن بعدها كاسبر للاسف الشديد كلها كلام فاضى وللذى جرب زون الارم سوف يعرف الفرق إليكم التجربه وعليكم الحكم ولكن بشرط يجب أن تفرمت الجهاز ومن بعدها إنزال البرنامج زون الارم وسوف تعرف معنى كلامى ز اللهم انى بلغت اللهم فشهد
:up:

Modi_mma
14-08-2007, 13:10
جزاك الله الف خير

البرنامج جدا ممتاز

وانا كنت استخدمه كجدار حماية

بس بعدين بطلت لانه صار اسرائيلي