المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : حد بيبيع بالتقسيط في الاسكندرية

negro wolf
17-08-2008, 15:20
السلام عليكم يا شباب
بسال لو فيه حد في الاسكندرية بيبيع قطع كمبيوتر
او شاشات LCD
بالتقسيط
:(:(:(:(

dxbboy77
22-08-2008, 09:32
تمت الموافقة علي الموضوع ..
dxbboy77 ..

milano2100
23-08-2008, 00:35
aywa yabasha shof enta 3awez shasha kam we ana ageblak eley enta 3awzo kalemny 3ala 0124823038

negro wolf
23-08-2008, 09:24
aywa yabasha shof enta 3awez shasha kam we ana ageblak eley enta 3awzo kalemny 3ala 0124823038

هكلمك قريبا
بس ياريت لو عندك ايميل ابعتهولى ع الخاص موقتا

negro wolf
30-08-2008, 22:53
ادخل على زباله .com

شكرا يا محترم
كل اناء ينضح بما فيه
فما انت سوى سفيه اهانني ... فأثرت السكوت خوفا من ان يزداد في سفهه
اترك الامر للمشرفين في التعامل معك

shek00
31-08-2008, 00:00
ادخل على زباله .com

والله العظيم الاخ negro wolf رد عليك رد مينفعش ارد بعده انا كنت داخل بصراحه بعد ماقريت كلامك انا اتنرفزت للراجل والله لكن هو قام بالواجب وفعلا والله كل اناء بنضح بما فيه

وبالتوفيق لصاحب الموضوع

nxman
01-09-2008, 14:33
under coming mixing off coming off ministries complexing of

nxman
01-09-2008, 14:48
مشاركة مخالفة

المشرف العام

OneClick
01-09-2008, 19:30
يا جماعه ده اللي اسمه nxman

ده استحاله يكون سعودي ولا عربي اصلا

ده واحد عايز مشاكل فهميين

shek00
01-09-2008, 21:29
برجاء من المشرفين التعامل مع هذا الشخص لانه افسد الموضوع على صاحبه

negro wolf
02-09-2008, 01:55
ياريت يكون فيه تعامل مع المشرفين
مع الانسان الغير محترم

nxman
02-09-2008, 07:45
الدنيا بخير ياشباب وكل عام وانتم بخير بمناسبه رمضان المبارك

misoo
02-09-2008, 14:40
عليك علي كارفور وهو بيقسط

OneClick
02-09-2008, 15:40
الدنيا بخير ياشباب وكل عام وانتم بخير بمناسبه رمضان المبارك

أنت عبيط كمان

امل ايه العبل ده

Mubarak
02-09-2008, 23:14
الأخ NXMAN باستطاعة أي أخ وضع صورة تجرح مشاعرك، كان من الاولى بك طلب حذفها بمجرد شعورك بأن الأخوة انجرحوا بهذا التصرف، ولو كنت تشعر أن رمضان كريم كما تزعم لكان تصرفك أفضل من هذا.

إذا تكرر منك التصرف سيتم إيقافك.

misoo
03-09-2008, 01:33
فييييييييين الادارة والمشرفين هما الادارة خايفة تضرده ولا ايه هو انت لسي حتديه تحذير احنا كلنا عرب ومصر فعلا ارض الحضارة وانت بتيجي تتفرج علي حضارتها ارض الاهرامات الي مفيش حد عرف يعمل ذيها ارض الفراعنة يلا

negro wolf
03-09-2008, 02:53
ارجو من الادارة ايقاف العضو

lumark_s
03-09-2008, 07:43
فييييييييين الادارة والمشرفين هما الادارة خايفة تضرده ولا ايه هو انت لسي حتديه تحذير احنا كلنا عرب ومصر فعلا ارض الحضارة وانت بتيجي تتفرج علي حضارتها ارض الاهرامات الي مفيش حد عرف يعمل ذيها ارض الفراعنة يلا

على رسلك يا أخي الكريم

الإدارة لا تخاف من طرد أحد كما تعتقد، لا يوجد أحد في هذا المنتدى فوق الأنظمة والقوانين، ولا حتى المشرفين، ولكن هل لابد أن يكون كل المشرفين جالسين في المنتدى 24 ساعة حتى يتابعوا كل الردود؟!

حلمك علينا أخي الكريم

misoo
03-09-2008, 12:22
متشكر لتجاوب الادارة ولكن هذا العضو حتي الان لم يوقف فما هو العمل وللعلم انا لما كنت بتكلم بالاسلوب داا كان من باب التجاوب ومتزعلش يا ادارة و لكن ارجو التجاوب سريعا

lumark_s
03-09-2008, 12:46
متشكر لتجاوب الادارة ولكن هذا العضو حتي الان لم يوقف فما هو العمل وللعلم انا لما كنت بتكلم بالاسلوب داا كان من باب التجاوب ومتزعلش يا ادارة و لكن ارجو التجاوب سريعا

أرجو التجاوب سريعاً على ماذا يا أخي؟؟!!!!!

إنت مالك ومال إجرائات الإدارة!! هذا إجراء يخص الإدارة، معاقبة العضو وطرده هو من إختصاص الإدارة فقط، الإدارة العليا فقط.

تم التبليغ عن المخالفة ، وتم إجراء اللازم من قبل المشرفين، ومن ثم ستتطلع الإدارة على الموضوع وتقرر اللازم، إلى هنا إنتهى دوري و دورك أخي بارك الله فيك وفي مجهودك في المنتدى، لا أنا ولا أنت يحق لنا أن نشترط على الإدارة ما هي فاعلة في أمر هذا العضو القليل الأدب والأخلاق، هذا من إختصاص الإدارة العليا فقط.

أشكرك أخي الكريم.

misoo
03-09-2008, 14:03
شكرا

Bloody Wolf
03-09-2008, 15:03
أرجو التجاوب سريعاً على ماذا يا أخي؟؟!!!!!

إنت مالك ومال إجرائات الإدارة!! هذا إجراء يخص الإدارة، معاقبة العضو وطرده هو من إختصاص الإدارة فقط، الإدارة العليا فقط.

تم التبليغ عن المخالفة ، وتم إجراء اللازم من قبل المشرفين، ومن ثم ستتطلع الإدارة على الموضوع وتقرر اللازم، إلى هنا إنتهى دوري و دورك أخي بارك الله فيك وفي مجهودك في المنتدى، لا أنا ولا أنت يحق لنا أن نشترط على الإدارة ما هي فاعلة في أمر هذا العضو القليل الأدب والأخلاق، هذا من إختصاص الإدارة العليا فقط.

أشكرك أخي الكريم.

مشكورة ايتها الاداره الحكيمه

فعلا رد مقنع جدا

كل من يرد رد سئ او مخالف .............. لليس لنا به اى دخل و لا جتى التبليغ

الاداره هى سيف مسلط على رقاب الاعضاء

بارك الله فيك

استفسار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما المقصود بالادارة العليا بارك الله فيك

و الله انا مشترك فى اكثر من 10 منتديات و منهم منتديات يصل عدد مشتركيها اكثر من المليون

و لم اسمع ابدا ابدا عن شئ يسمى الاداره العليا

استفسار اخر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما وظيفه المراقبين والمشرفين و ما هو دورهم فى الادارة

بارك الله فيكم اخوانى وكل عام وانتم بكل الخير

negro wolf
03-09-2008, 23:54
السلام عليكم اخي الكريم lumark_s
و كل اخوانى اللى غضبوا عشان اهانتى
انا العضو المهان في هذا الموضوع
و ما اعتقدش ان من العدل انى اتهان و ما اردش الاهانه
و استنى الاوامر العليا بايقاف العضو اللى اهانني
طيب ممكن بعد اذن الادارة العليا اشتمه و اهينه
و ربنا يسهل بعدها ......... مانا مش هتوقف
و ممكن اشتم المشرف شخصيا و مش هتوقف برده عادى
ولا هتوقف لو اهنت المشرف و العضو لا ؟؟؟؟؟

انا بطالب بحقى و حفظ شخصي المهان
و ايقاف العضو
او اعطائي الحق باعداة حقى بطريقتى
و هى اني اهينه امام الجميع كما اهانني
و شكرا لكل انسان محترم رد في هذا الموضوع

sharif_soper
04-09-2008, 04:02
السلام عليكم اخي العزيز هذا الشخص اساسا غير مهذب وليس يقصدك انت هذا الشخص عمل موضوع مستقل مع نفسة بيهين المصرين ومن الواضح انة معقد من المصرين وبمعنا اصح داخل يهيس واتوقف وعايز اقول حضرتك حاجة عرب هاردوير مش بيحب يخسر اعضائة بسهول ولكن اذا تكرر هذا الموضوع لان يتردد بطردة نهائيا وارجو منك ومن اخواني عدم الرد وانهاء الموضوع لان الحكيم من يتحكم في نفسة في شدة الغضب

sharif_soper
04-09-2008, 04:15
السلام عليكم بعد اذان الادارة سوف اوقف الموضوع لحين ماتري الادارة فتحة او غلقة لكي نحد من شدة التوتر الذي احدثة العضو الغير مهذب

lumark_s
04-09-2008, 22:16
مشكورة ايتها الاداره الحكيمه
فعلا رد مقنع جدا
كل من يرد رد سئ او مخالف .............. لليس لنا به اى دخل و لا جتى التبليغ
الاداره هى سيف مسلط على رقاب الاعضاء
بارك الله فيك
استفسار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما المقصود بالادارة العليا بارك الله فيك
و الله انا مشترك فى اكثر من 10 منتديات و منهم منتديات يصل عدد مشتركيها اكثر من المليون
و لم اسمع ابدا ابدا عن شئ يسمى الاداره العليا
استفسار اخر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما وظيفه المراقبين والمشرفين و ما هو دورهم فى الادارة
بارك الله فيكم اخوانى وكل عام وانتم بكل الخير

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أولاً أعتذر أشد الإعتذار من الأخ شريف على كتابتي لتعليق رغم أنه أغلق المقال، فبرجاء تقبل عذري يا أخ شريف.

لا أعرف مالذي تحاول الوصول إليه يا أخي الفنكوش من خلال تعليقك هذا والذي لا أرى فيه سوى فلسفة زائدة وإدعاء باطل لا أساس له من الصحة.

تبالغ وتتهكم بقولك أنه ليس لكم الحق في التبليغ عن أي رد مسيء ومخالف، وهذا يعني بصراحة أعتبره تهكم، لأنك ببساطة تمتلك حق التبليغ عن أي مشاركة مسيئة فلماذا تدعي هذا الإدعاء، أمن باب التهكم أم ماذا؟

ثانياً تقول إن الإدارة سيف مسلط على رقاب الأعضاء!!! عجباً لمثل هذا التعليق الذي ليس له داعي على الإطلاق، من قال لك ذلك؟ هل لك أن تعطيني مثال على ما تدعي؟ أم أنه فقط رغبة بالكتابة و حب التبلي على الآخرين؟!

تسأل مالمقصود بالإدارة العليا؟؟ أقول لك هي من أسست هذا المنتدى، هي من أقامت دعائمه وجعلتك تكتب فيه ما شئت، هذه هي الإدارة العليا.

أول مرة أسمع منتدى به أكثر من مليون عضو! وأن وجد فأعتقد أن مشاركاتك في ذلك المنتدى أكثر من 273 !!!

وظيفة المراقبين هي وظيفة تطوعية يقوم فيها الشخص المشرف بمساعدة الإدارة على تنمية هذا المنتدى والمساهمة برقيه ورفعته، ومن ثم تأتي الأمور الإدارية الآخرى مثل متابعة المشاركات وتعديل وحذف المخالف منها.

أتمنى أن أكون قد أجبتك على أسئلتك والتي ((والله أعلم)) أن جلها تهكمية يراد منها السخرية فقط، هذا رأيي وربما أكون مخطئاً والله أعلم.

السلام عليكم اخي الكريم lumark_s
و كل اخوانى اللى غضبوا عشان اهانتى
انا العضو المهان في هذا الموضوع
و ما اعتقدش ان من العدل انى اتهان و ما اردش الاهانه
و استنى الاوامر العليا بايقاف العضو اللى اهانني
طيب ممكن بعد اذن الادارة العليا اشتمه و اهينه
و ربنا يسهل بعدها ......... مانا مش هتوقف
و ممكن اشتم المشرف شخصيا و مش هتوقف برده عادى
ولا هتوقف لو اهنت المشرف و العضو لا ؟؟؟؟؟
انا بطالب بحقى و حفظ شخصي المهان
و ايقاف العضو
او اعطائي الحق باعداة حقى بطريقتى
و هى اني اهينه امام الجميع كما اهانني
و شكرا لكل انسان محترم رد في هذا الموضوع

أخي الكريم، لماذا تأخذ الموضوع على أنه إهانة شخصية لك، هذا الشخص أساء لكل العرب بتعليقه هذا، أنا لست مصري ((وأتشرف أن أكون مصري)) ولكني أعتبره أساء لي، فلماذا تحاول أن تظهر أنك الضحية الأولى والاخيرة في هذا المقال.

ثم إن هذا منتدى تقني، ونحن هنا كلنا أعضاء بما فيهم أنا وأنت ، ولا يجوز بتاتاً شتم وإهانة أي عضو في هذا المنتدى، وأنا بصراحة أتعجب من تعليقك، تطالب أن تشتم العضو الذي أساء لك وتطالب أن تشتم المشرفين، طبعاً النتيجة محسومة سلفاً، وهي أنك ستنال عقوبة على ذلك .

لماذا تنظرون للأمر على أنه إنتقام، لماذا لا نقتدى بالرسول الأعظم عليه الصلاة والسلام، ألم يكن يسب ويضرب ويهان، هل كان يرد ذلك إلا بالدعوة الحسنة والكلمة الطيبة؟؟ لماذا نبتعد عن الرسول الأعظم في أخلاقنا؟؟

قلنا لك بأن العضو الذي أساء قد تمت مخالفته، وستقوم الإدارة بحظره، وإعتذرنا لك وقلنا لك نعتذر عما بدر من هذا العضو المسيء، نعتذر لإخواننا المصريين على هذا التطاول من شخص لا يمت لخق الرسول بصلة، فماذا تريد أكثر من ذلك؟؟؟؟؟

ثم إن ردك عليه بنفس الإسلوب سيجعلك معه في نفس الخانة، فلماذا هذا النوع من الردود الغريبة يا أخي؟؟؟

أعتذر منك مرة أخرى ومن كل الأخوة المصريين على تصرف هذا العضو الغير مهذب وأتمنى أن تتقبل إعتذاري ، وأتمنى أن ينتهي الكلام عند هذه النقطة.

أشكركم جميعاً وحياكم الله في هذا المنتدى ، الذي لا يكبر إلا بكم.

darkfalcon
05-09-2008, 01:31
انا من اسكندرية برضه...و كنت من حوالي 5 شهور زيك كدة بالضبط دايخ على حد يبيعلي بالتقسيط عشان اجيب مواصفات عالية كون ميزانيتي كانت قليلة وقتها...دخت السبع دوخات و في الاخر لقيت اتنين بس موجودين في سموحة ممكن يدوني المواصفات اللي انا عايزها بالتقسيط..و كانت المواصفات كالتالي:

C2D 2.3 4MB cache (مش فاكر رقم الموديل كان ايه..البروسيسور دة انقرض دلوقت)
ماذربورد Asus p5k
رام 2 جيجا باص 800
فيجا x1650 pro
هارد 250

عارف كنت حندب و اجيبهم بكام؟
4400 اجمالي الاقساط و المقدم!!!!

واحد منهم بيزود نسبة 45 في المائة على سعره الاساسي لما يقسط..و التاني كان عايز 60 في المائة!!!

في اخر لحظة بعد خلاص اتفقت عدلت عن قرار الشراء و الحمد لله. و قررت اني استنى حتى لو شهور ولا اني اربط نفسي في شخص قذر و مستغل زي دة.

و الحمد لله دلوقت بص على مكونات جهازي اللي اتكلف اقل من 3900 كاش..و قارنها باللي كنت حجيبه ب 4400 !.

ابعد عن سكة القسط..استنى كام شهر حوش فيهم للمكونات اللي نفسك فيها و ريح دماغك احسن صدقني.

دة كل اللي عندي اقولهولك و القرار ليك.

war4game
05-09-2008, 09:43
Attention - You are viewing World of Warcraft Gold on US servers, click here for WoW Gold EUR. Farming for World of Warcraft gold isn't easy, but you can buy cheap WoW gold, power leveling, world of warcraft accounts, items & guides on sale. We have revolutionized the exchange of money to wow gold. Purchase WoW gold online & power up your character ot the next level. Our world class customer service will make sure you are more than satisfied with every purchase. Feel free to contact our 24 hour live support with any questions you may have. Shop now and play as a VIP! World of Warcraft gold, power leveling, WoW accounts & items are available on all servers. Make sure you check your server for sales on WOW gold, power leveling, accounts & items. Why risk buying WoW gold from unknown sellers & stores? warhammer gold (https://my4game.com/)buy warhammer gold (https://my4game.com/)ffxi gil (https://my4game.com/)AION gold (https://my4game.com/)AION power leveling (https://my4game.com/)

negro wolf
05-09-2008, 23:56
السلام عليكم اخى الكريم
lumark_s
ارجو عدم مهاجمتى لانى لا اتحدث عن اهانه المصريين
فانا لست سعد زغلول او جمال عبد الناصر
و لو انها اهانتنتى كونى مصريا ايضا
لكن حضرتك اقري الموضوع من اوله
انا سالت عن حد بيبيع حاجات بالتقسيط بالاسكندرية
و هو قالى ادخل على زبالة دوت كوم
و هذا مما فيه تقليل من شانى و تهكم علي
و انا لم اكن ساهين المشرفين او العضو نفسه
و لو انه لو ماكان اتوقف لكان من حقى
كما فعل عمر بن الخطاب مع ابن عمرو بن العاص
و انا لست النبي محمد
عليه افضل الصلاة و السلام

اخير و عشان نقفل الموضوع
تم ايقاف العضو و حصل خير و اتمنى اغلاق الموضوع
لكنى لم اكن مخطيء للحظة او في رد
شكرا يا شباب و يا مشرفين لكم جميعا

misoo
06-09-2008, 17:48
يا جماعة احنا كلنا متفقين ان الراجل داا الغلط ركبوا من ساسوا لراسوا وبعدين احنا يا ادارة مش انبياء او صحابة علشان تقولي اعمل ذيهم طب ماهو من الاول دخل وشتم معملش ليه ذيي ما الدين مابيقول ولم يتلفقظ بالفاظ خارجة وبعدين انا حاسس في ردود الادارة انها فيها تحامل وتثاقل علي المجني عليه ولم يردوا ردا واحدا علي الجاني وشكرا ليكم وياريت الموضوع يتقفل