المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : خــبطة الــموسم احــتـرف الــC C N A فى اقل وقت

الصفحات : [1] 2 3 4 5 6

saqr8000
06-06-2008, 02:27
[COLOR="Black"]السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

خبطة الموسم . وبمناسة الاجازة احب ان اهدى الى منتداى الحبيب والغالى بــ اعضاءة وكل مشرفينا الكرام ..

ونقدر نقول الزبدة اللى على راىء اخونا عراقى اى تى ونهنئه لحصوله على أفضل مشرف في عرب هاردوير - يونيو 2008
ولتكملة مسيرة الاستاذ العظيم (والعظمة لله وحده) الغالى محمد سمير نتمنى له العودة بقوة
وربنا يجزية خير لما يفعلة للمسلمين ويجعلة فى ميزان حسناتة ونهنئه بزواجة ونقولة ادعيلنا ههههههههه...ونتمنى عودة تسجيلة بقوة والله يوفقة .

والاخير ربه كريم. والكبير والفنان العبقرى استاذى الغالى والحبوب مشرفنا الهمام

لـــــو مـــــــــــارك

احب ان اهدى له هذا العمل الرائع واتمنى له التوفيق فى حياتة ويجازية خير لما يفعلة للمنتدى
وخدمة المسلمين واتمنى له التوفيق فى امتحانه القادم CCIE ونقول ربنا يسهل له ويجعل كل ما يفعله من اجل المنتدى او اى عضو به يكون فى ميزان حسناتة .

اسف يمكن زهقتو منى ولكن كنت عاوز اقول ولو كلمة بسيطه فى حق الاخوة المشرفين
اللى بجد بيمتعونا بكثير من الاعمال والافكار

وعلى فكرة فى اعضاء برضو ما يتخيروش عن المشرفين الاعزاء دول واكيد منهم االاستاذ العملاق

wobooo ربنا يجازية خير على اعماله ودة من الاخوة اللى اعتز بهم بالمنتدى وبيتعب كثيرا معانا وممتعنا باعماله الجميلة
اللى مش عارفين نشكره عليها ازاى فهو العموم الفقرى بشهادات ميكروسوفت فندعو له بالجنة ويجعل اعماله هذة فى ميزان حسناتة .
وفى اخوة تانية كتير بس ندخل بقى فى الموضوع لان الموضوع كدة هيبقى فرح وهانعوز ننقط
علشان التحيات اللى بنقولها دى .
بس بجد اعزرونى الناس دى يستهلو اكتر من هذا الكلام بكثير
الان وقبل اى حد مع الموسوعة الجميلة واللى مفيش بعدها شىء واللى يزاكرها يقدر يلم بالــCCNA من اول الصفر لحد ما تروح وتشتغل ههههههه

طبعا الشغل دة ارزاق ولكن لازم نحصن نفسنا ونكتسب الكثير حتى نكون جدرين بذلك

العمل دة عبارة عن موسوعة كتب للمزاكرة وكل شىء بجد بجد من البداية حتى النهاية

حتى الباص فور شور الاخير + اسئلة للنترفيو فى الCCNA + سيبكس كل ما فعلا تحتاجة + الاماكن اللى ممكن تمتحن بها بمصر

انا معاكم ان ممكن يكون الحاجات دى موجودة ولكن انا مجمعها لكم فى مكان واحد وب اسئلة تانية كتير &&&

المفاجئة الكبرى الفويس تبع العملاق المبدع صاحب الشخصية الجميلة والممتعة
أحـــــمـــد نــــبــيل
واحمد نبيل دى انستركتور من مصر ولكن مع احترامى لجميع الانستركتور بمصر دة عملاق بمعنى الكلمة
اولا بالنسبة للعلم جامد جدا وبالنسبة للاخلاق مايتوصفش
محترم ذو شخصية مودبة ملتزم دينيا معندهوش مانع بــ افادة اى حد حتى لو ميعرفوش معندهوش
كوسة يعنى كله بيعاملهم نفس المعاملة + دة كلة مع انه شخصية مرحه وكمان والله عنده علم ربنا يجعل
علمة دة فى ميزان حسناتة ولا يبخل على احد بمعلومة + كمان معاملة المادة معه (يعنى الفلوس)
ماتتوصفش .. على فكرة يا اخوانى انا مش بعمل دعاية ولكن انا بدى حق هذة الشخصية المحترمة دى

ملحوظة : الفويس دة متسجل فى محاضراتة فا ممكن تلاقو صوت طلبة وكدة يعنى مش مثلا زى الاخوة الافاضل ما بيسجلو لنا وكمان اخدنا راى المهندس احمد وقال انة مش ممانع خالص والمهم الناس تستفاد .

وعلى العموم دى تصبيرة لما نفوق ونعمل شغل احسن لها بس الناس تستفاد وتنجح وتفهم كمان

ملحوظة اخرى كل اللى انا عملتة انى جمعت للاخوة كل احتياجات اى فرد فى الCCNA
من أ الى ى
وكمان اصبرو عليا انا بحمل الفويس على قد ما اقدر ولكن بالنسبة للكتب وكل شىء تانى موجود

كل ما عليكم فعلة هو الدخول الى الينك دة وهتشفو كل حاجة وكل كام يوم ابقو ادخلو علشان تشوفو الفويس الجديدة اللى اتحملت ...

اخوانى انا قولت انا مش جايب حاجة من عندى بس انا كل اللى عملتة جمعت الحاجات دى لكم فى مكان واحد
كل اللى طالبة منكم الدعاء ليا فقط لان هذا العمل انا عملة لوجه الله تعالى وللافادة المسلمين

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اه معلش نسيت اللينك هههههههه

[COLOR="Red"]https://www.4shared.com/account/dir/7429323/ec9ac790/sharing.html?rnd=10

sasa_elsokary
06-06-2008, 02:38
الف شكر و الى الامام يا باشا :). بس يا ريت بجد تكمل المشوار لاحسن احنا هنا اللاعيبه بتاعتنا معندهاش لياقه و بتريح على الاخر :)
اتمنى تكون رسالتي وصلت و الشكر كل الشكر ليك و للانستركتور صاحبك

saqr8000
06-06-2008, 02:43
من عينى وانا بجد بعمل على قد ما اقدر نزل انت بس واستفاد

barka
06-06-2008, 03:08
مشكور اخي الطيب

بارك الله فيك

تحاتي

e_bawadi
06-06-2008, 03:31
thinxx saqr great job always forward

lumark_s
06-06-2008, 05:04
الف شكر و الى الامام يا باشا :). بس يا ريت بجد تكمل المشوار لاحسن احنا هنا اللاعيبه بتاعتنا معندهاش لياقه و بتريح على الاخر :)
اتمنى تكون رسالتي وصلت و الشكر كل الشكر ليك و للانستركتور صاحبك

نعم أخي وصلت رسالتك !!!!

وأشكرك على مشاعرك الطيبة !!!

طيب متورينا الللياقة بتاعت حضرتك؟؟؟!!!! يمكن تكون أحسن من لياقتنا بكتير !!!

يا ريت تورينا حاجة يا أستاذ !!!

saqr8000
06-06-2008, 10:19
مفاجاة كبيرة اول 3 فويس اتحملو مرة واحدة

يلا ادخلو وحملو ....

يا لومارك يا اخى نستحمل الناس علشان نفسها بجد يكون بالمنتدى اعمال حلوة
وبرضو المفروض يكون الناس مقدرين اى حد بيعمل حاجة ..وبعدين انا قولت اطمنة ومرتدش اردعلية
لان فعلا الناس بتعمل بجد على قد ما تقدر وكمان الناس دى مش قاعدة لينا فاضية عندها التزامات اخرى.
يا sasa_elsokary على فكرة اعمل اللى عليك وبعدين اجتهد انت برضو وماتعتمدش على حد
هاقولك شىء فى عضو كان ماشى مع المهندس محمد سمير لما لقى نفسة محتاج يخلص علشان عاوز
يعمل حاجة اخرى وينجز بمعنى اصح كمل هو وزاكر ونجح الحمد لله
انصحك اخى ان نجتهد وتزاكر واعمل اللى عليك وكل الاعضاء يا جماعة بجد كفاية موضوع التحميل دة مشكلة لوحده فا الناس دى بتتعب علشان تعمل الفديوهات دى

اخر حاجة اتمنى ان لا تضايق اخى لومارك من sasa_elsokary
وبعدين ماشفناش رايك اية بالموضوع ههههههههه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

hamidh
06-06-2008, 10:57
الله يعيط العافية اخي

وجزاك الله خير ووفقنا واياك وجميع المسلمين

محمد مندور
06-06-2008, 11:38
بارك الله لك أخي وجعله في موازين حسناتك

houdasite
06-06-2008, 11:54
جزاك الله كل خير يا اخى احمد

ahab
06-06-2008, 12:12
والله إنك رائع يا أحمد
بجد عمل عظيم ...... ومجهود كبير .... إنك تعطينا الوقت دا كله في رفع هذه الملفات وتجميعها .

الله يبارك فيك ويغفر لك ولوالديك

*** بس شوفلنا خبطة جديدة وحلوة لل ccnp أصل شكلها هتطول معانا ***

sharif_soper
06-06-2008, 13:07
السلام عليكم نرجوا من الاعضاء المشاركة في التصويت لعرب هاردوير كيفية التصويت في الرابط عذرا لصاحب الموضوع لانة موضوع يخص موقعنا الغالي
وجزاك الله كل خير علي هذا الموضوع

ادعم موقع عرب هاردوير في سباق المواقع

https://arabhardware.net/forum/showthread.php?p=607027#post607027

Marc_kamel
06-06-2008, 13:32
الشغل الجيل ده تستاهل عليه الف مليار شكر
الى الامام ولو محتاج حاجة تحب تضيفها
اطلب بس و انا معاك فى هذا العمل

oceanman2000
06-06-2008, 14:34
[thanks ya man , but i need you to htell me how i can downloads the pass4sure Exams
can you help me in that

microf0x
06-06-2008, 14:45
متشكر ليك يا أخي الكريم واستاذ لومارك استاذنا حتي لو في حد بتكلم عن لياقة اللعيبة فمعلش اللعيبة بتلعب من غير فلوس يعني تخرج من المتش في الوقت إلي هيا عيزاه جزاهم الله جميعا خيرا كثيرا .

هندسه العاشر
06-06-2008, 15:01
ممتاز اخ احمد ولكن ممكن نصيحه مني ليك ! ! !
لماذا لم تستأذن صاحب التسجيلات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عموما انا استأذنته
وكان من الافضل ان تقوم انت بذلك حتي لا تعمل بحق غير حقك !!!!!!!!!!!!!!!!!
عموما عمل مميز ولا مشكله من اكمال رفع الفويسات
اعتقد انه معاك بريدي وكان بأمكانك سؤالي لاستأذان المهندس احمد نبيل
عموما بارك الله فيك وبالتوفيق ان شاء الله
امضاء
محمد عادل

saqr8000
06-06-2008, 18:54
ههههههههه يا محمد عيب عليك ودى حاجة تفتنى{اعتقد انه معاك بريدي وكان بأمكانك سؤالي لاستأذان المهندس احمد نبيل!!!!!! هههههههههههههه:D } انا اكيد استاذنت المهندس احمد نبيل
وبعدين هو انا صغير ما استاذنة انا وعلى العموم شكرا على كلامك ...

وانا قولت ان الراجل مش محتاج كوسة (وسطة ) حتى لو طلبت منة معلومة او شىء اخر واظن يا محمد ان الكلام اللى انا قولتة فية كل صح 1.000.000.000 % وقليل كمان علية .

وبعدين انا قولت فية قصيدة شعر ههههههه وذكرت ان دى حاجة مش ملكى وكمان المهندس احمد نبيل وافق بالCCNP
مش هيوافق بالCCNA
ومن هنا نشكر الانستركتور العملاق احمد نبيل لانه مش بيمانع بنشر العلم زى اخوان لنا كتير ومنهم لومارك

وعلى العموم ادعى بس وربنا يوفق الجميع

lumark_s
06-06-2008, 20:47
بارك الله فيكم وفي صاحب التسجيلات.

وأؤكد لكم على أن المسيرة ستستمر رغم الصعاب ومصاعب الحياة وظروف العمل، ولكن المسيرة ستسمر بعون الله.

hamdy916
06-06-2008, 22:59
بارك الله فيكم وفي صاحب التسجيلات.

وأؤكد لكم على أن المسيرة ستستمر رغم الصعاب ومصاعب الحياة وظروف العمل، ولكن المسيرة ستسمر بعون الله.

يـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ارب

memoragaa
06-06-2008, 23:59
تسلم اخى احمد وربنا يجازيك خير

tornido
07-06-2008, 00:03
الف شكرا و جزيك الله كل خير و منتظرين كل جديد

muh007
07-06-2008, 00:07
شكرا جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
الى الامام دوما

saqr8000
07-06-2008, 00:15
احبائى احب ان ابلغكم انى نزلت كمان 3 فويس كمان

هندسه العاشر
07-06-2008, 00:20
أحمد تعلم مدي معرفتي بيك
ولكن لاحظ اخي العزيز اني الزم بعمل ما اراه صح ويصح دون النظر في اي شئ اخر لعلاقات او معارف او اصحاب
بمعني اصح يا اخي العزيز انا لا اريد اخذ ملك احد الا ان يوافق عليه صاحبه
تعلم لماذا
ربما اذا علمت تعذرني
السبب يا اخ احمد صقر
هو ان يبارك الله فيها لمن يسمعها
وحتي يكون الامر بما يرضي الله
ولا نأخذ حق ليس من حقوقنا ولدينا فرصه سؤال صاحبها
تحياتي يا باشا وياريت تكون فاهم قصدي صح وعارف قد ايه انا بحبك وبحترمك
اخوك محمد عادل

muh007
07-06-2008, 00:21
جزاك الله كل خير يا اخى

ahmed26
07-06-2008, 00:24
بارك الله فيك أخي على الفكرة الجميلة وإن شاء الله يستفيد منها الجميع

saqr8000
07-06-2008, 01:58
انت عندك حق ولكن حبيت اولا اوضح اللى حصل وبعدين
من غير زعل كلامك كان مش ظريف شوية وانت اصلا ما تعرفش انا مكلم الراجل والا لا؟؟؟ ولا تعرف اى تفاصيل
وبعدين لو انت زى ما بتقول قصدك خير اكيد انت عارف اميلى كنت ابعتلى او ابعتلى على الخاص
وتفهم الموضوع وبعدين يا اخى انا كلامى واضح من اول الموضوع ولما رديت عليك كلامى كان اوضح
وكمان دة عمل تراه مش صح ؟؟؟؟وكمان انت مفكر انى عامل الموضوع دة مش للافادة مستنى من اى حد يجاملنى
وبعدين دى وجهة نظرك !!!!!
وكمان انا ما اخذتش حاجة ملك لاحد انا ماقولتش دى تسجيلاتى وبعدين ملعومة لك >>>>>>
المهندس احمد نبيل اظن مش بيمانع للنشر وبيوزعة على الطلابة عنده .,واظن انت عارف
وسيبك من الكلام دة ...ومش عارف يا اخى لية انت الوحيد اللى متحفز كدة
كل الناس مبسوط ة الا انت شايف انى سارق حق الغير مع انى ما اخذتش حق حد لان كلامى واضح من الاول ولو انت ما اخذتش بالك من اول الموضوع ...هقولها تانى
انا يا اخوانى كلامى واضح دة ملك للمهندس احمد نبيل وقولت كمان انا مش مؤلف الكتب دى ودى كتب معروفة طبعا
ولكن كل اللى عملتة بحاول اجمعها للاعضاء بمكان واحد كى تستفيد بها وقولت انا مش عاوز شىء من احد غير الدعاء لى
وانا اصلا العمل دة لوجه الله تعالى

sharif_soper
07-06-2008, 09:38
السلام عليكم اولا ياخواني انت اخوات اخي محمد عادول واخي احمد صقر وبعدين بصراحة انا قرات في موضوع ان الاستاذ الفاضل احمد نبيل رحب بالموضوع وقلتوا منتظرين حد يتبرع ويرفع دروس لانها كبير لست ادي هل مستر احمد نبيل غير رائية ام ماذا وعلي العموم حصل خير وشكر علي كل حال ليكم وجعلة الله في ميزان مستر احمد نبيل واللي رفعة

ahab
07-06-2008, 10:29
لست ادي هل مستر احمد نبيل غير رائية ام ماذا

وعليكم السلام يا أخي شريف
الأستاذ / أحمد نبيل لم يغير رأيه
أنا اتصلت عليه أمس علشان أشكره وبصراحة الراجل محترم جدًا وقال أنا في الخدمة في أي وقت.
فقط يطلب منكم الدعاء

moh-amin
07-06-2008, 10:36
شكرا يا saqr8000
وجعله الله لك في ميزان حسناتك ، ووفقك الله لما يحبه ويرضاه