المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عاوز تكملة شرح الفيديو CCNA

Moody_Egypt2010
16-06-2008, 19:05
احب اعرف نفسى الأول انا م/محمود مهندس اتصالات بشتغل فى شبكة موبايلى السعودية
أولا احب أشكر الدكتور / لو مارك والمهندس Mohamedsn على الشرح الجميل اللى فى الفيديو الخاص بكورس CCNA بس انا ليا طلبين الأول عاوز نمرة الموبايل الخاص بالمهندس محمد علشان عاوز اخد رأيه فى بعض الحاجات تانى حاجة نفسى فى باقى الفيديو لأنى بشتغل دلوقتى فى السعودية فى شركة موبايلى وبصراحة نفسى اشتغل فى الشبكات لأنى بحبها اكتر من مجال المحمول. وياريت اى حد يساعدنى فى انى اتوصل لمهندس محمد انا الميل بتاعى Mahmoud_Egypt2010@yahoo.com ورقم جوالى : 0564088930 و عاوز اعرف ياترى اختبار 802-640 هاينتهى امتى علشان اشوف اذا كنت هالحق امتحن ولا لأ ولكم جزيل الشكر وصالح الدعاء.

alisaed
16-06-2008, 19:49
اخي بالنسبة لامتحان 802 فاعتقد انه سيستمر لعدة سنوات قادمة و لن يلغى قريبا.

ta3bt
17-06-2008, 01:17
ان شاء الله الاستاد محمد سمير يكمل الفديو

لكن الان هو مشغول شوي ربنا معاه

Foadd
17-06-2008, 17:23
640 - 802 أعتقد لسه بدري عليه لأن التحديث دا لسه حاصل قريب

mohammedsn
18-06-2008, 10:49
اخي الكريم ممكن تشتغل شغل نتورك بداخل شركة موبايلي برضه
بس المهم انك تكون عندك معرفة قوية بالنتورك و بالتالي تحاول تحول لقسم النتورك لان شركات المحمول قسم النتورك فيها ضخم
فانا الحمد لله أعمل بشركة محمول مشهورة في مصر و قسم النتورك فيها عالي جدا و الحمد لله

نعم ممكن يحدث تحديث علي الشهادة بس مش يلغي الشهادة ديت
يعني يكون في ccna عادي و ده اللي يقام بشرحها الآن
و قسم ccna voice وواحد تاني ccna wireless
و أنت اختار يا ريس
فما تقلقش زاكر اللي موجود دلوقتي و ده هتفضل موجودة و قدامها فترة لا تقلق
و أتمني لك التوفيق
أما بالنسبة لنمرة الهاتف فسامحني ده صعبة شوية لاني بهذه الطريقة لن استطيع أن تكون لي حياة خاصة و و ساضطر لغلق التليفون لكثرة المكالمات و طبعا تبع شغل النتورك ممنوع اغلاق المحمول مطلقا لانه ممكن طلبك في اي لحظة لحدوث اي شئ بالنتورك

hisham_munshar
19-06-2008, 01:05
بالفعل نتمنى اكمال الشرح

sisaoking
22-06-2008, 06:31
شكرا جزيلا مستر محمد

miro_10
23-06-2008, 23:17
اخي الكريم ممكن تشتغل شغل نتورك بداخل شركة موبايلي برضه
بس المهم انك تكون عندك معرفة قوية بالنتورك و بالتالي تحاول تحول لقسم النتورك لان شركات المحمول قسم النتورك فيها ضخم
فانا الحمد لله أعمل بشركة محمول مشهورة في مصر و قسم النتورك فيها عالي جدا و الحمد لله

نعم ممكن يحدث تحديث علي الشهادة بس مش يلغي الشهادة ديت
يعني يكون في ccna عادي و ده اللي يقام بشرحها الآن
و قسم ccna voice وواحد تاني ccna wireless
و أنت اختار يا ريس
فما تقلقش زاكر اللي موجود دلوقتي و ده هتفضل موجودة و قدامها فترة لا تقلق
و أتمني لك التوفيق
أما بالنسبة لنمرة الهاتف فسامحني ده صعبة شوية لاني بهذه الطريقة لن استطيع أن تكون لي حياة خاصة و و ساضطر لغلق التليفون لكثرة المكالمات و طبعا تبع شغل النتورك ممنوع اغلاق المحمول مطلقا لانه ممكن طلبك في اي لحظة لحدوث اي شئ بالنتورك

مستر محمد إحنا مبسوطين إن حضرتك متابعنا وموجود إحنا بجد رجعلنا الأمل تاني إن حضرتك تكمل الشرح وترجع تاني
بجد يامستر محمد إحنا مفتقدين حضرتك جداااااااااااااااااااااا
وياريت ترجع لنا في أسرع وقت ممكن
وشاكرين ليك جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ayones
23-06-2008, 23:38
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
هذة اول رسالة اكتبها فى هذا المنتدى العظيم وانى ابعت كل تحياتى و شكرى الى الأخ لومارك و الأخ محمد سمير على المجهود الرائع الممتاز بل اكثر من ممتاز و لكننى احب ان اقل لهما خسارة هذا المجهود الكبير ان يضيع بعدم اكتمالة و انا متاكد انى رايكم مثل راى ان اى عمل يرجو صاحبة منة رضى الله تعالى لا بد ان يكمل الى النهاية ان كان فى استطاعتة ذالك على العموم الف شكر لهما و اتمنى من الله ان يمنحهم الصحة و الرضى و النجاح و السلام عليكم و رحمة الله

oceanman2000
24-06-2008, 01:31
thanks for moody because he give chance for us to see Mr/MOHAMMED SN and we hope from him to complete CCNA course and I thanks Mr/WOOOO REALLY HE IS VERY GOOD MAN HE SUPPORT US AND HE IS going to complete the CCNA but easy easy same when he did that before with MCSE COURSE really here i found my real brother who care and support other with out any knowledge about other person who will get this knowledge ,
thank you so much For all ARAB HARD WARE

hady31
27-06-2008, 01:37
السلام عليكم
ليه سؤال ممكن تلقوه غريب شويه بس استحملونى
هو ممكن بشهادة ccna لو اتقنتها القى شغل فى مجال الشبكات كويس
والا لازم اكون خريج هندسه عشان القى شغل كويس
ولكم جزيل الشكر

amgadsameer
28-06-2008, 12:35
يا ريت يا جماعه بعد اذنكم لو حد معاه شروح الفيديو بتاعت المهندس محمد
ضرورى
يديني اللينكات بتاعتها لان انا عندي الجزا ( 1 - 2 - 6 - 7 ) و محتاجد الباقى ضرورى

abdoulrhman
08-07-2008, 13:33
الاخ العزيز الكبير محمد والخ لومارك بصراحه انا فرحت جدا لما لقيت حاجه بالمنظر ده وبصراحه اول مره اشوف شرح بالسلاسه الجميلة دي وكنت واخدهم من منتدي تاني وقولت لازم اسجل في المنتدي ده بس زعلت قوي لما لقيت الموضوع اتقفل وعاوز اقولكم حاجه مش كل الناس معاها فلوس انها تاخد الكورس فانا بطلب منكم ياريت اذا سمحتوا نكمل المووع الشيق ودي حاجة ترجعلكوا طبعا والله المستعان

mora2000
08-07-2008, 17:21
والله انا بضم صوتى مع الاخ abdoulrhman لاننا فعلا محتاجين الدروس دية

mora2000
08-07-2008, 17:26
يا ريت يا جماعه بعد اذنكم لو حد معاه شروح الفيديو بتاعت المهندس محمد
ضرورى
يديني اللينكات بتاعتها لان انا عندي الجزا ( 1 - 2 - 6 - 7 ) و محتاجد الباقى ضرورى

اخ العزيز الرابط دة هتلاقي فية اللى انت عاوزة ان شاء الله

https://www.4shared.com/dir/3003635/608a440e/sharing.html

mora2000
08-07-2008, 17:31
السلام عليكم
ليه سؤال ممكن تلقوه غريب شويه بس استحملونى
هو ممكن بشهادة ccna لو اتقنتها القى شغل فى مجال الشبكات كويس
والا لازم اكون خريج هندسه عشان القى شغل كويس
ولكم جزيل الشكر

معتقدش انه لازم علشان تشتغل في الشبكات تبقي خريج هندسة والا كانوا خصصوا الشهادات لبتوع الهندسة بس.
قول يا رب واجتهد شوية وانت تلاقي شغل في احسن الشركات وعقبالنا كلنا طبعا