المحادثة بين ابو الفِداء و amrelsersay

5 رسائل الزوار

1. لا حط موضوع برضو في مشاكل الالعاب بدل ميبقي فيه حل وتبقي قعدت تحمل وقت كبير علي الفاضي
  2. شكرا لك اخي الكريم وكافي بالنسبة لي ان النسخة التي ذكرتها تعمل بدون مشكلة وساجرب تحميلها
  3. مليش في المشاكل بتاعت الالعاب بصراحة بس لو امكانيات جهازك ضعيفة علي اللعبة فا ده شئ طبيعي اما لو امكانيات جهازك تشغل اللعبة عادي جرب تغير الكراك مثلا وتشغل اللعبة RUN as adminstrator
    علي العموم النسخة الي منزلها هي [R.G. Mechanics] Crysis 3 والفريق ده كويس جدا محمل منه كل الالعاب الي عندي معادا لعبة وحدة من نوس تيم وكلهم شغالين من غير مشاكل ومنزلتش كراك ولا حاجة النسخة زي ما هي كدة بحملها اسطبها وتشتغل لكن مليش خبرة كبيرة في موضوع مشاكل الالعاب عشان افيدك ابقي اعمل موضوع علي المشكلة في مشاكل الالعاب
  4. السلام عليكم اخي الكريم فكرت انك قد تفيدني في مشكلة لعبة كرايسس 3 ومشكلتها انها تغلق نفسها بمجرد ان تبدا اللعبة بعد المشهد السينمائي وقد تعبت من المحاولات لتشغيلها فاذا كانت تعمل لديك بدون مشكلة فما النسخة التي عندك والكراك الذي تستعمله والنسخة التي لدي اسمها Crysis.3.INTERNAL-RELOADED وعموما هل لديك علم بسبب هذه المشكلة وحلها فقد تاكدت ان المشكلة من اللعبة نفسها
  5. السلام عليكم اخي الكريم فكرت انك قد تفيدني في مشكلة لعبة كرايسس 3 ومشكلتها انها تغلق نفسها بمجرد ان تبدا اللعبة بعد المشهد السينمائي وقد تعبت من المحاولات لتشغيلها فاذا كانت تعمل لديك بدون مشكلة فما النسخة التي عندك والكراك الذي تستعمله والنسخة التي لدي اسمها Crysis.3.INTERNAL-RELOADED وعموما هل لديك علم بسبب هذه المشكلة وحلها فقد تاكدت ان المشكلة من اللعبة نفسها
عرض رسائل الزوار 1 إلى 5 من 5