المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : خلصت امتحاناتMCSE-MCSA وعندي سؤال ضرووووووري ياجماعه جزائكم الله كل خير

دمعة ندمو
25-09-2007, 20:21
السلام عليكم ياجماعه الخير انا خلصت كل امتحاناتMCSE-MCSA

بفضل الله ثم بفضل هلامنتدي الراائع

ومنذ شهر ونصف وصلت لي شهادات MCP من مايكروسوفت

ولكن كان مكتوب بها اسمي الاول والاخير فقط

يعني مثلا

يعني اسمي انا واسم العائله فقط

هل هذا يشكل مشكله من ناحيه الشهادات

يعني هل لازم الاسم الثلاثي على شهادات مايكروسوفت ؟
ارجو المسااااعده

مع اني في البروفايل الخاص بي كنت حاط اسمي علي هذا الشكل كمثال

Mohammed T.A Salem

ولكن بالشهاده كانت فققط

Mohammed Salem

ahmedscondo
25-09-2007, 22:00
اقراء هذا الموضوع وتابعه وهيوضح ليك حاجات كتيرررررررر

https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=63723

دمعة ندمو
26-09-2007, 20:40
اخوي شكرا لك ولكن انت حاط رابط هالموضوع
يعني انت حاط رابط موضوعي

ارجو المساعده وشكرا لك

ahmedscondo
26-09-2007, 21:09
اخوي شكرا لك ولكن انت حاط رابط هالموضوع
يعني انت حاط رابط موضوعي

ارجو المساعده وشكرا لك

معلش اسف جدااا تاثير صيام بقى :Big:

اتفضل اللنك اهو

https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=63716

دمعة ندمو
26-09-2007, 21:27
طيب اخوي شكرا لك

ولكن يعني هل فيهاااااااا اي مشاكل اذا كان بس الاسم الاول والاسم الاخير فقط

ارجوووووووووووو المساعده

a_network
29-09-2007, 17:27
شكر خاص للاخ ahmedscondo على هذا الرابط الجيد بصراحه اوكى فعلا
فى رعاية الله وحفظه ونرجو دوام التقدم الى الاحسن

abdalaha
30-09-2007, 15:56
انا انسان ضايع بجد عندي 20 سنه ومعرفش اي حاجه في اي حته وعايز اخد كورس mcse بس مش عارف انا خايف مفهمش ولا يطلع صعب انا عايز حد يكون خد الكورس ده وخلصه يفهمني ايه المتطلبات المطلوبه في الشخص الي عايز ياخد الكورس ده علما اني معنديش اي خلفيه عن الشبكات خالاااص وبقعد علي الكمبيوتر زي اي واحد هاوي وكمان الانجليزي بتاعي مش قد كده ياريت حد يفيدني وياخد بايدي وانا والله عندي الرغبه والاستعداد للتعلم بس مش عارف اعمل ايه ياريت يكون في حل بجد نفسي انجح ومبقاش فاشل زي ما ابوي بيقولي بصراحه انا فاشل وعايز انجح وعندي الرغبه بجد اعمل ايه؟
وعلي فكره انا بدرس في معهد الالسن العالي للكمبيوتر ونظم المعلومات ومستفدتش ببصله ودي اخر سنه ليا ومستعد للكورسات دلوني علي الطريق والله نفسي ابوي وامي يفرحو بي وشوفني بني ادم ناجح بس مش عارف اعمل ايه يارب اكرمني

abdalaha
30-09-2007, 15:57
الي خلاني اخد قراراني ادرس ال mcse الناس الي بتقول ان دي احسن شهاده ومستقبلها حلو وواحد زي معندوش خبره في اي حاجه محتاج يتعلم حاجه تفيده لاني مقدميش غير 9 شهور واتخرج ان شاء الله وانا ماستفدتش اي حاجه من المعهد وانا دلوقتي قدمت في قورس ال icdl قلت اخده لاني معنديش اي فهم في الاوفيس وكده وباخد كورسات انجليزي كمان في الجامعه الامريكيه بس انا مش عارف اعمل ايه في الكورسات الجامده بقي ياريت حد يفهمني الدنيا فيها ايه وايه الاحسن والانسب وبصراحه من كتر الشهادات بجانب اني مش فاهم حاجه فيهم بقيت تاااااااااايه ومحتار جدا ولازم اخد القرار بسرعه علشان مفيش وقت عايز اخلص قبل ما اتخرج وجزاكم الله كل خير ورمضان كريم