المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ألى كل من يهتم باالmcseخبر عاجل ومهم جدااااااااااااااااااا

kholio84
05-02-2008, 23:31
الى كل من يقيم في مصر ويريد ان يدرس الmcseاياك ثم اياك ان تفكر وتذهب لتأخذ الكورس في مركز *** للتدريب لأنه لا يستحق ان تدفع فيه جنيه واحد من حيث القاعات والمحاضرين والادارة ولا يوجد فيه انتظام ولا اعتناء بالعميل وايضاا المحاضرين غير كفء انا التحقت به ومجموعة من اصدقائي لكي ندرس الكورس واصبح لنا سنة ندرس فيه الكورس ولم نأخذ سوى تراكيين فقط من 7تراكاتولحد الان طالبنا بأخذ اموالنا ولم يعطونها اياها ولم نعرف نتخذ معاهم اي حق او باطل............. فارجو من كل من يريد دراسة الmcse بان لا يلتحق بهذه الموسسه العقيمة..... وشكراا
احد ضحايا مركز ***.

bkbk20032003
05-02-2008, 23:36
ههههههههههههههه اصل مركز تحس انه شعبي اصلا عليك بالمراكز الكويسة زي نيوهورايزون او سنرجي اي مركز تاني انا بسمية تحت السلم

Iraq IT
05-02-2008, 23:47
اخي لايجوز اعطاء الرأي بمراكز التدريب هكذا.

تم اخفاء اسم المركز ويرجى تنب هذا مستقبلا" لاننا موقع لايحب ايقاف ارزاق احد والارزاق من الله وحده.

bkbk20032003
05-02-2008, 23:53
اخ عراقي علي فكرة اسم المركز لسة مكتوب لو حابب ياعني تخفية اول سطر مكتوب فية اسم المركز علشان ماتقطعشي رزق حد بس هوة فعلا مركز يستحق وانا من رأيي ان احنا ننوة الاخوة الاعضاء بالمراكز علشان مايغلطوش

shacky_4
05-02-2008, 23:55
انا روحت علشان امتحن فيه قالولى من حوالى شهرين انه موقوف فيه الامتحانات قولتلهم ليه قلولى ميكروسوفت هى اللى عايزه كده . بس الناس شكلهم محترمين اوى

bkbk20032003
06-02-2008, 00:01
ياجماعه انا بحس انة مركز شعب سكة لو معاك 2000 جنية تروح تاخدMCSE مع انها في سنرجي حوالي 6 الاف جنية بسح انهم بيسترخسوا في الانستراكتور ودة حقيقي فعلا

orabeexabee
06-02-2008, 00:03
لا حول ولا قوة الا بالله

وانت برضه من ضحايا هذا المركز العقيم,,(***) Down:Down:
بجد والله مفيش اى استفادة ,,,ومحاضرين متدنين المستوى,,والادارة(هباب),تحس انك بتتعامل مع (اسرائليين)..ومش عارف كل ده ليه..
ويا اخ عراقى احنا ما بنقطعش رزق حد ) رسولنا الكريم صلى الله عليه وسلم يقول ( من غشنا فليس منا والمكر والخداع في النار ), هو لو كان مركز كويس كنا حنفرح ونبشر كل اخوانا الى بيبحثوا عن هذا العلم ,, ولكن للاسف احنا (لدغنا) من هذا المركز ,,,,,وحبينا ننوه عنه ونحذر اخوانا علشان ما (يتورطوا) مع هذا المركز..

وبجد مش حنقول غير حسبنا الله ونعم الوكيل.

Iraq IT
06-02-2008, 00:12
يا اخي هاي قوانين المنتدى مو جايبيها من جيبي

اذا تكرر الاسم ساحذف الموضوع.

يرجى تفهم الموضوع اخواني رجاءا"

fady
06-02-2008, 10:27
اخوانى الاعزاء انا كمان خت الكورس فى فرع الدقى مش هقول اكتر من ان الانستراكتور كان واخد الكورس اللى قابلينا على طول و كان بيقراء من الموك قبل ما يشرحدا كمان واحنا حاضرين وكل متسالو على حاجة يقول هرد عليكم المرة اللى جاية كفاية انو قالنا ان شركات مصر اليوزر االى فيها مابيزدش عن 50 وكمان داخلت ccna هناك مش هاقول اكتر من ان هما ضايعين وبالنسبة للامتحان مينفعش تتمتحن فى نفس الوقت لازم قبليها بيومين على الاقل تكون حاجز
و متهيقالى اسم المركز واضح لانه من 3 حروف LooL

ahmedscondo
06-02-2008, 10:39
و متهيقالى اسم المرز واضح لانو من 3 حروف LooL

انا روحت علشان امتحن فيه قالولى من حوالى شهرين انه موقوف فيه الامتحانات قولتلهم ليه قلولى ميكروسوفت هى اللى عايزه كده . بس الناس شكلهم محترمين اوى

بس ناس محترمه بتاعت المعادى

انما بالنسبة للانستركتور معرفش بصراحه

انا بقى درست الكرس برده فى مركز فى المعادى غير المركز اللى من ثلاث حرووووووف

وجايبين فى ناس مش بتشرح اساسا الا حافظين الماده العلميه وخلاص

انما ربنا رزقنا فى اخر تراكات بانستركتور كويس بجد اللى عايز ياخد كورس ياخده فى مركز كويس

ملحووووووووظه ( الغالى تمنه فيه ) بمعنى انها سمعة مركززززززززززززززززززز

bkbk20032003
06-02-2008, 19:48
بس ناس محترمه بتاعت المعادى

ملحووووووووظه ( الغالى تمنه فيه ) بمعنى انها سمعة مركززززززززززززززززززز

تمام ياباشا فعلا الجملة دية قالي انا عايز اقولة لما تروح مركز نضيف زي سنرجي او نيوهورايزون دول مراكز عملت اسم كيبر صعب انها تخسروة

alkhteeb123456
07-02-2008, 15:52
ادرسو الكورس لوحدك يا شباب ما بدوا مراكز ولا حتى مدرسين

mustafa_406
09-02-2008, 19:47
انا اخذت كورس في اول تراكين من ال mcse في جامعة القاهرة وندمت بعدها لان الامر لا يستحق مركز تدريب (H) حيث اعتمدت على اسطوانات test out التعليمية ووجدتها رهيبة بمعنى الكلمة حيث ان المدرسين فيها على مستوى عالي من الخبرة والشرح جميل جدا وممتع بالاصافة الى السمولسيشن الموجود فيها وملخص الدرس النهائي...وفائدتها الاخرى هيه انها تقوي لغتك الانكليزية . وكذلك لو استطعت ان تفهم الدرس جيدا من الشرح بالفديو سوف لن تحتاج الى الدراسة من الكتب بعدها lolo:

B.Sc Computer engineering ,CCNA ,MCSE:SECURITY

sameh_egy1
09-02-2008, 22:09
اعتمدت على اسطوانات test out التعليمية ووجدتها رهيبة بمعنى الكلمة حيث ان المدرسين فيها على مستوى عالي من الخبرة والشرح جميل جدا وممتع

B.Sc Computer engineering ,CCNA ,MCSE:SECURITY

فعلاً انا عملت كده و روحت المركز اللي انت روحته و حضرت تراك واحد اللي 291 بس
وبنصح اللي مقبل علي MCSA/E انهم يعملوا كده و لو حسوا انهم مش فاهمين حاجة يحضروا التراك الخاص بالجزء ده .. و يسألوا الإنسراكتور و هنا يكون اداه مساعده و ليست أساسيه لإجتياز الإمتحان و الإداراك ...

وانا برضوا حصل ليا موقف لما رحت امتحت في المركز اللي هوا ابو ثلاث نجوم ده !! :rolleyes:

zezo07
09-02-2008, 22:20
[quote=mustafa_406;508970]انا اخذت كورس في اول تراكين من ال mcse في جامعة القاهرة وندمت بعدها لان الامر لا يستحق مركز تدريب (H) حيث اعتمدت على اسطوانات test out التعليمية ووجدتها رهيبة بمعنى الكلمة حيث ان المدرسين فيها على مستوى عالي من الخبرة والشرح جميل جدا وممتع بالاصافة الى السمولسيشن الموجود فيها وملخص الدرس النهائي...وفائدتها الاخرى هيه انها تقوي لغتك الانكليزية . وكذلك لو استطعت ان تفهم الدرس جيدا من الشرح بالفديو سوف لن تحتاج الى الدراسة من الكتب بعدها lolo:

ياريت ترفع اسطوانات test out

fady
10-02-2008, 13:12
[QU هوا ابو ثلاث نجوم ده !! :rolleyes:[/QUOTE]

rabna yofa2 el game3 we heloa awe abo 3 negom

mostafarambo
13-02-2008, 09:49
يا جماعة انا بقول اوعي اي حد يخش ال mcse من خلال مركز للتدريب الكتب اغني من اي شئ وسديهات ال testout سديهات محترمة جدا اهم شئ ان اغلب الانستراكتور بيكونو حافظين وكلام بيقولوه كل يوم ولو سالتهم اسالة عالية شوية ممكن يرد اي رد لمجرد الهروب من السؤال وهنا انت هتاخد الاجابة انها اجابة صحيحة واوعي تعتمد علي شرح باللغة العربية لانه مش بيكون مدي المعني الاصلي والله الموضوع ابسط من اللي احنا عاملينه بس نركز شوية

strong moslem
13-02-2008, 11:34
السلام عليكم

انا الصراحة معرفش المركز اللي انتو بتتكلمو عليه ولكن احقاقا للحق انا درست في مركز اسمه YAT في المنصورة وماشاء الله الانستركتور اللي هناك علي اعلي مستوي والاجهزة كويسة واي حاجه احنا بنحتاجها بنلاقيها متاحة والناس هناك محترمين جدا

وشكرا

fady
13-02-2008, 11:58
هاها ها ها هاهاهاهاهاها انت اكيد بتهزر معقولة مركز يالاسم ده وى كمان فى فرع مش رئيسى و ناس كويسة ؟؟؟؟؟؟يمكن واللهى بس ياريت بقيت الفروع تهتم و يتقو الله فى فلوس الناس اللى بتدفع و يجيبو ناس كويسة كدة. ربنا يوفقك ان شاء الله