المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مشكلة عندي في إيميل الياهو & الهوتميل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#MAAM#
31-08-2007, 15:19
السلام عليكم

إخواني في الله

في مشكلة عندي في إيميل الياهو والهوتميل وإني لما بعمل attach لا يستطيع ومش عارف السبب إية وإية الحل ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

مع العلم إن عندي DSL يعني السرعة حلوة ومش عارف أعمل إية ؟؟؟؟؟

وعندي حاجة ضرورية جدا ومش عارف أبعتها أعمل إية https://forum.amrkhaled.net/images/smilies/marsa187.gif؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

Ma7amed
02-09-2007, 12:28
يااستاذى اعمل ايميل جديد على googel يعتبر هوه احسن ايميل على الاطلاق خش googelوبعدين تسجيل دخول وبعد تسجيل دخول هتلاقى تحت مستخدم جديد ولو معرفتش ابعتلى ايميلك وان شاء الله ابعتلك دعوه
انا بقلك googel لان احسن واحد فيه كمبوزر هوه gmail
وانا معاك
MA7AMED22 على كل الايميلات y /H / M / G / A /

#MAAM#
03-09-2007, 14:46
يااستاذى اعمل ايميل جديد على googel يعتبر هوه احسن ايميل على الاطلاق خش googelوبعدين تسجيل دخول وبعد تسجيل دخول هتلاقى تحت مستخدم جديد ولو معرفتش ابعتلى ايميلك وان شاء الله ابعتلك دعوه
انا بقلك googel لان احسن واحد فيه كمبوزر هوه gmail
وانا معاك
MA7AMED22 على كل الايميلات y /H / M / G / A /

جزاكم الله كل خير أخي الكريم:up:

وعلى العموم أنا عملت setup لوندوز جديد ولو لقيت إن المشكلة مستمرة هعمل إيميل على الجوجل إن شاء الله ...........

في رعاية الله

The King2
03-09-2007, 14:53
يوجد مواقع رفع أفضل من هذه الطرق
وتمتاز بسرعه كبيره فى الرفع عنها
إليك بعضها

www.zshare.net
www.4shared.net

وهنا الأفضل حيث إنه يتيح لك التنزيل بعد الرفع مباشرةً بمجرد الضغط على الرابط
https://arabsoftware.net/up/

Ma7amed
04-09-2007, 11:17
يوجد مواقع رفع أفضل من هذه الطرق
وتمتاز بسرعه كبيره فى الرفع عنها
إليك بعضها

www.zshare.net
www.4shared.net

وهنا الأفضل حيث إنه يتيح لك التنزيل بعد الرفع مباشرةً بمجرد الضغط على الرابط
https://arabsoftware.net/up/

يا استاذ احمد هوه عايز ايميل يعمل منه اتاش مش موقع رفع
وشكرآ على اهتمامك بالموضوع

محمد ابو تريكة
04-09-2007, 12:45
خاصية اتاش فى الهوتميل تتطلب لتفعيلها برنامجين >
الاول : activeX control وطبعا لما بتضغط على اتاش بيخيرك ما بين اتاش file او اتاش photo لما بتضغط على photo بيحمل وبعدين هيقولك ان البرنامج اللى انا ذكرته لك مطلوب وهتلاقى nav bar ظهر كل ما عليك انك تضغط كليك يمين عليه وتدوس على install activeX

هيطلب منك تعمل RETRY للصفحة دوس عليها وبعدين هيحمل ويظهر لك برنامج اسمه MICROSOFT PHOTO UPLOAD CONTROL وطالب منك انك تعمله تصطيب ( تثبيت يعنى ) اعمله التثبيت

هتلاقى الخيار مفعل عندك وتستطيع ارسال صور كما تريد

#MAAM#
05-09-2007, 23:18
خاصية اتاش فى الهوتميل تتطلب لتفعيلها برنامجين >
الاول : activeX control وطبعا لما بتضغط على اتاش بيخيرك ما بين اتاش file او اتاش photo لما بتضغط على photo بيحمل وبعدين هيقولك ان البرنامج اللى انا ذكرته لك مطلوب وهتلاقى nav bar ظهر كل ما عليك انك تضغط كليك يمين عليه وتدوس على install activeX

هيطلب منك تعمل RETRY للصفحة دوس عليها وبعدين هيحمل ويظهر لك برنامج اسمه MICROSOFT PHOTO UPLOAD CONTROL وطالب منك انك تعمله تصطيب ( تثبيت يعنى ) اعمله التثبيت

هتلاقى الخيار مفعل عندك وتستطيع ارسال صور كما تريد

جزاكم الله خيرا أخي الكريم

على العموم أنا عملت setup لوندوز جديد والحمد لله المشكلة اتحلت ............. ولو حصلت تاني هجرب الحل الخاص بحضرتك .........

في رعاية الله