المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : محتاجين مساعده للناس المبتدئين فى مجال الكمبيوتر

loranz
28-02-2008, 19:16
السلام عليكم يا شباب
انا شاب مقبل على مجال الكمبيوتر وبصراحه لسه معرفش فيه اى حاجه خالص وكنت اتمنى انه يقوم احد الاشخاص بالتبرع بعمل ملفات صوت وصورة عن طريق شرح اساسيات االتعامل مع الكمبيوتر وبالاخص الدوس و البيوس والحاجات الضروريه دى وجزاكم الله خير

Iraq IT
28-02-2008, 19:43
اخي الكريم

ما علاقة طلبك بقسم شهادات Microsoft ؟

shacky_4
28-02-2008, 22:50
السلام عليكم يا شباب
انا شاب مقبل على مجال الكمبيوتر وبصراحه لسه معرفش فيه اى حاجه خالص وكنت اتمنى انه يقوم احد الاشخاص بالتبرع بعمل ملفات صوت وصورة عن طريق شرح اساسيات االتعامل مع الكمبيوتر وبالاخص الدوس و البيوس والحاجات الضروريه دى وجزاكم الله خير
you are in the wrong place

AhmadAllRise
28-02-2008, 23:14
السلام عليكم و رحمة الله ...
يا إخواني ..
الجميع يعرف إن مشاركة الاخ Loranz في المكان الخاطىء ..
لكن لاحظو من قوله انه جديد على عالم الكومبيوتر و لا يعرف فيه أي شيء ... و أكيد 100 % إنه لم يعرف مكان المشاركة الصحيح أو حتى لمن يكتب طلبه و مشاركته ... كان من الأفضل بعد تنويهه بخطئه إرشاده الى المكان الصحيح سواء كان داخل المنتدى أو خارجه ...
يجب عليك أخي Loranz عرض طلبك في المنتدى العام ... ايضاً منتدى شهادات ICDL جيد للمقبلين على الحاسوب ...
كل الإحترام لجميع الإخوة .

echosan
01-03-2008, 00:57
السلام عليكم يا شباب

اخي الحبيب
ايش باتسوي الان؟
رح دور على حاجة اسمها ال ICDL
اوكي
حظ سعيد وبداية موفقة

احمدحجازى
04-03-2008, 08:23
انا رديت عليك فى مكان اخر من المتدى ممكن ترجعله وممكن تراسلنى لو عايز مساعده اكتر.............................................. ..........بس لبتدى انتا