المحادثة بين phenomenon و matrix95

4 رسائل الزوار

1. كرهتني في الاسم :D كل مرة تقولي يا مصفوفة يا جدع ما هو انا لو كان ينفع اكتب "أحمد" كنت كتبت بس اكيد الاسم هيكون مستخدم وعلى فكرة انا لا بحب فيلم ماتريكس ولا كنت بحب المصفوفات في الماث بس هو الاسم حلو وسهل وشكل كاتبته حلوة :D
    وعموما فعلا موضيعك بدون مجامله بتشد الواحد انا قريت اكتر من نص الموضوع مع اني كنت مستعجل علشان نازل الجامعة بس لما شفت الموضوع في التوقيع وفتحته شدني خصوصا اني بحب المعلومات الخاصة بالهارد وير وبتكون سهل تفهمها علشان كدة انا تجنبت الجزء الخاص بالفوتيات لاني مليش في الكهربا وكدة :D وكمان بسبب المشكله بتاعة المازر بورد اللي خلتني اغير كذا باور سبلاي والاقي الباور سبلاي شغال على المازربوردات التانيه عادي فغالبا هيا مشكله فولتيات ومن ساعتها او مبشوف جزء فيه فولتات بكنسله
    عموما بالتوفيق ليك يا كبير ولو عزت مني اي خدمة قولي على الياهو اللي مبقتش تفتحه ده او على الفيس ابقا ابحث عني بالياهو ahmed_matrix1995@yahoo.com
  2. سلام عليكم ازيك يا باشمهندس ابراهيم عامل ايه؟ان شاء الله تكون بخير :D
    كنت عايز مساعدة لو عندك معلومة في الموضوع ده http://arabhardware.com/forum/showth...15#post3037315
    حاجة اخيرة كنت عايز اقولهالك على موضوعك بتاع الرامات انا لسه قاريه بما انتي مش بفتح بقالي كتير بحكم الدراسه كمبيوتر ساينس بقا والعيشة مرة :D بس بصراحة حاجة عاليه اوي صراحة ما شاء الله بس خليتني عايز اكسر الرامات يا جدع دنا كنت بفكر انتقل من الديوال للكواد خلتني لا طايق ده ولا ده ورجعتلي الوسوسة القديمة تاني بتاعة الكمبيوتر :D
    عموما ما شاء الله عليك وربنا يزيدك من علمه ومن تفوق لتفوق باذن الله :ah7:
  3. انا الحمد لله انا كويس كنت بس مشغول في الامتحانات :D لسه مخلص من فتره صغيره وبحاول اظبط الدنيا واخطط للاجازة :D
    المهم كل سنة وانت طيب يا برنس ولو غزتني في اي خدمة اخوك موجود :cool:
    صحيح انا هعمل موضوع استفسار كدة ابقا القي نظره ونستفيد من بحر معلوماتك يا استذة :D
  4. Helloooooo :D
    عامل ايه يا غالي واحشني ومش بلاقيك فاتح ياهو
    :ah7:
عرض رسائل الزوار 1 إلى 4 من 4