المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اهداء الي مستر جودة ومستر لومارك ومستر محمد كورس ميكروسوفت بالعربي

الصفحات : [1] 2

sharif_soper
18-01-2008, 18:25
السلام عليكم حملت هذا الكورس من فترة ولم مرة اخرة فحبيت ارفع هذا الكورس وهي كتاب mcse اهداء الي جامعة عرب هاردوير الي مستر احمد جودة المتغيب ولكن لاننسا كورساتة الرائعة ولا العمل الخير الذي قام بية ومنتظرين دروسة وكمان الي مستر لومارك ومستر محمد سمير وكل الاعضاء في جامعة عرب هاردوير اللي انشاء الله هذا الحلم يتحقق وهذا حلم عربي وقبل انسي اشكر مستر عراقي لاجتهادة في المساهمة بس لية طلب الي كل المشرفين ياريت يجعلو ا الرابط في المرفقات ولها كل سر والهدف هو زيادة الاعضاء والمشاركة لاني ملاحظ في بعض الاعضاء خارج هذا الجامعة او داخلها ياخذ اللي عايزة ويجري بدون كلمة شكر لان هذا الشي غير كويس ان الواحد ياخد شي وحتي مستخسر يقول كلمة مش حتاخد من وقتة دقيقة واحدة ياجماعة عايزن نبطل هذة العادة السيئة تاخد مصلحتك وخلاص وعشان كدة بلادنا العربية عمرها ماحتتقدم طول مابتخد مصلحتك وتجري ولا تقدم علي اقل شي شكر او تقدم شي جديد لو كل واحد قام وتبرع بحاجة حتي لو كتيب صورة او ي شي حتوفر علي غير وحتتقدم بلادنا وبناشد كل مواطن عربي غيور ونفسة تتقدم امتنا ونتخلص من الاستعباد الغربي ونظرتهم لينا بالتخلف وكمان دة ثواب وحسنة جارية واسف علي طول الحديث الغرض والله بحلم بتقدم امتنا لان النت جعل العالم قرية صغيرة واللي مش عرفين نلاقية او نشترية او الي معندوش امكانيات يجده والله والله تقدم امتنا واعتقد معظمنا عايز يشوف امتنا متقدم ذي بيقة الدول الاجنبية لان الحمد الله عندي العقول المبدعة واخير رابط هذة الكتاب في المرفقات بس كلمة السر بعتها لمستر احمد ومستر محمد ومستر لومارك واي واحد فيهم سوف يوضعها بس حتكون برضوا في المرفقات لاني بهديها اليهم ردا لمجهدهم وانا بصراحة مبتداء فحولت اقدم شي عرفانة بالجميل لجامعة عرب هاردوير وكل من يقوم بعمل الخير والي اعضاء جامعة عرب هاردوير :frnd":frnd":frnd":frnd":frnd"(z)

ملاحظة: كلمة السر = Password = arabhardware.net.goudalumark_smohammedsn

sharif_soper
18-01-2008, 18:32
https://www.arabsdurra.org/Durra_images/files/lymnyd3yz0nzu1ittmmz.jpg

https://www.arabsdurra.org/Durra_images/files/tmfry43n2mtmeom2jgig.jpg

https://www.arabsdurra.org/Durra_images/files/tywkqwejogvzjnm5tm1m.jpg

_booody_
18-01-2008, 19:11
شكرا جزيلا علي العمل الرائع و جعله الله في ميزان حسناتك.............................

Eng. Mohamed
18-01-2008, 19:46
جزاك الله كل خير

7amasa7
18-01-2008, 19:51
الف شكر اخى وجزاك الله كل خير

Yazan2004
18-01-2008, 20:28
شكرا جزيلا على الكورس الجميل ولكن ماهو الباسورد؟
شكرا

C|EH
18-01-2008, 20:40
شكرا لك تم التحميل ، بس الملف عليه باسورد ؟ ماهي الباسورد ؟

shacky_4
18-01-2008, 21:47
مش عارف والله ايه التفكير الغريب ده . عملت موضوع يبقى تكمله للاخر ويكون عندك شخصيه مستقله شويه . يعنى ايه بعت الباسورد لمستر محمد ومستر احمد . طيب افرض انهم مش بيدخلوا نت لظروف يبقى ايه العمل . تبقى شغلتنا وخليتنا نحمل ملف 30 ميجا من دون فايده
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Tiina
18-01-2008, 22:35
شكرا

ahmedscondo
18-01-2008, 22:35
مش عارف والله ايه التفكير الغريب ده . عملت موضوع يبقى تكمله للاخر ويكون عندك شخصيه مستقله شويه . يعنى ايه بعت الباسورد لمستر محمد ومستر احمد . طيب افرض انهم مش بيدخلوا نت لظروف يبقى ايه العمل . تبقى شغلتنا وخليتنا نحمل ملف 30 ميجا من دون فايده
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

(z):up::up:(z)

botygool2010
18-01-2008, 22:59
مشكور يا جميل

botygool2010
18-01-2008, 23:01
اخى لو ممكن الباسورد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eslam_elsadat
18-01-2008, 23:22
شكرا ليك ربنا يجازيك خير

الناقد
18-01-2008, 23:41
شكرا جزيلا علي العمل الرائع

و جعله الله في ميزان حسناتك

قبل التحميل

_booody_
19-01-2008, 01:11
فعلا انا مش عارف ممكن الباس وورد

الموضوع ممتاز والله بس مستفدناش ولا بأي حاجة و يريت تحط الباس وورد يا جميل

botygool2010
19-01-2008, 01:41
اخى نرجوا وضع الباسورد
ولو الموضوع هديه للاساتذه جوده و لومارك و محمد مكنش المفروض تضع الموضوع هنا كنت ممكن تبعتهلهم على الخاص لو انت مستخصره فينا
على العموم شكرا

_booody_
19-01-2008, 03:17
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يقول رسول الله صلى الله عليه و سلم " إن الله يحب من أحدكم إذا عمل عملا أن يتقنه "

فأنت قمت بعمل موضوع ممتاز و لا تريد إكماله للأعضاء

و من أحد اسباب شهره هذا الموقع أو المنتدى هو عدم البخل بالعلم و نشره للأعضاء و لغير الأعضاء

.................................................. .................................................. ............
اسطوانة سلسلة احتراف الشبكات

الإسطوانه كامله في هذا الرابط

https://www.esnips.com/web/wwwb-softscom-cd2?docsPage=1

8 ملفات في الرابط ده

1- عليك تجميع الاجزاء كلها في مجلد واحد خاص - ومن ثم فك الضغط جميع الملفات في نفس المجلد - و من ثم تنزيل ملف BAT معهم - اضغط على الملف بات لتجد ان هناك مجلد مضغوط جديد هتفكه ... فقط هذه هي الطريقة ..................

hamada400
19-01-2008, 03:37
دة شيء غريب ارجوا من السادة المشرفين اخذ اجراء حازم وجاد لكل من يستخف باعضاء المنتدي وحتي لا يحدث هذا الامر مرة اخري

2M-LOvers
19-01-2008, 04:56
براحه يا جماعه على الراجل معلش سامحوه هو بيحب المشرفين وشكله طيب وعايز يقرب من المشرفين ويثتبلهم شغله فى المنتدى

هو ميقصدش كل ده سامحوه معلش واهو الاخ بوودى جزاه الله خير قدر يجيب الاسطوانه وعوضكم

وربنا يوفقكم جميعا

_booody_
19-01-2008, 05:00
براحه يا جماعه على الراجل معلش سامحوه هو بيحب المشرفين وشكله طيب وعايز يقرب من المشرفين ويثتبلهم شغله فى المنتدى

هو ميقصدش كل ده سامحوه معلش واهو الاخ بوودى جزاه الله خير قدر يجيب الاسطوانه وعوضكم

وربنا يوفقكم جميعا

ردك دبلوماسي...........................:!Clap!ClapD:D: D

لا تعليق ..............(z)

bkbk20032003
19-01-2008, 08:50
يمكن ياجماعه قاصدوة ياعني يورينا انه عاندوة اسطونات شرح والمرة الجاية هايديلنا الباسورد في مشاركة كمان
علي العموم احنا مستنين الباسورد

AhmadAllRise
19-01-2008, 10:59
rule:
بما إنك بتحب مشرفين المنتدى و بتقدرهم ... يجب أيضا إنك تقدر
باقي أعضاء المنتدى لأنك إنتفعت منهم و من خبراتهم.. حتى يحبوك و يقدروك .. بعد ما حملنا ملف 30 ميغا ... كرماً لا أمراً أعطينا الباس وورد ...:)

barsha
19-01-2008, 11:02
اخي انت بتتكلم على تقدم الامة العربية رغم انك في نفس الوقت حارم اخواتك العرب من الاستفادة من الملف
حتى هم يتقدمو وبالتالي تتقدم الامة .رغم انه في بعض كلامك بعض من الصحة.
وبارك الله فيكم

Iraq IT
19-01-2008, 11:11
السلام عليكم

اذا لم يوضع الـ Password اليوم سأقوم بقفل الموضوع.

الموضوع بدأ يخرج عن نطاقه والسبب عدم توفير كلمة السر. وفرها يا أخي واجعل مشاركتك راقية.

تحياتي
Iraq IT

sharif_soper
19-01-2008, 11:48
السلام عليكم ياخواني انا اعتذر والله بس ماقصد شي بس انا والله بعت كلمة السر وبما ان انا مستر محمد ومستر لو مارك ومستر احمد لم يضعها فاسوف اضعها وبكرر اسفي بس والله حبيت اقدم شي لهم لكي عبر عن القليل اللي الناس دية بتقدمة وبكرر اسفي تاني مكنتش اعرف ان دة حغضبهم ومتزعلش ياخي عراقي ولا كل من شاركوا والله اسف بجد وارجوا قبول اعتذاري :Unhappy::Unhappy:Con:

sharif_soper
19-01-2008, 11:52
ياخوني انا طبعا بحبهم في وجة الله لانهم بيقدم الخير لامتنا الجميلة ولااريد منهم شي لان برضوا مبتداء يعني ماليش اغراضي اخري يكمن الاسلوب خني وكمان بحبكم وبحب المنتدي لانكم بتقدموا كل ماهو جديد وطبعا استفدكم منك ومازلت والله بحبكم كلكم بكرر اسفي مكنتش متوقع كدة وبكر اسفي لكل اعضاء جامعة عرب هارد وير وليس لية اغراض عشان انا مبتداء

Iraq IT
19-01-2008, 12:01
بارك الله فيك اخي ...

الاخوان لايقصدوا شي لكن اخفاء كلمة السر عن الاعضاء وحصرها بالمشرفين قد جعل بعض الحساسية.

الموضوع انتهى بتوفيرها واي رد خارج عن نطاق الموضوع ساقوم بحذفه.

الاهم يرجى تعديل مشاركتك الاولى بوضع كلمة السر وليس وضعها ضمن ردود الموضوع ... يرجى التعديل الفوري وحذف صورة العملاق التي لاتمت بصلة بالموضوع

ccna76
19-01-2008, 12:04
شكرا جزيلا أخى ..

botygool2010
19-01-2008, 12:16
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يقول رسول الله صلى الله عليه و سلم " إن الله يحب من أحدكم إذا عمل عملا أن يتقنه "

فأنت قمت بعمل موضوع ممتاز و لا تريد إكماله للأعضاء

و من أحد اسباب شهره هذا الموقع أو المنتدى هو عدم البخل بالعلم و نشره للأعضاء و لغير الأعضاء

.................................................. .................................................. ............
اسطوانة سلسلة احتراف الشبكات

الإسطوانه كامله في هذا الرابط

https://www.esnips.com/web/wwwb-softscom-cd2?docsPage=1

8 ملفات في الرابط ده

1- عليك تجميع الاجزاء كلها في مجلد واحد خاص - ومن ثم فك الضغط جميع الملفات في نفس المجلد - و من ثم تنزيل ملف BAT معهم - اضغط على الملف بات لتجد ان هناك مجلد مضغوط جديد هتفكه ... فقط هذه هي الطريقة ..................

مشكور اخى على الكتاب الرائع و على احترامك للاعضاء
وفى ميزان حسناتك انشاء الله
وشكرا لصاحب الموضوع الى مش محترم حد من الاعضاء على العموم الاخ boooody جاب الاسطوانه ولا الحوجه

sharif_soper
19-01-2008, 12:18
السلام عليكم اخي عراقي الهدف من وضع كلمة السر عشان الرد اولا هذا يدل انة عضو في الجامعة اللي انشاء الله تكون حقيقة لان كل مازاد ععد الاعضاء زادت الخبرات ومحبي عرب هاردوير لان في ناس بتاخد شي ومتكونش عضو اوكي بس علي الاقل يكون عضوا وبعدين عايز ينقل هذا الشي لان حنستفيد منة انة ممكن يجيب لنا شي اخر وجدة في منتدي اخر ولكن اذا ماكان عضو حيكسل يشارك وحياخد مصلحتة اما بموضوع الصورة اللي وضعت دة موقع تحميل وفشل في رفع الصورة فارجو من المشرفين ومنك اخي عراقي خذفها وشكر وبكرر اسفي والله الموضوع وضعتة الساعة 9 مساء يعني مكملش يوم يعني مكنتش متوقع كم هذا الغضب بكرر اسفي ياعضاء جامعة عرب هاردوير