المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ماذا يحدث في جامعة عرب هاردوير

sharif_soper
05-06-2008, 07:05
السلام عليكم ارجوا تكون هذة الصفحة لكل اعضاء يبدي راية ومناقشتة وبصراحة عجبت انهاردة مايحصل في جامعة عرب هاردوير اللي جعل من الاعضاء اخوة ومنهم من يتبادلون الايميلات ويتكلمون علي الخاص لانة جمعتهم المحبة وليس الخوف ولان النت والقنوات الفضائية اعطت للناس معرفة الحقيقة او التعليم سواء دينية او علمية ومش عايز ماوصانا بية الرسول ودينا ولا بس نقول قال الله وقال الرسول ولا نطبقة علي انفسنا
تامرون الناس بالبر والمعروف وتنسوا انفسكم
والمسلم اخو المسلم اذا اشتكي عضو اشتكي بقية الاعضاء
حب لاخيك كما تحب لنفسك
المهم لان اطيل وارجو ا تدخل الادارة والمشرفين الي الاستماع الي اراء الاعضاء والفائدة هي لكي نرتقي بالامة العربية والاسلامية وبهذا الموقع اللي هدف تجميع الاخوة ومنها لقاء الاحبة في الله والموقع

هذا رد احد الاعضاء

للامانة هذا الhttps://www.4shared.com/dir/4774194/1f786008/Wireless.htmlموضوع منقول ادعو لصاحب الموضوع ولى شرح شبكات wireless فيديو الباسورد هو لموقع فاخاف يكون دعايا من يريدة يراسلنى عالخاص او تسمح لى الادارة بوضعة

ماذا يعني هذا الشي هل معناة الخوف او ماذا واذا كان معناه ذلك يبقي ياخسار ياعرب هاردوير
ونرجوا من الادارة والاستاذ الفاضل مبارك الاستاذ الفاضل IBM الاستاذ الفاضل كيمو والاساتذة المشرفين والاعضاء لمناقشة هذا الموضوع واظن كلنا نريد لهذا الموقع الخير والتقدم لانة فدم لنا الكثير وسبب الخوف عضو متخصص ان يشتكي الاعضاء وندعو من الله ان يهدي
من لايشكر الناس لايشكر الله

sharif_soper
05-06-2008, 07:55
السلام عليكم ياربت تدخلو علي الرابط لكي تسمعوا ماذا يحدث لكي تضحكوا

https://arabhardware.net/forum/showthread.php?p=605940#post605940

sharif_soper
05-06-2008, 09:31
مقطفات من الحوار اللي حصل

للامانة هذا الhttps://www.4shared.com/dir/4774194/1f786008/Wireless.htmlموضوع منقول ادعو لصاحب الموضوع ولى شرح شبكات wireless فيديو الباسورد هو لموقع فاخاف يكون دعايا من يريدة يراسلنى عالخاص او تسمح لى الادارة بوضعة

الف شكرا وبارك الله فيك, وعلى فكره انا خمنت الباسورد وطلع صح.

تســـــــــــــــــلم ايدك اللى نقلت هذا الموضوع الــــــــــرائـــــــــــــــع.

طيب قول يا حابيبكو ايه شو الباص وورد

اصل الباسورد اسم الموقع اللى منقول منه الموضوع وبتهيألى انه ممنوع وضع اسماء مواقع تانية هنا على العموم يا باشا هبعتهولك على الخاص.

تصدق اني فعلا كنت حاسس ان هو ده الموقع على العموم تسلم يا حابيبكو

بعد اذن حضرتك ايه لزوم الموضوع اذا كان الفولدر بباسورد واللى يخلى كل واحد يبعت لحضرتك على الخاص طب ما الاولى انك تقول الباسورد وخلاص او تلغى الموضوع

الباسورد هو w w w . d v d 4 a r a b . c o mمع العلم young_pharaoh
انى ان كتبتة ممنوع لانة دعاية بس هاكتبة والادارة تراعى

ارجو من الادارة اذا اخطات تحذف الباسورد فانا قصدت نية خير ولا اقصد دعاية

ما راي الادارة والاعضاء في مايحدث في الموقع هل هذة مانعلمة للاعضاء ان يتعلموا وان يعطوا العلم او شي بخوف

الفتى المبتسم أنا
05-06-2008, 13:25
اشك ان عادل امام موجود في المنتدى

sharif_soper
05-06-2008, 22:07
السلام عليكم شكر اخي علي ردك اينعم الحوار يجعلك تضحك وتحزن في نفس الوقت تحزن ان بقي بعض الاعضاء بقي حالهم كدة وتضحك علي الحوار اللي حصل وكل واحد حريص ومتخوف

Mohamed.Kamal
06-06-2008, 19:21
يا أخي العزيز...
الخلط بين نشر العلم وبين الدعاية أمر خطير جدا..
فهل من يضع دعاية لموضوع تعليم بالفيديو أو شرح لمادة علمية ويضع سعر الاشتراك وعنوان التسجيل... الخ أو اعلانات معاهد أو مواقع تشترط التسجيل للحصول على المادة العلمية......الخ
مثل من يضع رابط لملف أو تنزيل لملف أو رابط لموضوع تعليمي لعامة الناس؟

السبب الأول في منع الدعايات المدفوعة والترويج للتعليم المدفوع, هو أننا لا نقبل أن يتعرض أحد أعضاء الموقع للنصب أو الاستغلال, واذن الادارة معناه أننا سنتحرى عن نشاط هذا الشخص أو هذا المعهد أو تلك الشركة لنقف على مدى جديتها.

أشكرك على التنبيه..