المحادثة بين kimo_524 و cheat1

10 رسائل الزوار

1. لو سمحت يا معلم ممكن تقولي
    ازاي اقدر احسن من الاكونت بتاعي علي scene-dream
    عشان اقدر اطلب دعوات
    ثانيا هل Sacracrona معدش موجود ولا ايه
  2. متشكر جدا يا cheat علي ردك
    ربنا يبارك فيك
  3. مش فاكر والله من امته
    بس من زمان يعني
    ولو فيه خطورة ياعم ايه يعني راحة البال عندي اهم لو اكونت راح نجيب غيره مش قضية
    ال mratio لو شغلته لاما تختار فيه ليميوليتر نفي اصدار البرنامج بالظبط او الاحسن ابقى وقف كل الملفات في برنامج التورنت واشتغل بالmratio عادي جدا
  4. كده الصوره اكتملت عندي .. متشكر جدا جدا يا معلم
    سؤال اخير انت شغال بالموضوع ده من زمان هل مفهوش اي خطوره
    يعني اشتغل بيه علي طول
    وانت شغال علي انهي اصدار
    وهل ممكن اشغل معاه الmratio في مره من المرات
  5. ايوه مظبوط كده
    اللبني اللي انت عامل عليه مربه احمر ده هوا اللي هيحمل ومش هيحسب (سطبه وجربه وشوف :D )
    الاخضر اللي اسمه اوريجنال ده البرنامج الاصلي قبل ما يتلعب فيه (يعني البرنامج الرسمي اللي بيحسب و كل حاجه ) هوا بس محطوط علشان تبقى الباكج كامله البرنامج الااورجينال الاصلي والحاجات المتهكره معاه
  6. انا نزلت الاصدار ده
    uTorrent Expansion SBI Leecher Pack v20
    بعد ما فكيت ضغط الملف

في الصوره
    اول ملف عليه دايره حمرا NoComplete_NoReport-Leecher هو الخاصيه اللي انت تقصدها
    وهل افتح الملف ده وانزل منه اي ملف من التراكر ومش هيتحسب من الراشيو ولا ايه

تاني ملف عليه دايره حمرا original
    هل ده اللي هفتحه وانزل منه ؟؟
  7. الserenity هوا اللي فيه بانل صغيره مع البرنامج تعرف تتحكم بايه ان كان هيغش ولا لأ ولو غش هيغش ازاي (البرنامج ده بورتابل )
    ال leecher pack ده برنامج اليوتورنت على طول بتسطبه عادي ومعاهوش اضافات هوا بس ملعوب في الكود بتاعه انه ما يبعتش بيانات بايه اللي نزله
  8. متشكر جدا يا كبير علي الشرح الوافي ده
    بس انا كنت عايز انزل utorrent leecher pack
    www.sb-innovation.de/f43/
    انزل انه برنامج من اللي في المواضيع المثبته
    وهل ده بيكون برنامج الutorrent كامل
    ولا دي اضافه بضيفها في فولدر التسطيب بتاعه
  9. معدش فيه حد بيعقد يناحي ويفضل يغش وبتاع الا لما يبقى عايز يترقي في تراكر ويجيب دعوات وكده
    انما انت لو بتستخدم التراكر وعايز تحمل منه وبس يبقى ماتتعبش دماغك خالص انت يدوبك ترفع مثلا 25 ولا 50 جيجا ابلود في الاول علشان الاكونت يبقى شكله حلو
    وبعدين بتستخدم برنامج تورنت منه لنفسه ما بيحسبش الدونلود (ده معناه انك بتنزل وبس مفيش حاجة بتتحسب خلاص + مفيش هت اند رن لانك المفروض منزلتش من اساسه يعني مفيش وجع دماغ اللي موجود في ال IPT ده )
    البرامج دي لاما في ال VUZE بتشغل ال "No Report" في ال (extrem mod ) او لو البرنامج معقد معاك شوية بتستخدم ال "utorrent leecher pack " ده عباره عن برنامج اليوتورنت نفسه بس واحد لاعب في برمجه بتاعته انه مثلا برنامج منهم ما يبعتش انت نزلت ايه وبرنامج تاني مثلا متبرمج انه يضخم الابلود اللي انت عملته 10 مرات - 100 مره زي ما انت عايز
    انا مابحبش وقع الدماغ فبستخدم ال No report leecher وبيريح دماغي مجرد اني انزل وبس ومفيش بقى ولا هت اند رن ولا لازم تسيب الملف يعمل سيد ولا الراشيو بتاعتك بتزل من مكانها بتفضل زي ما هيا
  10. في احد المواضيع في قسم التورنت كنت رديت كده
    ""طيب وليه ؟؟ ما تستخدم كلينت تورنت ما بيحسبش وخلاص وماتتعبش دماغك ""
    ممكن تفسر لي ردك ده ؟؟
عرض رسائل الزوار 1 إلى 10 من 10