المحادثة بين jetlin و Eng.Waleed84

10 رسائل الزوار

1. لو على الملحقات تقدر تستفسر منه بس طالما الموديل مش هو يبقى خلاص
    تحت امرك و الجهاز بتاعنا فعلا زيرو كما مذكور فى اللينك ان شاء الله
  2. ومتنساش بأنه كمان لم يذكر أي ملحقات الجهاز
    والحمد لله تأكدنا نحن من اللينك لدينا
  3. شكرا لك أخي الكريم
    علي محاولات تقليل المبلغ
    ربنا يكرمك
    ولكن هذا الجهاز مش هو نفسه بالضبط
    ثانيا وده الاهم أنا لا أثق بأننه جديد بالكرتونه فالكرتونه ليس مقياس
    مع أحترامي فالآغلبيه بيكون استعمل الجهاز ولو فتره بسيطه وبيقول بالكرتونه
    مثلآ أنا محتفظ بجميع كراتين الاجهزه لدي
    وعندما ترها صعب انك تقول انها مستعمله من الاستخدام الجيد

فانا أحب دائما أكون أول مستخدم ولا أضمن غير ذلك

بكل الاحاوال أحنا اتأكدنا بأن الجهاز الذي أنا أخترته بأنه جديد (( زيورو )) كما أرسلت لي حضرتك
  4. لاشكر على واجب وجزاك الله خيرا على كلامك الجميل ده وطبعا ده حقك انك تسال وتعرف اللى انت عايزه
    وده رقم تليفونى مظبوط وانا بحب اساعد الناس من غير حاجه فى حدود امكانياتى ومقدرتى وعشان كده هرخم عليك شويه معلش وشوف كده فى حد بيبيع رسيفر نفس الموديل بس معرفش نفس الامكانيات ولا لا
    http://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=407861
    فلو هو يبقى انت اولا بالفرق ده
  5. شكرا لك أخي الكريم علي سعة صدرك أولآ
    ومره آخري سامحني
    تقريبا أحنا اتفقنا وأنا مرتاح لكلامك وربنا يعلم
    فكره جميله لتصوير المنتج هناك للتأكد وهذه النقطه تحسب لتعاونك الشديد وتربيتك
    وموضوع أنني اجرب الجهاز هثق بك وبكلامك بأنك سوف تطمأن علي حالة المنتج
    وربنا يسهل بأمر الله
    بالنسبه لرقم تليفون حضرتك هو الرقم ده (( 01020037761 ))

في هذه الحاله سأقوم بالآتصال بحضرتك علي هذا الرقم خلال آيام بأمر الله
    برجاء التأكيد علي ان هذا الرقم هو رقم حضرتك ومضبوط
    سعيد جدا بأن هناك أشخاص علي خلق مثلك ويشرفني التعامل معك
  6. - مكان الاستلام هيكون عند حضرتك مفيش مشاكل عن طريق شركة شحن وهى بتستلم منك باقى المبلغ بس هى مش هتستنى لحد ماحضرتك تجرب المنتج يعنى هى مش هتسلمك المنتج الا لما تستلم المبلغ المتبقى
    - مش فاهم النقطه ده يريت توضح
    - لا للاسف والله ماشترتش ريسيفرات قبل كده لحد بس عموما كده ولا كده الجمارك المصريه شغاله بمزاجها وربنا يسطر اهم حاجه مايكونش ممنوع من الدخول
    - بالنسبه لحضرتك من 15 ل 20 يوم عشان من اوروبا

7. - مفيش ولا شلن زياده ان شاء الله يعنى المقدم 1300 جنيه وعند الاستلام 1950 جنيه ولو حصل اى تغييرات انا اللى بتحملها مش حضرتك وانا بلتزم بلمتى مع اللناس حتى لو بخساره على وده حصل بالفعل
    - انا هشترى من اللينك اللى حضرتك بعته بالظبط ولو فى اختلاف فده هيكون من البائع مش منى انا وبالتلى حضرتك هرجعلك المنتج مفيش مشكله بس هتتحمل مصاريف الشحن فقط بس انا ممكن اساعدك واصورلك المنتج وهو فى امريكا لابف وتشوفو بنفسك قبل مايتشحن لمصر عشان تكون متاكد من المنتج قبل مايتشحن وماتخسرش حق الشحن فى حالة وجود اى اختلاف لاقدر الله
    - مفيش اى حاجه وانا تحت امرك واسال زى مانت عايز وانا عاملت اوردرات الحمد لله مع كذا حد وتقدر تسالهم عشان تكون مطمن من نحيتىوتحت مرك
  8. وكنت معلش هتعبك معايا شويه لبعض الاستفسارت و (( سامحني ))

* مكان الاستلام هيكون فين بالضبط لدفع باقي المبلغ عند استلام الجهاز علمآ بأنني فاهم من موضوعك بأنه سيكون عندي وعلي الاقل تجربة الجهاز أنه بيشتغل
    *هل سيتم اكمال الموضوع بالموضوع الرئيسي
    *هل بالفعل حضرتك سامحني قمت بشراء مثله او غيره من قبلي ومتأكد من كل شيء أي الجمارك وكل شيء
    * ما هو الوقت للآستلام الجهاز بعد دفع المقدمه وطلب الاوردر
    *معلش أنا بأكد مره أخري انا ليس لدي أي استعداد لزيادة المبلغ بأي حال من الاحوال حتي يأتي الجهاز لدي ودفع باقي تكملة المبلغ المتفق عليه سابقا
    *في حالة عدم مطابقة المواصفات باللينك الذي ارسلته اليك سأقوم بأسترداد مبلغ المقدمه أم ما هو الوضع بالضبط
    *بالآخير سامحني علي كل هذه الآسأله لآنه أول تعامل بيننا وصدقني أنه لو كل شيء تمام وأتمني ذلك بأمر الله شوف أنا هطلب لجميع اصحابي ولي
    قد أيه ..
  9. مفيش خطا ولا حاجه انا بهزر معاك :D
    شوف حضرتك عايز تقابلنى او عايز تحول عن طريق البريد او فودافون كاش
    وانا تحت امرك
  10. عفوا أخي الكريم علي الخطأ غير المقصود ..
    جميل جدا
    بما ان الجهاز به كل شيء فأنا مصر علي الشراء من اللينك ده

http://www.ebay.com/itm/SUNRAY-DM-80...item2ecf6b956d

لسبب بسيط كما حضرتك شاهدة
    هناك رسيفرات كثيره جدا وللظاهر أنه نفس الجهاز ولكن هناك أختلافات حتي ولو بسيطه ولكنني أريده من هذا اللينك المذكور لعدم اللبس
    وغير ذلك فرق من آللي زيه 2 يورو فمش هو ده الفارق فنبعد أفضل كما ذكرت حضرتك بالمشاركه الرئيسيه لك
    وهي تحديد وبدقه المواصفت بالضبط وأنا والحمد لله استقريت علي اللينك الذي ارسلته لحضرتك وهو بهذه المشاركه ايضا .
عرض رسائل الزوار 1 إلى 10 من 10